episode-44

905 69 14
                                    

-Taeee!

"Efendim sevgilim geldim"

Taehyung eşinin elini sıkıca tuttuktan sonra jungkookun işaret ettiği tarafa baktı.Yeni komşulari niragi büyük bir ilgiyle felixle konuşuyordu.

Hwang ortalarda yoktu,jungkook ve Hwangın ortak noktası Niragiyi sevmemekken;Taehyung ve felixinki adamı oldukça sempatik bulmaktı.

Niragi jungkooku görünce hemen selam verdi ve felixten uzaklaştı.Hepsi bahçe kapısındayken Niragi kısaca konuştu

*Geçerken felixi bahçede gördüm de konuşmaya dalmışım,sana bahsettiğim evrakları getirmeye geliyodum jungkook

Jungkook Niraginin saygı ifadeleri olmadan bu derece rahat konuşmasını Taenin yanında es geçerek başını salladı.

Tae bu sırada koşarak felixe sarılmıştı.

"Çilli bebek napıyosun bahçede?"

--Sorma Tae,Hwang jihooyu da aldı ve özel bi kreşle konuşmaya gitti ben de sıkıldım

"O zaman iyi yaptım gelmekle hadi gel sana anlatacaklarım varr." Tae felixi çekiştirerek içeriye götürdü jungkook ise Niragiyle kısa bir sohbetin ardından arabasına ilerledi ve Hwangı aradı.


" Tae felixi çekiştirerek içeriye götürdü jungkook ise Niragiyle kısa bir sohbetin ardından arabasına ilerledi ve Hwangı aradı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Hwang yine delirmişti,Niragiden gerçekten bıkmıştı.Kendisine saygı gösterse bile jungkooka göstermemesi onu daha da sinirlendirse de asıl gerildiği nokta biricik sevgilisine olan yakın tavırlarıydı.Adamın zihnini asla okuyamıyor ne niyeti var asla anlayamıyordu.
Öte yandan Tae ve felix onun iyi biri olduğunu savunuyordu.Adamın eşi yoktu ama çocuğu vardı.Tek yaşıyolardı ve ne hikmetse her zaman felixle bir yerde karşılaşıyolardı.

Hwang burnundan solurken minik oğlunu korkutmamak adına sakince gelmişti eve

Jiho elinde kırdığı oyuncakla kıkırdarken durumu fark eden Hwang da gülmeye başladı.

-Aferin oğluşum kırdın mı onu

"Eveyttt"

Hwangın tüm siniri uçup gitmişti,güzel eşini de gördüğü vakit her şey tamamlanacaktı.

Gördüğü şey evlerinin önünde bekleyen Niragi olmasaydı belki evet..

Hwang oğlunu arabada bırakarak Niragiyi boğazından tutup duvara dayadığında minik oğlunun çığlığı felixe de yetişmişti.

Hwang kızıl saçları ve kızıl gözleri ile Niragiye öldürecek gibi bakıyordu ve bir şeyler yapmazsa öldürecekti.

Felix sakin olmalıydı
Sakin olup bir şey yapmalıydı

Niraginin burada Hwangın oğlunu korumak adına olduğunu biliyordu
Ama Hwang görüşmediği kardeşinden gelen bir yardımı asla kabul etmeyecekti.

Çektikleri onca acıdan sonra gelen pişmanlığı Hwang kabul etmeyecekti.

Felix yavaşça onlara yaklaşıp eliyle Hwangın yüzünü sevdi.

Niragi gevşeyen eller ile derin bir nefes aldığında ağlayan minik jiho da ağlamayı durdurmuştu.

*Hwang sevgilim dur lütfen*

İşte Hwangın sarışınının tek bir cümlesi bu kadar etkiliydi.

Hwang düşünmeden sarışının ince beline sarılıp dudaklarında sakinleşmeye başladı.Felixin minik elleri eşinin kızıl saçlarında gezerken kendi saçları grileşti.

Niragi ise minik jihodan gözlerini ayırmadan ikiliden uzaklaştı.


Niragi ise minik jihodan gözlerini ayırmadan ikiliden uzaklaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
VAMPİRE-DADDYKINK~hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin