Felix hwang hyunjinin yanında tüm ihtişamı ile yürürken,hwang elini sevgilisinin beline koymuştu...Kapıdan girdikleri anda hwang elini çekerek felixin eline doladı ve parmaklarını kenetledi,
Toplulukta olan kişiler lordları geldiği için eğilmişlerdi,selamları bittikten sonra herkes felixi izlemeye başladı.
Hwang bazı yakınları ile konuşurken devamlı olarak felixin alnına öpücük bırakıyordu.
Lordları bu zamana kadar asla kimseyle böyle olmamıştı,yanında tutmayı geç kimseyle adının geçmesini bile sevmeyen adam yanındaki gri saçlı çocuktan ayrı duramıyordu.
Felix hwangın dudaklarına minik bir öpücük verip taehyunga doğru ilerledi ve ikisi,
Kesinlikle partinin en çekici ikilisiydi.
Jeon jungkook biricik eşinden uzaklaşıp hwanga doğru yürümeye başladı.
-Tanrım,hwang taehyungu evimize geri götürmek istiyorum!
"Hiç sorma,ben de felixi"diye söylendi hwang ama felix vampir davetini sevmişti.Bebeğinin yüzünde güller açıyordu ve birçok vampir onunla tanışmak için etrafında toplanmıştı.
Felix ona doğru yaklaşan jisung ile hayal gördüğünü sanarak gözlerini açıp kapattı ama bu ...
Jisung turuncu saçları ve turuncu gözleri ile ona doğru koşup deliler gibi özlediği arkadaşına sımsıkı sarıldı.
"Jisung bu nasıl olur??Sen mükemmel görünüyosun ama ahh ne diyeceğimi bilemiyorum şuan"felix şaşkınlığını gizleyemeyen ses tonu ile konuşurken en yakın arkadaşının elini sımsıkı tutmuştu.
"Lix bebişim sakin ol biliyorum şok içindesin ama biz minhoyla sevgiliyiz ve ben istedim dönüşmeyi"
Felix sesini kısmaya özen gösterip konuştu"jisung ben zorunda olduğum için dönüştüm kendini nasıl böyle tehlikeye atarsın??"
Hwangın kulakları sadece sevgilisindeydi,bebeği çok sevdiği arkadaşına kavuşmuştu ama bir o kadar da şaşkındı.
Jeonla biraz sohbet ederken safkan juyeonun bebeğine yaklaşıp bir şeyler söylediğini gördüğünde jungkooku dinlemeyi bırakmıştı.
*Senin gibi bir güzellik hayatını o mumya ile heba etmemeli hwang felix ne dersin*
Felix sinirle cevap verecekti ki hwangın elleri belini sardı.
-Sevgilim,gitmemiz gerek sana bir sürprizim var
Juyeona kısa bir bakış atıp bebeğini salonun ortasına getirdi.Tüm ışıklar sönerken,
Sahnenin ortasında tek bir ışık vardı ve o da ikiliyi aydınlatıyordu.Lord hwang hyunjin,
Safkanların liderlerinden biri ve en güçlüsü,
Gri saçlı ve çilleri olan miniğin önünde diz çöktü.
Cebinden bir yüzük kutusu çıkardı ve bebeğinin narin eline öpücük kondurdu.Felix kalp atışlarını kulaklarında hissediyordu ve izleyen herkes şok içinde kalmıştı.
Lord hwang hyunjin birinin önünde diz çökmüştü,
İlk defa...Kutudan çıkardığı siyah beyaz taç şeklindeki yüzüğü bebeğinin parmağına uzatırken konuştu,
"Ben hwang hyunjin,
Bu güzeller güzeli meleğe bana geldiği için ve beni her ne olursa olsun sevmeye devam ettiği için teşekkür ediyorum.
Ve herkes bilsin ki hwang felix,lord hwang hyunjinin tek ve biricik aşkıdır."Felix gözünden akan yaş ile hwanga bakarken hwang,akan kan damlasını eliyle sildikten sonra dudaklarına sürdü.
"Hwang felix,benim eşim olur musun?"
Hwangın sorusuna felix kollarını sararak cevap verdi,salondaki herkes büyük bir mutlulukla(bazıları kıskançlıkla)çifti izliyordu.
Felix yüzüğü parmağına geçirirken hwangın parmağında aynısının siyahı olduğunu görünce sevdiği adamın yüzük olan parmağına narin bir öpücük bıraktı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE-DADDYKINK~hyunlix
Fanfic"Yıllardır yaşamanın anlamsız geldiği bu dünya,seni bulmamla anlam kazandı miniğim..." *Hyunlix* İleri bölümlerde taekook !fanartlar bana ait değildir! 10-11.10.22- hyunjin etiketi ile #1