Felix ve hwang balodaki büyük dansı başlatmışlardı,birçok kişi onları izlerken onlar birbirlerini izliyorlardı.
Taehyung ise melez olduğu için yorulmuştu ve jeonun omzuna uzanmıştı,jeon da bir lorddu ve ikili aşkları en çok imrenilen çiftti.
Jeon güzel eşinin gerçekten yorgun olduğunu fark etti ve garsona insan yiyecekleri getirmesi için emir verdi.
Güzel eşini kucağına çekerken taehyung utandı,"jeon herkesin içinde ne yaptığını zannediyorsun"diyerek çıkıştı.
Jeon ise kimseye aldırmadan eşini kucağında taşıdı ve onlar için kurulan masaya yöneldi.
hwangın onu yönlerdirmesiyle mutluluk saçan felix karşısındaki ilah gibi adamla evleneceğine hala inanamıyordu.
"Fındığım benim düşünme böyle şeyler hem sence ben seni buldum,bırakır mıydım hiç?"Felix gülümseyerek hwangın yanağına minik bir öpücük verip geri çekildi."Sana artık kocacığım mı demeliyim??"
Hwang bebeğinin belini sıkarak boynuna öpücük verdi,"güzel eşim benim,minik sevgilim,her şeyimsin sen benim"
"Yakışıklı kocam"
Hwang bebeğinin kokusuyla zaman ve mekan kavramını unutmuştu,"kocan ölür senin için,canımı bile veririm"
"Hwang böyle konuşma hem ben de dönüştüm kimse ölmeyecek tamam mı?"
Felix eşinin kollarında ve müziğin ritmi ile yavaş yavaş sallanırken burnuna dolan mis gibi yemek kokularıyla etrafına bakınmaya başladı,hwang ise jeonun eşi için hazırlattığını fark edince bebeğinin elini tutarak masaya ilerledi,
"Biliyor musun jeon çok iyi yapmışsın,ben de çok acıkmıştım."
Taehyung hwangın neden böyle konuştuğunu fark edince gülümsedi,felix masaya parlayan gözlerle bakıyordu.
Aklından başka yemekler de geçiyordu ve o geçirdikçe hwang garsona onun isteklerini sıralıyordu.
Felix önündeki soslu tavuğu mutlulukla yedi ve tam o sırada önüne hem baharatlı pilavlar hem de tatlılar konuldu.Mutlulukla hwanga bakarken eşinin de onu gülümseyerek izlediğini fark etti.
"Taehyung hadi bakk lütfen yeni kıyafetler gelmiş lütfennn"felix partinin ardından şehrin en kalabalık sokağındaki bir mağazada gördüğü kıyafeti anlatıyordu ve tam şu an oraya gitmeliydiler.
"Tamam lix tamam sana hayır demenin mümkünatı yok yani"
Hwang elindeki alkolden bir yudum daha alıp eşine doğru ilerledi,içinden eşi demek onu delirtiyordu.
Önündeki bu güzel melek artık hwangın eşiydi,
Bebeği hwangın kokusunu aldığı gibi arkasına dönüp kollarına atladı.Hwangın dudaklarına atıldı çünkü gece boyu istediği gibi öpememişti adamı ve felix hwanga karşı temas bağımlısıydı.Minik dilini açlıkla hwangın ağzına itip mırıldanıyordu,felix minik minik inleyince hwang dudaklarını çekip bebeğine fısıldadı,"inlemeni duymalarını istemiyorum güzelim,evimize gidelim"
"Hayır hwang bey ben alışverişe gidecem"
Hwang şaşkınlıkla bebeğinin şirin suratına baktı,"ne alışverişiymiş gece vakti,hem sen iste ben getirtirim bebeğime"
"Ya hayır biliyosun o sokağı ne kadar sevdiğimi"
Hwang sevgilisinin gezmek ve tabii ki oradaki dükkanlardan birinde dondurma yemek istediğini anladığı için felixi indirmeden arabaya yöneldi.
"Ya aşkım sana eve gitmek istemiyorum demiştim"
"Seni eve götürmeyecem fındığım,istediğin mağazaya gidiyoruz"
Felix yan koltuktan uzanıp eline minik bir öpücük konduran hwanga büyülenmiş bir şekilde baktı,bu adam her zaman en önce felixi düşünüyordu ve felix bu hissin yoğunluğuyla ağlamaya başladı.
Hwang bebeğinin gözlerinden gelen kan ile endişeyle arabayı durdurup felixin yüzünü ellerinin arasına aldı."Bitanem neden ağlıyorsun söyle bana"
-B-ben
"Söyle güzelim benim,seni üzdüm mü ben?"
-Sana aşığım hwang,seni ç-çok seviyorum!
Felix o gece alışverişe gitmek yerine hwangla eve gitmek istemişti,yakışıklı kocasının kokusuyla mayışmış ve sabaha kadar naif öpücükler vermişti hwanga.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE-DADDYKINK~hyunlix
Fanfic"Yıllardır yaşamanın anlamsız geldiği bu dünya,seni bulmamla anlam kazandı miniğim..." *Hyunlix* İleri bölümlerde taekook !fanartlar bana ait değildir! 10-11.10.22- hyunjin etiketi ile #1