"Meleğim arabaya git,minho seni eve bırakacak." Hwang ateş saçan gözleriyle karşısındaki adama bakarken bebeğinim belini sımsıkı tutmuş güzel kokusuyla sakinleşmeye çalışıyordu.
-Hwang sen de gel,kavga etmeni istemiyorum lütfen
"Bebeğim o itin aklından geçirdiği her şeyi okuyabiliyorum sakin olmamı bekleme ve git tamam mı güzelim bana bir şey olmayacak."
Felix Hwangı sakinleştiremeyeceğini anladığı için yavaşça çıktı sevdiği adamın kollarından,hızla kapıdan çıkıp minhoya doğru koştu.
-Minho Hwang kavga edecek korkuyorumm!!
**Felix sakin ol,ayrıca Hwang bey haklı hamile ve eşi olan birini rahatsız edemez
Seni genelde ben bırakıyorum okula ve Hwang beye raporluyorum her şeyi
O adam uzun zamandır seni rahatsız ediyor ve Hwang bey bunu kendi öğrendi.-Ama ona bir şey olsun istemiyorumm!
**Felix,Hwang Beyi yenebilecek bir safkan yok merak etme tamam mı?
-O gelene kadar bekleyelim burada minho lütfen lütfenn
Hwang karşısındaki çocuğu duvara dayamış boynunu tüm gücüyle sıkıyordu,Mathew ise sadece onu bırakması için yalvarıyordu.
Hwangın bu denli güçlü olacağını asla tahmin etmemişti."Benim eşimin yanından geçerken saygıyla selam vermen gerekir!!Sen ise onu rahatsız ediyorsun!
Benim eşime o gözle bakanın başına neler geldiğini duymadın sanırım hiç?"*y-yalvarırım Lorddum bırakınn
Hwang iki parmağını boğazından geçirirken Mathew yaşadığı hipnoz yüzünden bağıramıyordu bile
"Hwang felixin olduğu ortama ayak basmayacaksın,eğer görürsem parmaklarım diğer taraftan çıkar duydun mu?"
Mathew elini boynuna bastırarak okulun lavabosuna koştu,temizlik görevlileri Hwangın önünde eğilip yerleri silmeye başladılar.
Hwang ise elindeki kanı siliyordu ıslak mendille,bebeğinin korkmasını istemezdi."Chan temiz gömlek getirdin mi?"
*evet efendim
Hwang gömleği hızla değiştirip okuldan çıkınca güzel eşinin onu beklediğini gördü,onu fark eden felix ise hemen Hwangın kollarına koştu.
-Aşkımm,iyi misin?
Hwang bebeğini kucağına alıp dudağından öperek arabaya yürüdü ve arka koltuğa bindiler
Felix Hwangın boynuna sokulmuş öylece duruyordu."Güzel bebeğim çok mu endişelendirdim seni?"
-Hwangg tabii ki endişelendim benim her şeyimsin sen
"Bitanem benim,seni rahatsız ediyordu nasıl öylece durabilirim ki,hem korkma artık sana asla yaklaşmayacak."
-Ölmedi değil mi?
"Hayır bitanem,hem ne zamandır rahatsız ediyordu benim güzelimi?"
Felix gözlerini kaçırarak bir şeyler mırıldanıp kızmasın diye yine göğsüne sığındı Hwangın.
"Sevgilim sana kıyar mıyım ben?Kızmayacam ama bir daha en ufak bir stres yaşarsan bana söylüyorsun tamam mı?"
"Karnında yavrumuz var hem,böyle şeylerle tek başına uğraşamazsın
O safkan ben olmasam sana zarar verebilirdi,senden çok daha güçlü sen miniciksin yavrum benim."Felix sevdiği adamın sözlerini dinlerken uykuyadaldığında Hwang gülümsedi.
Minik sevgilisi için yorucu bir gün olmuştu,onu arabadan indirip odalarına taşırken defalarca öptü.
Yatağa bırakıp üzerini örtmeden önce de minik karnına öpücük bırakmayı ihmal etmedi...
Softt skkskskskskks
Okuldan ancak vakit bulabildim çok üzgünüm geç geldiği için,
Yarın bir bölüm daha gelecekkkk
Taekook ve hamileliği ilerlemiş bir lix ilee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE-DADDYKINK~hyunlix
Fiksi Penggemar"Yıllardır yaşamanın anlamsız geldiği bu dünya,seni bulmamla anlam kazandı miniğim..." *Hyunlix* İleri bölümlerde taekook !fanartlar bana ait değildir! 10-11.10.22- hyunjin etiketi ile #1