Hyunjin şirkette geçen saatlerden sıkılmıştı,buraya geliş sebebi hançerdi ve başkan devamlı olarak hançeri soruyordu.Felixin kardeşi yaşıyorsa onun dönüşmesi lazımdı ama başkan inatla felix dönüştüğü için hançerin ortaya çıktığını söylüyordu.
"Bu adam tam bir kıt,1000 yıla yakındır yaşıyor hala ölümden korkuyor!"Jungkookun söylenmesine hak verdi hwang,bebeğini de alıp buradan gitmek istiyordu.
Öte yandan felix artık üniversiteye geçmişti ve burada okumaya başlamıştı.Onun düzenini bozmak istemiyordu.Bugün üniversite çıkışında güzel eşini alacaktı okuldan..
Düğünü okuldan sonraya bırakmıştılar,hwang bebeğiyle aylar sürecek bir balayına gitmek istiyordu.
Hem belki düğünden sonra bebek isterdi felix,hwang safkan olduğundan felix hamile kalabilirdi.Çok özlemişti bebeğini,
Uzun sayılmayacak bir zaman diliminde hwangın her şeyi olmuştu.
Felix jisungla aynı üniversiteye başlamıştı,refleksleri ve duyuları çok iyi çalıştığı için konuları çok hızlı kavrıyolardı,hem görünüşleri hem de zekaları sayesinde okulun en popüler ikilisi olmuşlardı.
Felix dersten sıkılmıştı,önceden seçtiği öğretmenlikten daha eğlenceli olabileceğini düşünerek bırakmış psikoloji okumaya karar vermişti
Şimdi ise tek düşündüğü yakışıklı eşiydi,hwang felixe çok düşkündü ve felix bunun farkındaydı fakat son zamanlarda felixle beraber olmuyordu ve felix hwangın ona olan ilgisini kaybettiğini düşünmeye başlamıştı.
Biraz kilo da almıştı,hwangın artık onun vücudunu beğenmediğini düşünmek onu üzüyordu.
Sehun omzuna dokununca girdiği transtan çıktı,
"Felix iyi misin??"
"İyiyim sehun sadece daldım biran"
"Çıkışta biraz takılalım mı?"
Sehun felixin evli olduğunu bilen sayılı arkadaşlarındandı.
"Eşime sormam lazım biliyorsun"
"Tamamdır lix bana haber ver"
Felix dersin ardından sehunla çıkışa yürüyordu,telefonunu eline almıştı ki çıkışta arabaya yaslanarak onu bekleyen yakışıklı eşini fark etti.
Hwang sinirle felixin yanındaki çocuğa bakarak onlara doğru adımladı ve felixin belinden tutarak dudaklarına ıslak bir öpücük verdi,miniği hemen mırıldanarak öpmeye başladı sevdiği adamı.
"Hwang seni çok özledim."alınlarını ayırmadan konuştu felix.
"Ben de çok özledim fındığım,bu arkadaş kim"
Sehuna dönerek sorduğu soruya felix hemen cevap verdi
"Aşkım,bu sehun benim yakın arkadaşım ve evli olduğumuzu biliyor."
Sehun saygıyla selam verdi,bu sırada hwang sehunun tüm zihnini okuyordu eğer bebeğine karşı en ufak bir yanlış hissi olursa onu yok ederdi ama sehun sadece arkadaşı olarak görüyordu felixi.
Hwang rahatlayarak bebeğini arabaya yöneltti.
Felix hwanga zihnini kapatmadan gündüz düşündüklerinin aynısını düşününce hwang çok şaşırdı ama belli etmedi.
Evet felix biraz kilo almıştı ama öyle yakışmıştı ki bebeğine,tüm vücut hatları daha da belirgindi ve dolgun kalçası daha da şekillenmişti.
Hwang günlerdir bebeğine dokunmuyordu ki sebebi de miniğinin okula gitmesiydi
Canı acısın istemezdi ama güzel eşini fark etmeden kırmıştı.Elini bebeğinin eline doladı,felix güzel yüzünü hwanga çevirdi.
"Sana olan ilgimi kaybettiğimi nasıl düşünürsün meleğim benim"
"H-hwang ben"
"Zihnimi okusaydın anlardın güzelim benim,bitiyorum ben güzelliğine
Sen uyuklarken sabaha kadar seviyorum her bir zerreni
Sen okuldayken kendi kendimi yiyorum güzelime bakan olmuş mudur diye sen ise neler düşünüyosun."Felix utanarak kendini koltuğa gömünce hwang minik elleri tek avucuna aldı.
Hwang arabayı park edip bebeği indikten sonra tek hamlede kollarına aldı güzelini.
Felix eşinin kokusunu solurken onu ne kadar arzuladığını fark etti.Bu adamın onu sevişlerini çok özlemişdi.Uzun dişlerin vücuduna geçmesini bile özlemişti.
"Güzelim benim bilerek mi zihnini kapatmıyorsun yoksa delirmem için mi yapıyorsun"
Felix hwang onu yatağa bırakırken eşinin kızıl saçlarını ve önündeki şişkinliği fark etti,
Bunu kendi istemişti...
~Diğer bölüm full smut~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE-DADDYKINK~hyunlix
Fanfiction"Yıllardır yaşamanın anlamsız geldiği bu dünya,seni bulmamla anlam kazandı miniğim..." *Hyunlix* İleri bölümlerde taekook !fanartlar bana ait değildir! 10-11.10.22- hyunjin etiketi ile #1