episode-39

1.1K 79 14
                                    

-Hwangg


"Güzelimm"

Felix kocaman karnıyla yatakta yan bir şekilde uzanmıştı,hiçbir ağrısı yoktu ama ilgi istiyordu.Hwang son zamanlarda çok meşguldü.Lord olduğu için tüm toplantılarda yer almak ve her türlü olayı takip etmek zorundaydı.Bir yandan da hamile olan güzel eşi vardı.

Bebeğinin karnı burnundaydı,bu yüzden işlerin çoğunu jeona devretmişti  yine de her şeyi kontrol etmeyi ihmal etmiyordu.

Felix ise Hwangın yanından bir saniye ayrılmasını istemiyordu,tüm gün adamın ilgisine ihtiyacı vardı.

Hwang gelen mailleri okuduktan sonra bilgisayarını kapatıp yatakta uzanan güzel bebeğinin yanına ilerledi.Bebeği çok tatlı görünüyordu,çok kilo almamıştı ama karnı oldukça büyümüştü.Her ne kadar sevgilisini iyi beslemeye çalışsa da güzeli her şeyi yemiyordu ve kolları,bacakları hala çok zayıftı.

"Güzelliğim canın mı acıyor?"

-Evet Hwang bebeğimiz ilgi istediği için tekme atıp duruyorr!

"Acaba içerdeki bebek mi ilgi istiyor yoksa bu çilli bebek mii?"


-İkisi de istiyomuşş

Hwang eşini yavaşça kaldırarak oluşan boşluğa oturdu ve felix hemen sırtını sevgilisine yasladı.

Hwang bebeğinin kokusuyla gözlerini kaparken felix kumandayla televizyonun kanallarını çeviriyordu.

Felixle aylardır beraber olmamışlardı bebek için ve hwang bebeğinin kokusuyla bile sertleşir hale gelmişti.Tek arzusu felixti,bebeğinin yan profiline bakarken güzelliğine mest oluyordu yine.

-Tanrım Hwang yine yükselmiş olamazsınn,şu halime bak topalak gibi olmuşum

"Karnındaki benim yavrum,biz yaptık onu...  ve sen hala çok güzelsin yavrum"

-Gurur duyuşa bak ya,bu bebeği taşımak kolay mı sanıyosunn?Aa aşkım bak en sevdiğim dizii

"Aşkım diyen dilini yerim güzel bebeğim"

Hwang bebeğinin boynuna öpücük bırakıp televizyona bakınca yine o sinir olduğu aktörü gördü.

Siyah saçlı aktöre hayran hayran bakan sevgilisini ilk fark ettiğinde kıskançlıktan delirmişti ama bebeğine çaktırmamıştı.

Son aşamada gidip sarı olan saçlarını siyaha boyatmış ve güzel eşinin aklını almıştı ama bu da üç gün sürmüştü.Bebeği hala hayran hayran aktörü izliyordu.

"Bebeğim bu diziyi izleme artık bana dön!"

Felix eşinin kırgın çıkan sesiyle ona bakarken yüzünün düştüğünü fark ettiğinde zihnini okudu,kahkaha atmaya başladı

-Tanrım Hwangg oyuncuyu da kıskanamazsınn hem sen saçını da mı ahahahhaha

"Ya gülme güzelim,hiç gözlerini ayırıp bana bakmıyosun bile bu diziyi izlerken"

Felix minik elleriyle sevdiği adamın yüzünü okşayıp dudaklarını eşinin dudaklarına bastırdı.

-Aşkım benim,aktöre bakmıyorum dizi çok akıcı ayrıca benim eşim dünyanın en çekici adamı,kimse seninle kıyaslanamaz lordum

"Mmhhh"

Hwang bebeğinin dilini emdiğinde minik yavruları gelmeye karar vermişti.Felixin eli karnına  gitti ve yüksek bir çığlık bıraktı.

Hwang tek hamleyle eşini kucağına alıp aracına koşarken minho hemen arabaya atlamış,jisung ise zaten hazırda olan bebek çantasını kaparak arka koltukta yerini almıştı.

Hwang bebeğinin alnını öperek rahatlatmaya çalışıyor felix ise ağlayarak jisungun elini sıkıyordu.

Özel hastane lordunu selamladı,felix sedyeyle doğumhaneye alındı..

Hwang çöktüğü duvarda bebeğinin sağ salim doğum yapabilmesi için belki de hayatında ilk kez dua etti Tanrıya...

Keskin kulakları yavrusunun ağlama sesini ve felixin rahatlamış nefeslerini duyduğunda derin bir nefes verdi Hwang,

Minik mucizeleri gelmişti...






Minik mucizeleri gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






VAMPİRE-DADDYKINK~hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin