episode-36

1.2K 88 19
                                    


Felix mışıl mışıl uyuyordu,Sabaha karşı gün ışığı minik eşinin yüzüne düşüyordu.

Bebeği üzerine siyah geceliğini geçirmişti ama hwang bebeğinin geceliğini yukarı çekerek minik karnını açığa çıkarmıştı.

Eliyle hafif hafif seviyordu orayı,orada ikisinin yavrusu vardı.

Hwang için tarif edilemez bir histi,safkan bir vampir olduğu için aşkı ve sahiplenme içgüdüsü zirvedeydi.
Her zaman felixi korumak istiyordu,şimdi ise koruması ve ilgilenmesi gereken iki bebek olacaktı.

Sevgilisi sabaha alarm kurmuştu ve yaklaşık 1 saat sonra çalardı,Hwang önce gidip ona kahvaltı hazırlayacak sonra ise odaya dönüp bebeğini birazcık kanıyla besleyecekti.
Zayıf düşmesini asla istemiyordu ki dün zaten yeterince yormuştu miniğini.


Krep yaptı bebeğine,ardından yumurta da hazırlayınca bebeğinin nefes alışveriş hızının değiştiğini duydu.
Saniyesinde odaya çıktı,güzelliği sadece uyanmıştı
Sorun yoktu



"Aşkım benim,günaydın fındığım"

Felix elini uzatarak adamı yanına çağırdı,

-Uyandığımda kocamın kollarında olmak istiyorum Hwangg

Hwang ani bir hareketle bebeğini kucağına alıp yatağa geri oturdu,şimdi meleği üzerinde uzanıyordu.

Kafasını kaldırıp Hwanga şirince gülümsedi felix,

"Güzelim benim şirinlik mi yapıyorsun bana"

-Hıhım,bidaha yanımda olmazsan ben de sabah kollarında olacağım başka koca bulurum

"Bak senn,sence sana o gözle bakan birini yaşatır mıyım ben?"

-Yaa hwang şaka yapmıştım


"Yapma güzelim,zaten sen dışarıdayken aklıma binbir türlü şey geliyor,nasıl güzel olduğundan da haberin yok ahh kafayı yiyeceğim"

-Hwanng bırak şimdi bunuu sabah öpücüğü verr


"Bal dudaklarını yerim şimdii"

Hwang asıldığı dudakları güzelce emdikten sonra dilini hafifçe ısırdı bebeğinin
Felix anında sızlanacaktı,buna fırsat vermeden kollarına aldı miniği ve kahvaltı masasına indirdi.

Hwang asıldığı dudakları güzelce emdikten sonra dilini hafifçe ısırdı bebeğininFelix anında sızlanacaktı,buna fırsat vermeden kollarına aldı miniği ve kahvaltı masasına indirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Hwang arabada bebeğinin ellerini tutarak bütün parmaklarını tek tek öptükten sonra yüzük parmağına yeni aldığı yüzüğü taktı.

"Güzel eşim benim"derken meleğinin belinden tutarak sarılmış burnunu bebeğinin burnuna sürüyordu.

-Hwang bu yüzük biraz fazla gösterişlii

"Bütün servetim senin ve doğacak bebeğimizin,sen bunları düşünme tamam mı?Sen istersin ben alırım,sen dilersin ben yaparım biriciğim benim"

-Hwang...çok aşığım benn


Felix son kez kocasının dudaklarını öpüp arabadan indi.

Saatler geçmiş çıkış saati gelmişti,felix ona takıntısı olduğunu bildiği mathewe yakalanmamak için başka koridora yöneldi.

Mathew de bir safkandı,üstelik çok zengindi,okulun kurucularından biri olduğu için neredeyse her gün okuldaydı.

Hwangı biliyordu,felixle eş olduklarını da biliyordu ama her gün felixe bakmadan da duramıyordu.

Konuşmaya çalıştığında felix kibarca reddediyordu her seferinde ama artık bunalmaya başlamıştı.

Aniden adamın sesini duydu

--Felixx!!

Yavaşça arkasını döndü felix ve sakin kalmaya çalışarak sordu"bir şey mi oldu mathew?"

--Felix senle bir şeyler içmek istiyorum sadece arkadaşça!!

"Mathew,bak ben evliyim üstelik hamileyim
Ve de arkadaşa ihtiyacım yok,seni üzmek istemem ama artık benimle konuşma"

Felix okul dışına çıkacakken Hwang ile gözleri kesişti,sevgilisinin geç kaldığını bilen Hwang hızla okula girmiş konuşmaları duymuştu.

Felix endişeyle Hwanga koştu,

"Güzelim benim gel kollarıma"

Felix eşinin kolları tarafından sarmalanırken hwang kızıl gözlerle mathewe bakıyordu.

Bu adam bebeğine derin hisler besliyordu,bu yetmezmiş gibi bebeğini arzuluyor bir de üstüne arkadaş diyerek yaklaşmak istiyordu.

Onu paramparça edecekti...

VAMPİRE-DADDYKINK~hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin