(Uzun zamandir bolum atmiyom,vizelerim yaklasiyor o yuzden bastan cok cok ozur dilerimm)
+18
Felix jihodan ayrıldıktan sonra büyük bir heyecanla pencereye döndü,Hwangın aklını tamamen okuyabiliyordu ve bu onu zor durumda bırakıyordu.
Hwang sevgilisini çok özlemişti,her an yanyana olsalar da bebeğinin teninde olmak onun için bambaşkaydı.Hwang bebeğini kapıda kavrayıp hızlıca odalarına çıkmıştı.Felix eşinin yakışıklı yüzüne gülümseyerek bakınca Hwang bebeğinin dudaklarını yumuşak yumuşak öpmeye başladı.Bir eliyle dolgun kalçayı yoğuruyor diğer eliyle sevgilisinin kafasını iyice kendine bastırıyordu.
Saç renkleri çoktan değişmişti,kırmızı ve gri birbiriyle büyük bir uyum içindeydi.
Hwang sivrilen dişlerini bebeğinin dudağına bastırmaktan asla çekinmedi,
Yaşama sebebi güzel eşi baştan çıkarıcı kokusuyla kollarında kıvranırken Hwangı hiçbir güç tutamazdı.Felixin dudaklarından akan kanı Hwang yalarken felix eşinin tişörtünü çıkarmak için bir hamle yaptı ve bu hamlesi Hwangın onu duvara yaslaması ile son buldu.
Hwang eşinin kıyafetlerini hiç düşünmeden yırttı ve kendini tutamadan bacaklarından yukarıya doğru ilerleyerek ısırmaya başladı.
-Mmmh Hwang ısırmaa
"Mümkün değil bebeğim"
Hwang eşinin kalçasını emmeye başladı yetmeyince de ısırdı ve orayı da kanattı.
Felix sıktığı ellerini duvara yaslamış arsızca inliyordu,açıkça ne istediğini o da bilmiyordu
Tek istediği arkasındaki adamı hissetmekti-Hwangg içimde olman lazımm
"Sabırsız bebek,minik deliğini emmeden hiçbir şey yapmayacam"
-Hwang d-dur aghhm
Hwang bebeğinin deliğini emmeyi seviyordu,güzel eşinden aldığı inlemeler kanını kaynatıyordu.
Felix eşinin aletini boğazından çıkartırken dişlerini sürmemeye dikkat etti fakat bu çok zordu çünkü Hwang da aynı anda bebeğinin arkasını emiyordu hem de hiç ara vermeden,
Büyük ellerini sevgilisinin minik ve dolgun kalçasına atmış olanca kuvvetiyle yüzüne bastırırken felix gözlerini açık tutmaya çalışıyordu.Hwang dilini son kez bebeğinin içine gönderip geri çekildi,güzel eşini sabaha kadar emmek istese de aleti sızlamaya başlamıştı ve sevgilisi hala çok güzeldi.
Bembeyaz teniyle yatağa uzanmış sersemlemiş bir ifade ve al yanaklarıyla Hwangı izliyordu.
"Aklımı yitiriyorum fındığım,nasıl bu kadar güzel olabilirsin"
Bebeğinin ayağını kibarca öptükten sonra üzerine uzandı ve göğüs uçlarını ağzına aldı,felix bacaklarını eşinin beline sararak sert aleti hissetti.
-Ahmm yedin beni Hwang lütfenn
"Fındığım ne istiyormuş bakalım?"
-İçimde ol babacık dayanamıyorum
Hwang bebeğine kökledi kendini ve sevgilisinin minik ağzını emerek hızlanmaya başladı.
Felix ağlayarak yalvarıyordu
-Daha fazla Hwangg
Hwang altında sarsılan ve yalvaran eşine bakınca sarsılan yatağı umursamadan daha da hızlandı ve güzelinin gözlerinin kayışını izledi.
Gördüğü manzara ile kendisi de titremeye başlayınca eşinin ince beline sarılarak boşaldı.
Felix güç toplamak için eşinin boynuna uzanıp hırsla beslendi,yeterli hissedince geri çekildi ve Hwangı yatağa iterek üzerine çıktı.
Hwangın çapkınca gülümsemesine karşılık onu içine alıp zıplamaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE-DADDYKINK~hyunlix
Fanfiction"Yıllardır yaşamanın anlamsız geldiği bu dünya,seni bulmamla anlam kazandı miniğim..." *Hyunlix* İleri bölümlerde taekook !fanartlar bana ait değildir! 10-11.10.22- hyunjin etiketi ile #1