MultimedyaHayal
Yemyeşil bir ormandayım.Mor çiçekler,kan gibi kırmızı güller ve birçok güzel hayvan.Biran öldüm mü? Diye düşünmedim değil.Nerdeydim ben?Etrafımda hiç kötülük yok. Babamda dahil.Etrafıma baktım ve karanlık birini gördüm. Ama kalbinde,düşüncelerinde masumluk var sanki. Bir an etrafını siyah fareler bastı. Çocuk hiç kıpırdamadan duruyordu.Bana bakıyordu. Bunu hissediyordum.Yanıma geldi ve bana bir kolye verdi. Kolye,kalp şeklinde bir kolyeydi.ve üzerinde 'Nefesimsin Gidersen Ölürüm' yazıyodu.Niye verdiki bunu bana? Arkasından bağırdım "Bekle ,niye verdim bunu bana?" Durmuyordu.Koşuyordum ama yerişemiyordum.Bir an önüme bir duvar geldi.Neydi şimdi bu? Neyin simgesiydi.Bir an uyandım. Rüyaydı.Yüzüm,boynum,ellerin her yerim ter içindeydi.Nasıl bir rüyaydı?Kimdi o çocuk?Niye bana o kolyeyi verdi? Hemen bu saçma düşüncelerden ayrılıp, duşa girdim. Suyu ayarladım ve meyve aromalı duş jelimi suya döktüm. Pijamalarımı çıkarıp, ılık suyun içine girdim.Birazda olsa rahatladım .Neydi o rüya? o kolye .Sadece bir rüya diye düşünüp. Duşumu bitirdim ve üzerimi giyindim.Beyaz bir tişört ve altına pembe bir pantalon gidim aşağıya indim.Merdivenlerde babamın sesini duymamla, durmam bir oldu.
"Hayal benim tek kızım Ümit. Onu pisliklere yem edemem. Hemen Hayal'e düzgün ve güzel bir okul buluyosun, bulmazsan sonu kötü olur anladınmı?"Biraz bekledi sonra telefonu kapattı.Merdivenin başında beni gördü ve
"Kızım niye bekliyosun? Gelsene.Bak kahvaltı hazır Gül hanım senin sevdiğin poğçalardan yaptı."
" Okulumumu değşiriyosun?"Gözlerini kaçırdı.
"Okulunu sevdiğini biliyorum Bora'dan ayrılmak istemiyosun.ama düşman..."
"Hep senin düşmanların demi baba. Benim düşüncelerim önemli değil.Zaten 4 tarafım korumalarla kaplı.Ne yapmak istiyorsan yap baba.Hayatım zaten boktan iyice boktan olsun." dedim ve evden çıktım.Korumalar arkamdan geliyodu.
"Sakın gelmeyin ,işniz son bulur.Hemen motorumu getirin."Korumalardan biri motorunu getirdi. Motora bindim ve gaza bastım. Eve yakın olan sahile gittim. ve ağlamaya başladım.Niye bu dünyada tek başımayım.'Aaaaa'diye bağırıp,motora tekme attım.
" Neden ben neden."Saat 12 ye kadar sahilde motorunun üstünde oturarak düşünüyordum. Her saniye yaptığım şey.Saatin geç olduğunu düşündüm ve motoruna bindim.Evin yolunu tuttum.Eve geldim.Büyük kapıdan içeri girmek için korumalara elimi salladım.Motordan indim ve anahtarı onlara verdim.Evin kapısı çalmadan kapı açıldı ve babam bana direk sarıldı.Ondan nefret ediyorum.Ama bende ona sarıldım nede olsa babam.
"Neredeydin Hayal senin için çok endişelendim bir daha evden korumasız çıkma."Kafamı tamam anlamında salladım.
"Annem odasındamı."
"Evet"Dedi ve annemin odasına çıktım.Kapıyı açtım ve tekerlekli sandalyede oturan annemi gördüm.Annem bir kaza sonucunda felç kalmıştı.Ve bir tedavisi yoktu.Ben anneme benziyodum .Sarı saçlarım, mavi gözlerim.Ben saçlarımla veya gözlerim sayesinde güzel sanmayın. Anneme çektiğim için güzelim .Yani egomdan değil .Annemin yanına oturdum saçını öptüm.
" Annem nasılsın "Söylemeyi unuttum annem konuşamıyo.Yani konuşuyo ama felç yüzünden konuşamıyo.
" Yine okulum değişiyo anne yeni insanlar,yeni öğretmenler.Ama sana söz veriyorum derslerim her zamanki gibi çok güzel olucak.Sporuna devam edicem herkesi kendimden koruyacağım. "Dedim ve tekrar onu öptüm , odadan çıktım.Kendi odama girdim.
Pijamalarımı giydim ve o an aklıma devlet okuluna gitmek geldi. Hemen babamın çalışma odasına girdim.Babam bana bakarken" Ben devlet okuluna gitmek istiyorum hem düşmanların beni bulamaz."Dedim ve babam anında"hayır."Cevabı verdi.
"Baba lütfen bir kere benim isteğim olsun"dedim ağlamalı gözlerle.Bana dikkatlice baktı ve duymak istediğim o kelimeyi söyledi "Tamam." "Teşekkürler."Dedim.
Odam girer girmez zıplamaya başladım .Hayatımda ilk defa rahat bir uyku çekicem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Dokunmadan Hisset
Teen FictionOLAMAYIZ...Neden olamazlar ?Çünkü bir engelleri var BABALARI onların düşman olduklarını bilmeden,birbirlerini sevdiler.Taki masadaki o fotoğraftan sonra.Kaya düşman olduklarını anladı.Babasıda onların sevgili olduğunu. ''Ona dokunma o nun suçu yok'...