Merhaba arkadaşlar yeni bölümü karne hediyesi olarak yayınlıyorum.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum...Neyse iyi okumalar
KAYA'NIN AĞZINDAN
Her zaman oturduğumum yerde otururken,yanımıza ağlayarak Alev kaşarı geldi.
"Kaya...senin sev...gilin... be beni öldürcekti."
"Ne diyosun lan sen?"
Bir an oturduğum yerden kalkınca, geriye bir adım attı."Hayal beni sıkıştırdı boğazıma yapıştı.Öldürüyodu beni ." Boğazını göstererek.Sırıttım ve yerime salaş bir şekilde oturdum.
"İyi yapmış. Ha bu arada O benim sevgilim flan değil.Evet kız sana bin basar ama geleceği göremeyiz demi Alev.Konuşman bittiyse siktir git."
Evet doğru yani kız manken gibi fiziğe sayip yüzü desen off dudakları beni baştan çıkaır... ne diyorum ben.Alev benim yüzüme son kez baktı ve kaşlarını çatarak yanında adını bilmediğim sürtükle birlikte okula doğru yürüdü.Bu salak Hayal'e ne yaptıda böyle oldu.Aman boşver.Bu arada ben Hayal dedim ve önüme bir Hayal çıktı.Bana sinirli bir şekilde bakıyordu ona'ne var 'bakışı atarken.
"Sümsük beyinli sürtüklerine söyle benimle uğraşmasınlar. Ha uğraşıcaklar diyorsan sen bilirsin.O güzel !!! Ağızları burunları kan içinde az önce Alev'in sana geldiği gibi onlarda 'Kıyı Hıyıl binim bırnımı kırdı'diye başının etini yerler söyliyim."
Yüzümü buruşturdum.O sesleri hayal bile edemiyorum. Hayal bir an gülmeye başladı.Öyle bir gülüyorki yüzü azda olsa kızardı.
"Ne gülüyosun kızım manyadınmı lan."
Bir an ciddileşti"İnsan gibi konuş be karşında senin cinsinden yok öküz." Gözlerimi devirdim .Ciddi halinden çıkıp tekrar gülümsedi.
"Yalnız kızların sesini duyduğunda yüzünün şeklini görmeliydin.Sanki kızlara alerjin var."
"Nerden çıkardın güzelim kızlara alerjim olduğunu?"
"Örnek verdim aman neyse seninle uğraşamam kızlarına söyle benimle uğraşmasınlar."
Kolundan tuttum."İyi anladık şimdi gidebilirsin."
"Hayvan,bir kızla nazik konuşulur. Hem senin benim kolumla derdin ne?"
dedi be kolunu çekmeye çalıştı.Ne güç varmış be kızda.
"Bıraksana be kolumu ."
Kolunu bıraktım ve o gitmeyince yanından ben geçip gittim ne çene varmış be.
Merhaba bir bölümün sonuna daha geldik.6.bölümde görüşmek üzere hoşçakalın...
(Vote ve yorumlarınızı unutmayın .kocaman öpüldünüz.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Dokunmadan Hisset
Teen FictionOLAMAYIZ...Neden olamazlar ?Çünkü bir engelleri var BABALARI onların düşman olduklarını bilmeden,birbirlerini sevdiler.Taki masadaki o fotoğraftan sonra.Kaya düşman olduklarını anladı.Babasıda onların sevgili olduğunu. ''Ona dokunma o nun suçu yok'...