2. YENİ OKUL

277 17 3
                                    

Multimedya Kaya
1 Hafta sonra...

Hayatıma yeni bir başlangıç.Size göre şöyle gelebilir'O kadar zenginsin(maalesef)devlet okuluna gidiyorsun.'Evet babamın boktan paraları var. Ama ben bundan zevk almıyorum.Eveeet devlet okuluna gidiyorum.Yeni okulumda mutluluklar.Üff ne yapıyorum ben. Kendimi tebrik ediyorum. Neyse kalk bakalım Hayal, yeni okulun seni bekliyor.Kalktım ve dün aldığım okul formamı giydim. Şeker bir okul formasıydı,zevkime tamamen uyuyordu.Toz pembe çantamı taktım.
Korumalardan biri arabanın kapısını açtı

"Teşekkürler." Dedim ve gülümsedim.Koruma şaşkınca bana baktı.Beni ilk defa gülerken gördü, sanırım.Gerçi hep somurttuğum için.Evin büyük kapısından çıktım. Babamın bana verdiği ,okulun adres kağıdına baktım .Biraz uzaktı ama,arabayla 20 dk.Ara sokaklara gire çıka okula vardım.Sarı ve turuncu renkte bir okuldu. Arabayı park ettim.Küçük pembe çantamı aldım.Arabadan indim ve herkesin bana baktığını gördüm.Özellikle erkekler.Onları umursamadan okuldan içeri girdim.Merdivenlerden çıkarken Müdür yazısını gördüm. Kapıyı çaldım ve içerden 'giiir 'sesi gelince içeri girdim.

"Merhaba"

"Merhaba ne vardı?"

"Beni babam gönderdi adı Poyraz Sezer."Adam bir an oturuşunu düzeltti ve bana gülümsedi.

"Adın Hayal dimi?"

"Evet"

"Peki . Ben seni sınıfına götüriyim.Sınıfın A11-E ."

"Sizin gelmenize gerek yok."dedim ve odadan çıktım. Nerde bu sınıf?
Koridorda yürürken yanından bir çocuk geçti . Bu çocuğa sınıfı sormalıyım.

" Bakarmısın 11-E sınıfı nerde?"

"Ne gerk var şimdi sınıfı aramaya güzelim .Biz biraz vakit geçirelim"Sırıttım.

"Sen şimdi sınıfın yerini söylemiyomusun?"

"Hayır güzelim söylemiyorum."

"Eminmisin?"

"Çok nazlısın be güz..." derdemez yumruğu yüzüne geçirdim Cocuk biraz sendeledi .Bana bakar bakmaz, bacak arasına tekmeyi geçirdim.

Sonra bağırarak"Bana bir daha karışan olursa sonu daha kötü olur ."

Derdemez yürümeye başladım.İleride bir öğretmen var ona soruyim. Yanına gittim.

"Merhaba hocam 11-E sınıfı nerde."

"Üst katta kızım."

"Teşekkürederim."
Dedim ve merdivenlerden çıktım.Ne sınıfmış ya, bir türlü bulamadım gitti.Okul okul değil labirent.Neyse aha sınıf orda. İçimden hiç iyi şey ler olcağı gelmiyor. İçimdeki düşüncelerden sıyrılıp, sınıfa girdim.
Bu ne? Her yerde kağıtlar ,kalemler çantalar. Sınıftan biri.

"Aha yeni afet geldi beyler."
Onları takmadan boş sıra aradım ve buldum bi kızın yanı. Kız kulaklık takmış ,müzik dinliyordu. Yanına gittim

"Oturabilirmiyim."
Kız kulaklığı çıkarıp bana baktı.

"Tabi" dedi ve tekrar çevrim dışı oldu.

Biraz bekledim ve sınıf sınıf değil Ali babanın çiftliği.Tam o sırada içeri biri girdi. Bu çocuğu bir yerden hatırlıyorum. Kim bu çocuk? Rüyamdaki çocuk bu. Ona benziyo.Ona bakarken yanımdaki kız

"Ona bulaşma derim ."

"Niyeki"

"Sen temizsin,masumsun,iyisin. Ama onlar senin gibi değil."

"Nerden biliyorsun?

" Hissettim. Bu arada benim adım Aslım ."

"Bende Hayal."

"Memnun oldum."

"Bende"

Biraz daha konuştuk ve hoca geldi. Tam ayağa kalkçaktım, kimsenin kalkmadığını gördüm. Ve bende kalkmadım.Etrafına bakarken bir an gözüm,rüyamdakine benzeyen çocuğa takıldı.Kimdi bu çocuk?Onu boşverip önüme döndüm.Kesin olarak bu senem çok olaylı geçicek.

Kaya'nın ağzından

Derste hep o kızı düşündüm. Kim bu kız? Kuzey'e yumruk attıktan sonra,Kuzey bize bu kızın diğer kızlar gibi olmadığını.Hatta kızda erkek gücü olduğundan bahsetti.

Çok abartıyo mal. Diğcem ama çocuğun gözü morardı. Zil çalınca dışarı çıktık Kuzey ve Güney kız hakında konuşuyorlar.

"Abi bu kızla aynı sınıftayız.Bu sene ölmessek imana gelip Namaz kılıcam yeminle."

"Selin benle çıkarsa 5 vakit Namaz kılıcam demiştin ."

"O ayrı abicim.Kız bikere lezbiyen çıktı.Lezbiyen olduğunu bilseydim çıkarmıydım hiç."

"Biz sana söyledik. O kızla çıkma diye dinleyen kim."ilk defa konuşmuşum gibi bana baktılar.

" Niye öyle bakıyorsunuz?"

"Abi kızla Kuzey'i tanıştıran sensin."

"Kapağın lan çenenizi.Hadi bizim mekana gidelim.Şu babamın işlerini halledelim."

Beni Dokunmadan HissetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin