6 SEVİYORUM

279 16 8
                                    

Multimedya Güney,Aslım

Arkadaşlar merhaba yeni bölümle karşınızdayım . Ama okuma sayısı yaklaşık 580 ve buna rağmen vote ve yorumlar çok düşük .Bir arkadaş kitap için çok beğendim gibi yazılar yazıyor .ve bu bölümü(çok ısrar etti ve bende kıramadım )ona armağan ediyorum. Seni çok seviyorum hngtyrn yorumlara devam kuzum...Vote ve yorumlarınızı bekliyorum kocaman öpüldünüz. İyi okumalar...

HAYAL'İN AĞZINDAN

Kaya ile konuşmamızın üstünden 1hafta geçti.O günden beri beyfendi benimle hiç konuşmadı.Ama bana anlam veremediğim şekilde bakıyordu.Bakışları hep duygusuzdu.Canımı yakıyodu ve ben onu dövmüyodum.Bu gün konuşucaktım ama beyfendi gelmeye tenezzül etmedi.Ben düşüncelere dalmışken biri kolumu sıktı.Allah aşkına ne var benim kolumda niye herkez benim kolumu sıkıyo.Bir gün birini öyle bir dövücemki.Kafamı kaldırdım ve Aslımın burnuna çarptım. Yanlışıkla olmuştu ama kolumu sıktığı için intikam almış oldum.

"Manda (Büşra knk senden özendim.) kafalı."

"Ne dedin sen az önce?"Aslım burnunu tutarak.

"Hoca sana bakıyor mal."dedi ve önüne döndü.
Bende bir an kendime dersin TARİH olduğunu hatırlayınca hemen Esma cadısına döndüm. Hoca bana ters ters bakarken, konuşmaya başladı.

"Sen, yeni gelen adın Hayal dimi?" Yapmacık gülümsemeyle kafamı salladım.

"Dersi dinliyor musun?"
Tarih 'i severdim ama Esma hoca masal gibi anlatınca uykum geldi.

"Hayır dinlemiyorum." hoca bir an kırmızı görmüş boğa gibi oturduğu yerden kalktı.ve bana bakmaya başladı. Tam o sırada zil çalınca,sırıttım ve Tarih kitabını çantama tıktım.Tam oturduğum yerden kalkacaktım. Bütün sınıfın bana baktığını gördüm.Onlara ne var der gibi bakınca,sınıftan biri konuşmaya başladı.

"Bu kızdan korkmaya başladım. Başımıza 2. Kaya çıktı bu sene işimiz var söyliyim."dedi ve sınıftan çıktı.

Sonra bir an Aslım konuşmaya başladı.

"Mert doğru söylüyor Hayal.Bu hocaya kafa tutan 2.kişisi. Aman neyse bu gün bir şeyler yapalım mı?"

"Aslım benim bu gün işim var. Bayadır spor yapmıyorum.Bir arkadaşım spor salonu önerdi oraya gidicem. Ama.Ama istersen sende gel zevkli olur."
Aslım'ın bir an suratı düşünce,hemen yanına gittim.

"Ne oldu Aslım?"

"Gelmeyi isterdim.Ama......"

"Ama ne?"

"Benim param yetmez ki spor salonuna."
Kafasına bir tane vurunca bana baktı.

"Ne vuruyorsun be salak etcen beni."

"Zaten salaksın." Aslım bana bakarken ellerini tuttum.

"Bak benim güzel arkadaşım.O spor salonu benden sana hediye.Ha yok ben istemiyorum, Hayal gel beni döv dersen zevkle yaparım.Haberin olsun."
Kıkırdadı ve yüzüne gelen saçlarını kulağının arkasına attı.

"Sen çok iyi bir arkadaşsın."dedi ve oturduğu yerden kalkıp boynuma sarıldı.

"Hadi ilk önce sizin eve gidelim ordan alacağını alırsın sonra bizim evde üstün..."

dedim be bir an sustum Aslım'a bizim evi nasıl anlatıcam. Onca korumayı, babamı, annemi.Mecburen babamın mafya babası olduğunu anlatmam lazım.Aslım'ın yüzüne baktığında devam et der gibi başını salladı.

"Aslım benim sana bir şey anlatmam lazım."

"Ne anlatacaksan anlat civcivim."

Gülümsedim'' annemde kaza geçirmeden önce bana civcivim derdi.Felç olduktan sonra kimseyle konuşmadı.Benimle bile.Sadece hastanedeyken derslerimi çalışmamı istedi. Ondan sonra hiç konuşmadı.Doktorlar kazada şok geçirdiği için istediği zaman konuşacağını söylediler....''Biraz duraksadım ve Aslım'a döndüm ''Aslım benim sana bir şey söylemem gerek.''kafasını salladı.Ve bende saklamanın bir manası yok diye söze başladım.

''Babam bir mafya." Aslım bir an kahkaha atmaya başladı. Kız üşüttü her halde.Acaba kızın kafasına küçükken çok mu vurdular?

''Tamam anladım Hayal espri yaptın anlıyorum ama bir az kötü bir espriydi hadi kalkalım.''

''Espri değil Aslım. Babam önemli bir mafya ve benim yaşımdan çok düşmanları var.Eğer ben seni istemiyorum dersen anlarım ama benim hayatım bu.Ben mutlu olamıyorum .''dedim ve kafamı eğdim.Bir an çenemde hissettiğim elle Aslıma bakmak zorunda kaldım.''

''Sen ciddisin.Senin baban bir mafya.'' kafamı salladım.

''Hiç korkmuyor musun?''

''Kaç kere kaçırıldım,kaç kere dayak yedim,komalık oldum,yoğun bakımlarda yattım,kalbim durdu.''

''Oha o yüzden sen iyi dövüyorsun.''

''Babam bana 7 yaşımdan beri dövüşmeyi öğretti.Son günlerde de silah kullanmayı öğretiyor.Ama ne olursa olsun korkmuyorum.Yani annem korkma dedi ve bende bu kuralı uyguluyorum. Tabi kazadan önce.''son kelimeleri kısık sesle söyledim. Ben bile zor duyarken Aslım nasıl duyduysa.

''Annen kaza mı geçirdi?''

''Annemin arabasının frenlerini bozmuşlar.Babamı düşmanları içimize sızmış o bozmuş yani.Neyse zaten cezası verildi.''

''Ne oldu adama?''

''...ÖLDÜ'' Aslım bana hipnoz olmuş gibi bakınca annemin kazasını anlatmaya devam ettim.

''Neyse işte frenleri bozunca virajı alamamış ve bariyerlerden yuvarlanmış.Arabanın camı annemin sırtına batmış.Omur iliğe gelince felç kaldı. Kazanın korkusundan hiç kimseyle konuşmadı.Ve konuşmayacakta.''

Göz yaşlarımı tutamayıp ağlamaya başladım. Aslım'a baktığımda onunda sessizce ağladığını gördüm. Birden bana sarılınca olduğum yerde kaldım.Normalde beni itekleyip gitmesi lazımdı.Yani her yakın olduğum kişiler bana arkasını dönmüştü.

''Ben senin her zaman yanındayım.Ne olursa olsun.Madem sen bana hayatını anlattın.Bende sana anlatıyım.Aslında benimde hayatım senin kisi gibi.''

''Nasıl baban mafya mı?'' hafif bir tebessüm etti.

''Hayır.Ama keşke mafya olsaydı en azından eve para getirirdi.''derin bir nefes aldı ve devam etti''

''Her gün eve içkili gelir. Annemi de döve döve öldürdü zaten.''

''NEEEEE.Ama senin annen vardı? Yani seni eve götürdüğüm gün söylemiştin.''

''O ev bizim değil.Seni kıskanmıştım zenginsin diye.Bende o evi evim diye gösterdim.Özür dilerim.'' kafamı salladım devam etsin diye.

''Akşamları bir barda çalışıyorum.Kaya ların barında.Ve aldığım paranın hepsini o adama veriyorum.Eğer vermezsem bana zarar vereceğini söyledi.Bir kulübede yaşıyoruz.Oda dedemden kalma eski bir kulübe.O adamdan nefret ediyorum.Bir gün ben hastaydım Kaya'dan izin aldım.Eve gittim.Neyse ben uyuyordum.Bir an kapı yumruklanmaya başladı.Kapıyı açtım o adam.Bir an bana saldırdı. Eğer oradan Güney ve Kuzey geçmeseydi.Belkide kendi kızına tecavüz edecekti.Çok içkiliymiş.Güney onu bir güzel dövdü. Güney'e sarıldım.Bana bizim sokağın onların olduğunu ve teftişe geldiklerini söyledi.Sana bir şey daha söyliyim.........Ben o gün.....Güney 'e aşık oldum.Seviyorum onu yıllardır.Beni o adamdan kurtaran o.''

Şok oldum Aslım böyle şey leri nasıl kaldırmış.Hadi onları geçtim.Aslım Güney' e aşık onu seviyor.Hani şu ikizi olup ta olmayan Güney.Ama ne yapıyım Kuzey sapığıyla hiç benzemiyorlar.

Bir bölümün sonuna daha geldik. yorumlar ve voteleri bekliyorum hoş çakalın...

Beni Dokunmadan HissetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin