8.Bar

105 7 3
                                    

Arkadaşlar 7.bölüm sınırı geçmedi ama geçen haftalarda sizi çok beklettim. İçime sinmedi buzden yeni bölümü yayınlamak istedim. İyi okumalar.
Multimedya Hayal'in giydikleri.
Hayal'in ağzından.

Uf allahım bu ne sıkıcı bir gün.Cuma günündeyiz. Normalde her öğrenci gibi 'yarın okul yok' diye sevinmem lazımken,Geometri dersinde kafamı sıraya koymuş tahtaya bakıyorum.Hoca dersi anlatırken,O güzel zil sesini duydum.Kafamı sıradan kaldırır kaldırmaz,Aslım'a döndüm

''Kantine gidip kahve içelim mi?''

''Olur civcivim.'' Dedi ve hemen kantine indik.
Kahvelerimizi aldık.Bir masaya otururken arkadan bir ses.

''Orası bizim yirimiz cınım.'' Hay ben senim canını sikiyim.Arkamı döndüm.Elinde kahve olan bir Alev vardı karşımda.

''Öylemiii.Hım ozaman artık bizim oldu.Cınım''
Dedim ve sandalyeyi çekip oturdum.O sırada Alev yanıma geldi.Ve elindeki sıcak kahveyi bacaklarıma döktü.İstemsizce bir çığlık çıktı ağzımdan.

''Ay cınım yanlışlıkla oldu.Çok pardon''

''Senin yanlışlıklanı sikerim lan orospu.Sen görüceksin."dedim

ve tam o sırada içeri Kaya ve Güney girdi.Aslım hemen koşarak onların yanına gitti.Sonra ne anlattıysa,Kaya benim yanıma geldi.

Beni kucağına aldı.Canım çok yanıyordu.Ya ben işkenceye bile uğradım.İçimden hiç ağlamak gelmedi.

Daha fazla dayanamıycağımı anlayıp.Kafamı Kaya'nın omuzuna gömdüm.Ve gözümdeki yaşları serbest bıraktım.Siz şimdi niye Kaya'nın omuzuna başını koydun derseniz.

Kimsenin beni ağlarken görmesini istemediğim için koydum.

Tam ben düşüncelere dalmışken.Vicudum bir yere konuldu.Etrafa baktığımda,revire geldiğimizi anladım.Hemen göz yaşlarımı elimin tersiyle sildim.Ve yanımıza bir adam geldi.Kaya konuşmaya başladı.

''Bacaklarına kahve döküldü.Ne gerekiyorsa yap."

"Kahve sıcakmıydı?"

''Sıcak olmasa gelirmiydik.Salakmısın sen?''

Adam biraz bozuldu ama cevap vermedi.Bacaklarıma bakmaya başladı.Sonra Kaya'ya dönüp.

''Bir doktora görünsün. Ben şimdi bir ilaç sürücem ama siz yine bir doktora gidin."

Kaya kafasını salladı.Adam elinde bir kremle yanımıza geldi.Kremi yavaş ve nazil hareketlerle becağıma sürüyordu ki Kaya'nın bağırmasına kadar.

"Lan yavşak herif ne dokunuyosun lan kızın bacaklarına?''

''Bacaklarına dokunmadan nasıl sürebilirim?''

''Tamam ver ben sürerim."dedi ve adamı itti eline kremi aldı.Ve sürmeye başladı.Kremi sürmeyi bitirdiğinde,tam ben kalkıcakken.Kaya beni kucağına aldı.Tam itiraz edicekken.

''Kapa çeneni.Benim yüzümden bacağın yandı.Bu yüzden seni taşıyorum.Merakımdam değil.Seni bir hastaneye götüriyim,o gerizekalı Alev'i sikicem."

"Hastaneye gerek yok sen beni indir ben Alev'i dövüp geliyorum.Sonra istersen hastaneye götür. Karışmıycam."dedim ve bana baktı.Hayır anlamında kafasını salladı.

Uf gerizekalı. Dedim ve etrafıma baktım.Her kez bize bakıyordu.Niye bu salaklar bize bakıyo.Sanki burdaa ayı oynuyor.Gerçi Kaya'da bir ayı sayılır ama neyse.Tam merdivenlerden inerken Aslım'ı gördüm.Yanımıza gelip.

"İyimisin civcivim?"

"İyiyim kuzum ama hastaneye gidiyoruz. Nedense?"dedim son kelimyeyi bastırarak.
Sonra Güney lafa girerek.

"Geçmiş olsun Haya.''

''Teşekkürler.''

"Siz hastaneyemi gidiyosunuz?"bu kez Kaya söze girdi.

''Evet revirdeki piç öyle dedi.''

''Tamam bizde gelelim daha fazla acımasın canın.''

Dedi ve hastaneye gittik.Doktor bana 1hafta rapor verdi. Allahım ne yapıcam ben 1hafta.

1ay sonra
Hayal'den devam

''Hayal ya lütfen bak çok eylenicez.hem Kaya'da orda olacak kesin."şu an ne mi yapıyoruz?Aslım beni bara götürmek için zorluyo ama ben kabul etmiyorum.

''Kaya ne alaka?'' Sırıttı ve kafasını eğdi.

''Hiç lafın gelişi işte."

''Uf Aslım iyi tamam''

''Gerçekten mi''

''Yok yalan. Tamam dedim ya.''

''Tamam o zaman ben sana barın konumunu atarım. Ben direk geçicem.''

'' Tamam."
Dedim ve arabaya binip evin yolunu tuttum.

Eve girdim ve hemen mutfağa gittim.

''Hoş geldiniz Hayal hanım.''

''Hoşbulduk.Gülçin abla bana bir şeyler hazırlarmısın.''

''Tabi .''

''Babam odasındamı?"

''Evet''

Dedi ve bende babamın yanına gittim.Kapıyı tıklatıp içeri girdim.

''Baba ben bu gür arkadaşlarla dışarı çıkıcam.''

''Çıkıcaksın. İzin almak yok yani?''

''Çıkabilirmiyim?''

''Kim bu arkadaşların?''

''Aslım diye bir aekadaşım.''

''Saat 11 de evdesin.''

''Tamam teşekkürler.''dedim ve aşşağı indim.

Bir şeyler yedim ve odama çıktım.Duşa girdim.Meyve aromalı köpüğü elime aldım ve küvetin suyunu doldurduktan sonra köpüğü sıktım ve sıcak suyun içine girdim.

Duştan çıktıktan sonra,dişlerimi fırçaladım ve Banyodan çıktım.Giysi odama girip bakınmaya başladım.En son mor gömlek,kot şortta karar verdikten sonra,giyinmeye başladım.Gömleğimin önünü bağladım ve,saçımı kurutmaya gittim.

Saçımada kırık fön çektim.Makyaj masama geçip,eyelinerı elime aldım.ve gözüme sürdüm.Göz kalemide çekip,dudaklarıma parlatıcı sürdüm.Ve hazırım.
...

Bara geldiğimde,Aslım bir yerde oturuyordu.Yanındada bana arkası dönük 3 erkek vardı.Yanlarına gittim ve bu 3 erkeğin Kaya,Güney,Kuzey olduğunu anladım.Merhabalaştıktan sonra.
Dans edenleri izlemeye başladım.Tam dans edenlere dalmışken Kuzey'in sesini duydum ve ona döndüm.

''Hayal senin sesin güzel mi?''

''Niye sordun ne yapıcaksın.''

''Hiç sadece merak ettim.''

''Daha önca birine dinletmedim ama bana göre berbat bir sesim var.''

Sırıttı ve tam karşımızda bulunan,sahneye çıktı mikrofonu eline aldı ve konişmaya başladı.

''Merhaba arkadaşlar.Bu gün burada çok özel biri var ve sesi muhteşem.Bence bize bir şarkı söyleyebilir.Hayal seni sahneye davet ediyorum.Bize bir şarkı söylermisin.''

Kahretsin benim sesim hiç güzel değilki.Ve bunu o piç Kuzey'de biliyor.Eğer çıkarsam rezil olurum.Çıkmazsam yine rezil olurum.Ne yapıcam şimdi ben.

Beni Dokunmadan HissetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin