9.KENDİNİ MÜZİĞİN RUHUNA BIRAK

62 6 6
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR SİZE KÖTÜ HABERLERİM VAR.BU BÖLÜM SON BÖLÜM OLABİLİR .ÇÜNKÜ BU SENE ÇOK ÖNEMLİ BİR SINAVA GİRECEĞİM İÇİN BÖLÜM PAYLAŞAMAYABİLİRİM.AMA ARA SIRA PAYLAŞMAYA ÇALIŞACAĞIM.İYİ OKUMALAR... BÖLÜM ŞARKISI:PERA SENSİZ BEN

Ne yapacağım şimdi ben.En iyisi sahneye çıkıp şarkıyı söyliyim.Yanımdaki Aslıma döndüm .


''Ne yapacağım?''

''Ne yapıcan gidip söyle ''

''Rezil olurum.''

''Olucan artık ne yapalım. ''Kafamı salladım ve yürümeye başladım.Tam sahneye çıkarken.Kolumdan biri tuttu.

''Kendini müzihin ruhuna bırak."dedi ona baktığımda.Siyah saçlı bir kız.Sadece saçlarda değil. Her yeri siyah.Sahneye çıkyım ve Kuzeyden mikrofonu aldım.Tam yanımda dan geçicekken kolunu tuttum.

''Neden yaptın?"

"İlk günün acısı."dedi ve yürümeye başladı.Bende sahneye çıktım.Acaba ne söylesem.En çok dinlediğim türkçe şarkı Pera sensiz ben. Gözlerimi kapatıp kızın dediği gibi KENDİMİ MÜZİĞİN RUHUNA BIRAKTIM.( Burada şarkıyı açın)

Ne kağıt kalemsiz olmayı bilir ne de ben sensiz kalmayı
Neden bir dert biter diğeri gelir ateştir bu iyi bilir yakmayı
Kuşları anladım da senin kanatların yok nasıl uçtun da gittin
Kırık cam misali hatalarım acıtır seni böyle mi kaybettim

Bul beni kaybolmuşum izim silinmiş dilim suskun susmuşum
Bak bana mahvolmuşum senden kendimi almayı unutmuşum
Bul beni kaybolmuşum gecem günüme karışmış bir hoşum
Sanma ki sarhoşum ne var ne yoksa yıkıldı içimde bomboşum
Sensiz ben bomboşum

Ne gün güneşe doymayı bilir ne de ben sana bakmayı
Uyutsun gece beni sevmesem de sensiz hayaller kurmayı
Dikenleri anladım da senin çiçeklerin vardı nasıl soldun da gittin
Fırtınam oldun yıkıldım ben söyle seni böyle mi kaybettim .

Gözlerimi açtığımda.Alkış sesleri ,ıslık sesleri,ve bir daha sesleri vardı.Ne yani sesim güzel miydi.Teşekkür edip sahneden indim.indim. Aslım'ların yanına gittiğimde şok olmuş gibi bana bakıyorlardı.Tek kişi öyle bakmıyordu.Kaya gözlerine baktığımda gözlerinden hangi duygu geçiyor anlayamadım.Tam Aslım'a dönüp konuşacakken.konuşacakken. Kaya'nın telefonu çaldı.Onu boş verip Aslım'la konuşmaya başladım.

KAYA'NIN AĞZINDAN

O sahneye çıkınca bir an kendimi bir boşlukta hissettim.Kuzey piçi Hayal onu dövdüğü için böyle yaptığını biliyorum.Sesim kötü demişti,ama sesi kendi gibi çok güzel.Sahneden indiğinde gözlerine baktım.O da bilmiyordu sesinin çok güzel olduğunu.Ben düşüncelere dalmışken telefonumun sesiyle kendime geldim.Babam arıyordu.Kahretsin nediycek yine bu adam.Telefonu açar açmaz bağırmaya başladı.

''Kaya bu uyuşturucu işini sana vermedim mi ben.Gemilerin orayı polis basmış.''

Piç Kuzey ben ona başına adam dik dedim salak eylenmek için buraya gelmiş.

''Ben halledicem kapat.''dedim ve yüzüne kapattım.Hemen içki içen Kuzey'in yanına gittim.Kafasına vurdum.Ve o da ağzındaki içkiyi karşısındaki kızın üstüne püskürdü.Kız bir an ciyaklayıp tuvaletin yolunu tuttu Kuzey'de kulaklarını kapatıp.Bana döndü.

''Abi ne yapıyorsun ya?''

''Kuzey sana bir soru sorucam ve doğruyu söyliyeceksin.''tamam der gibi kafısın salladı.

''Sana verdiğim işi ne yaptın?''dudağını ısrıp

''Ne yapıcam abi Erman'a söyledim başında dur diye.''

''Peki bak bakalım arkana kim var orda.''

''Aaa bak işi kaytarıp buraya gelmiş.Terbiyesiz.''Kuzey'i ensesinden tutup Erman'ın yanına götürdüm.Beni görür görmez oturduğu yerden kalktı.

''Erman sana tek bir soru sorucam. Kuzey sana bir görev verdimi.''

''Yoo ben en son Kuzey abiyeyi dün gördüm.''kafamı salladım.Ve Kuzey'e döndüm.

''abi vallahi unuttum.''

''lan senin unutman yüzünden polis basmış lan.Hem sen bir daha bana yalan söyle.Babamın verdiği bütün işleri sana veririm.Okula bile gelemezsin.''

''tamam abi ''dedi ve kızların yana gitmek için yola koyulduk.

BİR BÖLÜM DAHA BİTTİ YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM...BELKİ BİR BAKARSINIZ YARIN YENİ BÖLÜM GELİR ÖPÜLDÜNÜZ...



Beni Dokunmadan HissetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin