7 NE İŞİN VAR SENİN BURDA

126 9 1
                                    

Arkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyoruz. Lütfen voteleyin bizim bir tane daha kitabımız var onuda okursanız çok seviniriz BİR UMUTLA AŞK kitabımızın ismi Vote ve yorumlarınızı bekliyoruz öpüldünüz...

Aslım'la konuştuktan sonra Bora'nın bana bahsettiği spor salonuna gidiyoruz.Bora kim mi?Kardeşim,arkadaşım kısacası her şeyimi bilen şapşik. O İzmir'de oturuyor.Burayı nereden mi biliyor? Bazen bize kalmaya gelir.Canı sıkılınca da İstanbul'u gezer.Benden iyi bilir İstanbul'u.Ben düşüncelere dalmışken,spor salonuna geldik.Arabayı otoparka park ettim.Çantalarımızı alıp içeri girdik.Tam karşıda danışma gibi bir yer vardı.Oraya doğru yürüdük.

''Merhaba nereden kayıt olabiliriz?'' kadın gözlüklerin üzerinden bize baktı.Sonra gülümsedi.

''İlerde solda kayıt bürosu var.Orada kayıt yaptırabilirsiniz."

"Teşekkürler."dedim ve yürümeye başladık.

"Kadın biraz ürkütücüydü sanki."

"Korktum demiyoda."Güldü.Biraz daha yürüdükten sonra kayıt bürosuna vardık.Bizi çakma sarışın bir kadın karşıladı.

"Merhaba biz kayıt olmak için gelmiştik." Kadın bize yapmacık bir şekilde gülümsedi.

"Oturun şöyle kaydınızı yapıyım."
gösterdiği yere oturduk.Kaydımızı yaptı parayı ödedik.İstediğimiz zaman gelip spor yapabilirdik.Oturdum yerden kalktım.Kadına gıcık olduğum için hiç bir şey söylemeden.Dışarı çıktım.Ben yürürken,biri kolumu tuttu.Arkamı döndüm Aslım bana kaşları çatık bir şekilde bakıyordu.

"Ne var?"

"Kadına niye soğuk davrandın."

"Sürtüklere nasıl davranıcağımı biliyorum Aslım."

"Hiç sürtüğe benzemiyordu Hayal."

"Belli güzelim.Çakma sarışın,kıçına kadar giymiş bir elbise ki elbisenin geri kalanı nerdeyse ha bide göğüs dekoltesini unutmamak lazım." 

Aslım dediklerime güldü.Ve bende önüme döndüm.Dönmez olaydım.Karşımda Kaya,Güney ve Kuzey.

Kuzey bizi görür görmez Kaya'ya nir şey söyledi. ve Kaya'da bize baktı. Kaşlarını hafif bir çattı ama sonra suratına alaycı bir gülümseme yerleştirdi.
Sonra bize doğru yürümeye başladılar.Allahım yürümeye bak ya adamdan karizma akıyo.Ne diyorum ben be.Yanımıza geldiklerinde,kollarımı göğsümde birleştirdim.

"Siz bizimi takip ediyosunuz." Bir an kahkaha attı.

"Sen kimsinki ben seni takip edicem. Burası benim. Asıl sen mi beni takip ediyosun?"

Dediği an gözlerimi büyülttüm ve Aslım'a döndüm.Oda bilmiyodu ki şaşırmıştı.

"Asıl sen kimsinki ben seni takip edicem."Aslım'a döndüm ve gidelim dedim.Tam yanından geçicekken kolumu tuttu.

"Ben Kaya 'yım. Ha yakından tanımak istersen beklerim güzelim."Dedi ve önümden yürümeye başladı.Salak çocuk ya çakıcam ağzına yüzüne pislik ya.

Merhaba arkadaşlar.Bölüm geç geldi ama gittiğim yerde internet olmadığı için bölüm yayınlayamadım. Artık Bölümlere sınır koyucam.Sınırı geçerse bölüm yayınlıyacağım.

Sınır:10 vote  5 yorum. Üzgünüm ama sınırı koymak zorundayım.Hepinizi çok seviyorum bir dahaki bölümde görüşmek üzere...

Beni Dokunmadan HissetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin