Multimedya :Kaya ve Hayal
Kaya'nın ağzındanBu kız ne böyle. Hem ilgi çekici hemde erkek gibi. Arabasına bindi sokağın sonuna kadar onu izledim.Sonra yerdeki piçlere tekme attım arabama bindim.Şu babamın düşmanı neydi adı Poyraz Uzer kızı yine okul değişirmiş. Onun okulunu bulmak için sevgili babacığım! Yine beni görevlendirdi. Sanki bulabiliyorumda.Şimdi ne güzel kızlarlaydım.Bir dk ben niye arıyorumki.Git bara eğlen . Hemen arabayı bizim bara sürdüm.Barın kapısına girişindeki valeye anahtarı verdim.İçeri girdiğimde her zamanki sigara ve alkolün karışmış kokuları burnuma doldu.Rüzgar'la Güney 'in yanına gittim .Yanlarında iki tane kız
"Selam beyler."
O sırada yanıma sarışın bir kız geldi. Bu gece için ideal bir kız.Hayel'in ağzından
Eve geldiğimde saat 7yi geçiyordu. Babam beni 5te aramıştı.Babamın beni arayışından 2saat geçmişti. Salondan geçerken babamın ateş püskürten gözleri beni buldu"Nerdesin sen Hayal."
"Bağırma bana"
"Peki nerden geliyorsun."
"Arkadaşımlaydım."
Dedim ve cevap beklemeden odama çıktım. Okul formamı çıkardım. Mavi pijamalarımı giydim. Yatağın yorganını açıp içine girdim
Ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.Sabah kalktığımda telefonuma baktım saat 8:37 geçiyordu.Yataktan kalktım. Banyo yaptıktan sonra giysi odama girdim.Nasıl olsa her kez serbest geliyodu. Ben okul forması giysem ne olur? İçlerinden kırmızı gömleğimi giydim. Göbek kısmından bağladım. Böylelikle göbek kısmı açık kaldı.Altınada kot pantalonumu giydim.Çantamıda alıp evden çıktım. Arabaya binip gaza bastım.20 dk sonra okulda olurum.Okulun otoparkına gelince arabayı park edicek yer olmadığını gördüm. Biraz ileride Kaya'nın arabasının iki yanıda boş olduğunu gördüm.Fırsatı kaçırırmıyım ben.Hemen oraya park yerine park etmek için giriyodumki aynam aynasına sürttü.Kaya şimdi beni öldürcek.Aman ondan korkan onun gibi olsun.Gerçi onun gibi olursam kimse benim peşimi bırakmaz. O ayrı bir konu. Çocuk sonuçta yakışıklı.Arabayı park ettim.Arabadan indiğimde Kaya'nın bana doğru geldiğini gördüm.
"Ne yapıyosun sen?"
"İyim sen." Kaya bana ters bir bakış attı ve sonra
"Nasılsın demedim ne yapıyorsun dedim?" gözlerimi devirdim ve
"İyi tamam parası neyse veririm."
Bana baktı.Allah'ım onasıl bir bakıştır. Dondurma görse erir yeminle.
"Tamam sorun değil." dedi Oha Kaya bana kızmadı.Fırsattan yararlanıp.Yanından ayrıldım . Merdivenlerden çıkıyordum.Biri beni itti.Hangi Piç itti beni.Yere düştüğümde Ayağım fena şekilde acıyodu.İster istemez boğazından bir çığlık çıktı. Etrafına baktığımda,bir sürtüğün bana güldüğünü gördüm.O itmişti beni. Ayağım feci şekilde acıyordu."Ne yapıyorsun kızım sen?" kulağıma eğilip
"Kaya'ya bulaşmanın bedeli.Pis sürtük." dedi ve kıçını kıvırta kıvırta yürümeye başladı.Ayağımın ağrısıyla kalktım ve yürümeye başladım.Tabiki koşarak değil seke seke.Uf Ayağım çok acıyo. O sürtüğü bir elime geçiriyim.Sınıfa girdim.Ayağım acıya acıya sırama geçtim Aslım hemen yanıma geldi.
"Ne oldu sana Hayal?""Kaşarın biri merdivenlerden itti."
Aslım sessizce"Alev"dedi"Alev kim?"
"Kaya'yı takıntılı hale getiren bir piç.
Kaya bu sürtükten bir türlü kurtulamadı. Japon yapıştırıcısı gibi .Çocuğu ne zaman boş görse, sülük gibi yapışıyo.Hiç utanması yok .Gerçi ne utanması, kaşarlar utanamaz.Kaya 'nın yanında kız olsa bile gider yapışır. Sonrada Kaya ona 'siktir git 'der.Ama bizim kaşar gidermi? Kızı alır bir güzel döver. Tabi kendi de dayak yer o ayrı bir konu.Ha bide...""Bir sus kızım.Motorun soğusun.Bu kızlar genellikle nerde olur?"
"Sıçtıkları yerde."
"Tamam teneffüste işini hallederim."Aslım bana şaşkınca bakarken.
" Saçmalama Hayel.Bulaşılmaz onlara. Hem o çok iyi dövüşür seni yere yatırır."Görürsün." dedim.5-10dk sonra adını bilmediğim bir çocuk
"Esma cadısı geliyor."dedi o kim ya.
"Bizim tarih hocası.Kadın bildiğin ders kolik. 3senedir bize giriyor bir kere boş bırakmamıştır."Dedi.Yuh be nasıl bir hoca bu. Dediğim anda hoca içeri girdi.Arkasından Kaya ve grubu girdi.Bu sefer herkez ayağa kalktı. Bende kalktım.Hoca oturun dedi.oturduk ve bana bakmaya başladı.
"Sen yenimisin." ayağa kaltım.Ve gülümseyerek.
"Evet"
"Bize kendini tanıtırmısı?"
"Adım Hayal Taşkın Samyeli Kolejinden geliyorum.Ve sürekli okul değişiyorum.Kısacası fazla kalmam." Hoca bana ilk insanmışım gibi baktı sonra''Oturabilirsin'' dedi ve derse başladı.Zorlu bir 40dk bitince.Sıradan kalktım.Simdi bittin sen sürtük.Yürürken sağıma baktım.Aslım'da benimle geliyodu.Lavobanın kapısına tekme atıp açtım.Tam istediğim gibi ordaydı.Direk boğazına yapıştım.Elimi çevirmeye çalıştı ama ben daha güçlü olduğum için beceremediği.
"Bana bak kaşar . bana bir daha dokunursan. Bu günkü gibi çelme takmaya çalışırsan,Seni boğarak öldürürm.Bu arada benim Kaya'yla bir alakam yok."
dedim elimin altında kıpkırmızı olduğunu görünce direk bıraktım.Öksürük krizinden girdi.Bende onu orda bırakıp Aslıma döndüm. Şaşkınca bakarken ona göz kırpıp lavobadan çıktım.Oh be rahatladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Dokunmadan Hisset
Novela JuvenilOLAMAYIZ...Neden olamazlar ?Çünkü bir engelleri var BABALARI onların düşman olduklarını bilmeden,birbirlerini sevdiler.Taki masadaki o fotoğraftan sonra.Kaya düşman olduklarını anladı.Babasıda onların sevgili olduğunu. ''Ona dokunma o nun suçu yok'...