Multimedya oyuncularımız.
Hayal'in ağzından
Aslım'la çok iyi anlaştık. Hatta çıkışta kafeye bile gidicez.Rüyamdaki o çocugun adı Kaya'ymış. Çok güzel bir ismi var. Sonunda ders zili çaldı.Aslım
"Hadi zil çaldı çıkalım."
"Nereye gidicez."
"Seni süper bir yere götürücem. Bizim okulda herkes oraya gider"
Başımla onayladım ve sınıftan çıktık. Okuldan çıkış kapısından çıkarken Aslım başka yöne gidiyordu."Aslım araba burada."Aslım bir arabaya ,bir bana bakarak.Şaşkınca sordu.
" Bu araba seninmi?"
"Evet hadi gel " Aslım bana şaşkınca bakarak,arabaya bindi. Kemerini takarak , bana yolu tarif etti. Sonunda,kafeye geldik ve arabayı park ettim.Kafeye girerken,o dövdüğüm çocuk oradaydı. Ne işi var bu malın burda.Neyse ben kendi işime bakıyım.Bir masaya o outurduk.
"Hoşgeldiniz efendim. Ne istersiniz?"
"Bize iki kahve alalım." adam kafasını sallayıp,yürümeye başladı.
Aslıma döndüm ve tam konuşucakken telefoumun o güzel melodisinin duydum.Hırkamın cebinden telefonu çıkardım babam arıyodu .
"Hayal çabuk eve geliyorsun.""Neden?"
"Tehlikedesin kızım eve "
"Arkadaşımla kafedeyiz.Gelicem birazdan ."
"Hayel lütfen kızım hemen eve ."
"Yeter ya bi nefes alıyım geliyorum tamam."
Dedim ve Aslıma döndüm."Benim gitmem lazım seni evine bırakıyım."
"Gerek yok canım ben giderim. Sen evine git."
"Hayır hem evini öğrenmiş olurum." Kafasını salladı ve çantamı alıp tam arkamı döndüm ve bir yüzle karşılaştım. Kaya. Ne yapıyo benim dibimde.
"Merhaba. Ne istemiştin?""Ne yapıyorsun sen benim dibimde."
"Ne yapıcam be ben senin dibinde. Farkındaysan sen benim arkamdasın."
"İnsan bir önüne bakar demi."
"Dibimde durursan arkama dönücağim sırada sana çarpmazdım bay gerizekalı."
Tam yanından geçicekken kolumdan tuttu.O kadar sıkı tutuyoduki kolum yarına Mosmor olucak.Kulağıma eğilip konuşmaya başladı."Bana bak yeni kız .Bu çevrende gördüğün her kez tek hareketimle seni öldürebilirler.Yenisin diye bir şey demiyorum. Yanında dolaştırdığın kıza bu okulun kurallarını sorarsan bana bulaşmanın ne demek olduğunu anlarsın." dedi ve yürümeye başladı.Kolunun acısı dayanılmaz derecede acıyodu. Aslıma döndüm bana korkak gözlerle bakıyordu.
"Hadi seni eve bırakıyim." dedim ve kafasını tamam anlamında salladı.
Bana evini tarif etti çok sokağa girip çıktık.Ve sonunda evine geldik.Pembe şirin bir evdi.
"Teşekkür ederim Hayal ""Ne demek"
Dedim ve oda beni yanağımdan öptü ve arbadan indi.Bende bilmediğim yollardan sağa sola giderken,kaldırımda yiyişen çiftler,sarhoş gruplar. Yakınlardan bir yerden müzik sesi.Etrafıma bakarken bir an önüme araba çıktı.Kornaya bastım çekilmeyince,camı açtım."Çekilsene be."Oda camı açıp"Çekilmiyorum ne yapıcan?"
Karşımda gördüğüm kişiyle ağzımaçık kaldı.Şansa bak Kaya belası karşımda.Hemen arabadan inip."İyi ozaman inadım inat.Sen çekilene kadar arabayı çekmiycem."Arabaya yaslandım. O sırada oda arabadan indi.Arabaya yaslandı.
"Sen çekmiyosan ben hiç çekmiyorum."
"Senin hakkında çok masum düşünmüşüm.Sende burdaki kızlara benziyosun."
"Ne diyorsun sen be"
"Sürtüklüğünden bahsediyorum güzelim."yaslandığım yerden doğruldum.
"Ne zannediyosun sen beni. Ben senin o pis sürtüklerine benzemem.Aslım'ı evine bıraktım geri dönerken yolumu kaybettim."
Kaya bana şaşkınca bakarken.Eski yerime döndüm.
Tam etrafına bakarken.3 tane adamın bana geldiğini gördüm.Tam dibimde durdular."Selam bebek bu gece boşmusun."
"Ne diyorsun be " kolumdan tuttu ve beni çekiştirmeye başladı.
"Bırak beni kötü olur sonu."
"Ne olurmuş."
"Bu olur ." dedim ve yumruk attım.
Kaya yanıma geldi."Bir sorunumu var?"
"Körmüsün yamyamlar geldi."
Kaya bana ters ters baktı ve konuşmaya başladı:"Sizi 1 kere uyarıyorum.Şimdi buradan sıktır olup gitmezseniz ..."
Adam Kaya'nın sözünü kesti ve"Ne olurmuş?"
Bana dönüp"Senin dediğin gibi.Bu olur."dedi ve yumruk attı bende soldakine dirsek attım ve adam 2büklüm oldu.Birde sırtına geçirince adam yerleri yaladı.Kaya'ya baktığımda bana şaşkınca bakıyordu. Ona sırıttım.Ve arkasına baktığımda.Bıçaklı birinin olduğunu görmemle,hemen adamın elini tuttum ve çevirdim.Sanırım eli kırıldı.Oda yere yatınca Kaya'ya döndüm
"Sanada teşekkürler." dedim ve arabaya binip gaza bastım.
Arkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyoruz.Kocaman öptüm sizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Dokunmadan Hisset
Teen FictionOLAMAYIZ...Neden olamazlar ?Çünkü bir engelleri var BABALARI onların düşman olduklarını bilmeden,birbirlerini sevdiler.Taki masadaki o fotoğraftan sonra.Kaya düşman olduklarını anladı.Babasıda onların sevgili olduğunu. ''Ona dokunma o nun suçu yok'...