10.GİRELİMMİ İDDASINA

56 6 5
                                    

LÜTFEN OKUYUN!!!!!!!!!!!

SİZE SÖYLEDİĞİM GİBİ BÖLÜM GELDİ AMA TEKRAR SÖYLÜYORUM ÖNEMLİ BİR SINAVA GİRİCEM VE BU YÜZDEN YAZAMAYABİLİRIM.BU SON BÖLÜM OLABİLİR.

MULTİMEDYA :HAYAL 'İN GİYDİKLERİ

HAYAL'İN AĞZINDAN.

Şarkı söylememin üzerinden 1hafta geçti.Ve okul her zamanki gibi çok sıkıcı sınav haftasında az kaldı.Ben bunları düşünürken kapı sesiyle kendime geldim.Nöbetçi geldi ve konuşmaya başladı.

''Voleybol takım seçmeleri yarın saat 10:30'da spor salonunda ve ayrıca hafta sonu sınav haftasına stresli girmemek için bir piknik yapılacak.Gelenler adlarını Serpil hocaya yazdırsın.''

dedi ve gitti.Voleybol işini bir düşüneyim.Çünkü gittiğim okulların hepsinde okul kaptanıydım. Buradada olabilirim.ve zil çaldı. Tam Aslım'a dönecekken yanımdan geçip Kaya'ların yanına geçti.Ve bireyler konuştuktan sonra yanıma geldi.Yüzü asıktı.

''Ne oldu?''

''Ya Güney'lere gelicekmisiniz diye sordum bana 'bizim öyle şeylerle işimiz olmaz' dedi.''

''Sen burda dur ben onları getitiricem.''dedim ve ayağa kalktım.Kaya'ların yanına gittim.

''Selam ''dedim de bunlar ilk kez sınıfta oturuyorlar.

''Ne istiyorsun.''

''Ben okulun voleybol kaptan kim diye soracaktım?''

''Aslım yok mu?''şimdi sıçtın Hayal

''Biraz morali bozukta bu yüzden soramadım''

''Alev''dedi

''İyiymiş.Takım kaptanlığı elinden alırken ki yüz ifadesini merak ediyorum.''

''Ben kendimi bildiğimden beri Alev kaptan hayatta alamazsın'' balık oltaya geldi.

''Girelim mi iddiasına'' Kaya bana bir süre baktı ve sonra ayağı kalktı.

''Peki neyine''

''Eğer kaptan olursam bizimle piknik şeysine geleceksiniz .Hepiniz.''

''Olamazssan ''

''Onada sen karar ver.''biraz düşünür gibi yaptı ve sonra konuşmaya başladı.

''Benim Kuzey ve Güneyin evini temizliyceksin.''

''Bu kadar acımasız olma.''

''İstersen vazgeç.''

''Tamam yarın görürsün.''

YARIN

Bekle bekle bekle sıkıldım artık.

''Artık maç yapabilirmiyiz.Çok sıkıldım.''

Hoca ilk önce bana ters ters baktı.Ve sonra

''Toplanın maç yapıcaz'' dedi bizi 2 guruba ayırdıktan sonra maç yapmaya başladık.

Aslım'da her sene takımdaymış.

Maç bittikten sonra hoca bize baktı elindeki kağıda bişeyler yazdı.

''İlk önce kaptanı açıklıyorum.Bu sene okul kaptanımız:HAYAL TAŞKIN.''

Yes be iddayı ben kazandım.Alev hemen itirazlara başladı.

''Ama hocam ben daha iyi oynuyorum.''

''Hayır , Hayal senden daha iyi Alev. Zaten her sene sen sendin bir okula şampiyonluk getiremedin ben Hayal 'i hatırlıyorum daha önceki bir maçta nedeyse bütün sayıları o aldı.''Dedi ve takımdakileri söyledi.Takımda Aslım'da vardı.Hemen bir su içtim ve üstümdekileri çıkarmadan Kaya'nın yanına gittim. İlk önce beni bir baştan aşşağıya süzdü.O süzene kadar bende konuşmaya başladım.

''İddayı kazandım.Bizimle pikniye geliyorsunuz.Okulun yeni kaptanıyım.''

dedim ve hepsinin yüzüne baktım hepsi şaşkınlıkla bana bakıyordu.Onları umursamadan yürümeye başladım ve en son duyduğum şey

''Sikicem o Alev'i''

MERHABA BÖLÜM BİRAZ KISAYDI AMA SİZE SÖYLEDİĞİM GİBİ BÖLÜM BUGÜN GELDİ ÖPTÜM HEPİNİZİ

Beni Dokunmadan HissetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin