•42•

1K 80 63
                                    

Randevu

Yazar'dan

Sıcak bir yaz günü ve yaz tatilinin ilk haftasıydı.

Minho ve Seungmin, arkadaşlarıyla buluşacakları meşhur kafelerine gidiyorlardı. Felix'in aklına çılgınca bir grup randevusu ayarlayıp birlikte bir oyun salonuna gitme fikri gelmişti. Fikir oldukça çılgınca görünse ve Felix için oldukça iyi olsa da, diğerleri zorla kabul etmişlerdi. Kendi içinde, arkadaş olarak birlikte vakit geçirmek gibiydi, ancak bu sefer bir partnerleri vardı.

Yine de Seungmin, tarihi dört gözle bekliyordu çünkü en azından Minho ile vakit geçirecekti. Kahverengi saçlı çocuk kabul etmiyordu ama onunla vakit geçirmekten hoşlanıyordu, neredeyse erkek arkadaşına takıntılı gibiydi.

"İşte buradasınız!" Felix, ikisinin de kafeye girdiğini görünce iki arkadaşına el salladı. Grubun geri kalanı da oradaydı.

"Üzgünüm, Minho kalkmak istemedi." Seungmin, ona kötü bir bakış atan erkek arkadaşını işaret etti, ancak daha genç olanı dediği tamamen yanlış değildi. Minho hiç bir zaman sabah insan olmamıştı ve sabahları yataktan kalkmakta zorluk çekiyordu.

"Peki, şimdi tam olarak ne yapıyoruz?" Hyunjin, özellikle her şeyi en başta planlamış olan Felix'e bakarak sordu.

Felix'in dudaklarında bir sırıtış belirdi ve boğazını temizleyene kadar hiçbir şey söylemeyerek gerginliğini sürdürdü. "Bir atari salonuna ne dersiniz?" Çilli çocuğun önerisi üzerine anında Jeongin'in yüzünde bir parıltı berildi.

"Uzun zamandır oraya gitmedik!" En küçüğü ellerini çırptı ve kısa bir süre sonra onu yanağından öpen erkek arkadaşına gülümsedi.

"Pekala, benim için sorun olmaz. O zaman sonunda Hyunjin'in kıçına şaplak atabilirim." Jisung güldü ve erkek arkadaşına meydan okurcasına baktı.

"Affedersin?" Sarı saçlı adam, kaşlarını kaldırmış ve dehşete düşmüş bir ifadeyle genç olana baktı. "Burada birinin kıçını tekmeleyecek biri varsa, o ben olacağım." Hyunjin kendini işaret ederken Jisung'a dilini çıkardığında kahverengi saçlı kahkahasını bastırdı.

"Bunun bir yarışma olması gerekmiyordu..." Chan, bu gezinin özellikle Hyunjin ve Jisung birbirlerine karşı yarışırken kaosla sonuçlanacağını bilerek gözlerini devirdi. İkisi birlikte olsalar da, bu onların birbirlerine meydan okumalarını ve sinirlerini bozmalarını engelleyemezdi. Bazen grup, durumun daha da kötüleştiği hissine kapılmıyor değildi.

•°• ✾ •°•

"Nihayet!" Sonunda atari salonunun kapısından içeri girerken Jeongin, Chan'ın elini sıktı.

Grubun geri kalanı hemen arkalarındaydı, Jeongin kendinden büyük olanı arkasından sürüklerken büyük olan eğlenerek izliyordu.

Grubun binayı dakikalar yerine birkaç saat içinde terk edeceğini bildiklerinden, her biri birçok oyun oynamak için epeyce jeton satın almıştı. Uzun süredir buraya gelmemişlerdi ve birlikte zamanın tadını çıkarmak istiyorlardı.

Tatil olduğu için salon da tıklım tıklım doluydu ve ziyaretçilerin çoğu, her köşeden küfürler, tezahüratlar veya kahkahalar duyuluyordu ve çoğu kişi öğrenciydi.

Grup ilk oyuna yöneldi, basit bir yarış oyunuydu.

"Takım yapmaya ne dersiniz? Çifte karşı çift?" diye önerdi Felix, başını sallamaya başlayan diğerlerine meydan okurcasına bakarak.

Eğlendikleri sürece Seungmin'in bu oyunları nasıl oynadıkları umurunda değildi.

"Eee, Hyunsung Takımı ve Jeongchan ilk sırada!" Felix'in dört arkadaşına baktığını duyurdu.

Agreement | 2Min [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin