Hürkan'dan;
Emreye seslenirken arkamdan tıkırtılar duydum ama seslenmeye devam ettim o sırada bir ses duyuldu sonrası karanlık..
X: ALLAHH SEN KIMSIN LAN
***
Uyandığımda her şey yavaş yavaş yerine oturuyordu.
H: Emre?
Emre sesimi duyunca hemen döndü.
E: Bir yerin mi ağrıyor?
Sağıma döndüm. Bu kim lan? Simge vardı tamam ama onun yanındaki kişi. Emre ile bakışıyordu. Bakışları ayrılsın diye ağzımdan küçük bir inilti çıktı.
H: Ahh!
E: NE OLDU BİR YERİN Mİ ACIYOR?
E: Yiğit bir kontrol etsen.
Demek Yiğit he? Sen kontrol etme aslanım yoksa sağ çıkamayacaksın.
H: Yok yok gerek yok
Diye Yiğitin bana uzanan elini ittirdim.
S: O kadar sertte vurmadım ki. Nasıl bayıldın? Öldün sandım katil oluyordum.
E: Aynen kanka baya sert vurmamışsın adam bayıldı.
S: Cidden bir de bayıl istiyorsan Hürkan diyecektim o da oldu.
Bakışlarım Yiğitteyken bakışlarımla onu gösterip konuştum.
H: Bu arkadaş kim?
***
Emre'den;
BU BENİ Mİ KISKANMIŞTI? Ihm tamam olabilir. Bozuntuya verme. Gözlerimle Yiğit ve Simgeye baktım, onların anlayabileceği bir şekilde gözlerine baktım.
E: Sana söylemiştim. Erkek arkadaşım var diye.
Onlara döndüm bozuntuya vermediler anlamışlardı. Simge zaten kıskanmazdı.
Ağzından garip bi gülüş çıktı. Bir saniye ben onunla yatmıştım. Bu- bu etik değildi ama neyse.
H: Hah komik şakaydı. Emre sen önce onlardan izin almak için onlara baktın. Simge zaten ses çıkarmaz yanındaki eleman pısırık biri eminim Simge ne derse tamam diyordur. Eee bende mal olmadığıma göre yanlış mıyım?
S: Şimdi aslanım orda dur bakalım. Benimkine eleman falan hayırdır bu arada.
Simge Yiğite döndü. Ve kesinlikle sevimli olmayan bir surat ifadesi yaptı.
S: Ben baskın mıyım?
Yiğit durdu, durdu ve durdu. Simgenin suratı giderek sevimsizleşiyordu. Bunu gören Yiğit korkuyordu. Yalan söylemek istemediği açıktı.
Y: Yaaaniii biraz baskınsı-
Cümlesi yarıda kaldı. Çünkü Simge kalktı.
S: Ben anlayacağımı anladım. Size iyi sohbetler.
Yiğit peşinden koştu.
Y: Aşkım bi dinleseydin!
Sonunda başbaşa kalmıştık.
H: Benimle yattıktan sonra başkasına sevgilim diyecek kadar ucuz biri değilsin. En azından bunu biliyorum.
E: Ne harika değil mi? 2 yıldır yoktun birden hayatıma girdin. Amacın çıldırtmaksa başardın. Tebrikler!
H: Emre..
E: 2 yıl lan iki yıl. Hiç mi düşünmedin beni? Hiç mi aklında değildim?
H: Olur mu yaptığın her şeyden haberim vardı.
E: YETMEMİŞ YAPTIKLARIN, BENİ DÜŞÜNDÜN MÜ YA? EMRE NE HALDEDİR BEN ÇIKIP GİTTİM AMA PSİKOLOJİSİ YERİNDE Mİ? 2 YIL BOYUNCA HER YERDE SENİ GÖRDÜM BEN ELİME SENDEN BAŞKA KİMSE DEĞSİN İSTEMEDİM. BANA KİMSE YARDIM ETSİN İSTEMEDİM. Sadece seni istedim.. Kaç gece sahte mezarına gidip geri dön diye yalvardım? Ben ölü birinin gelmesini bekledim 2 yıl bu ne demek haberin var mı? Şimdi sen söyle hangimiz acı çekmiş.
H: Haklısın..
E: Haklı olmak yetmiyor! Anlamıyorsun ve beni hiçbir zaman anlayamayacaksın. Çünkü sen hala benim için ölüsün. Sen o gün kendini ölü göstererek öldün. Seni ben kalbime göndüm Hürkan. Sen.. öldün.
Hürkan artık ağlıyordu. Sesi titrek şekilde konuştu.
H: Ben üzülme istedim sadece.. Sen çok sosyaldin Emre. Video çekerdin sürekli, sürekli dışarıda olmak isterdin. Hayatın çok hızlıydı, yoğundu, tempoluydu..
Sustum. Cümlesine devam etti.
H: Ben ise asosyaldim. Hiçbir işim yoktu, odamda olmak isterdim. En iyi sen biliyorsun çoğu zaman günlerce müzik odamdan çıkmadığım olurdu. Yemek dahil yemezdim. Hayatım depresifti, ağırdı. Hastalığımın izin verdiği kadarını yapardım. Ama sen onu da bilmiyordun.. bir çok şeyi bilmediğin gibi..
E: Anlat, anlat o zaman.
H: Anlatacağım..
Artık vakti gelmişti. Neydi bu hastalığı? Günlük yaşamını etkileyecek ne vardı ki?
***
Only love, only love can hurt like this
Only love can hurt like this
Must've been a deadly kiss
Only love can hurt like this
Only love can hurt like this
Your kisses burn into my skin
Only love can hurt like thisOptum bay, gomdum say <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Epilepsi // Mengola
Fanfiction+" Affet beni sevgilim, unutamadım seni.. Hiç halim yok uyanmaya. Sevemem sensiz günleri.."