Det viktigaste för mig är du Misa 12 / 12

0 0 0
                                    

Misa äntligen återförenas med sitt PAledan Pokémon-team

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Misa äntligen återförenas med sitt PAledan Pokémon-team.

Vad Misa inte visste var att Bill verkligen fortfarande älskade henne och han lärde sig några nya rörelser med sin Pokémon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Vad Misa inte visste var att Bill verkligen fortfarande älskade henne och han lärde sig några nya rörelser med sin Pokémon.  "Jag...jag önskar bara" Misa slutade inte när önskningarna Pokémon jirachi glödde mitt framför henne.  Ringa upp!  ' Ringa upp!  Au: Clemont som var avundsjuk på Misa och Bills oväntade/ändlösa kärleksaffär sa: 'Absolut inte!  han Bill Masaki Sonezaki övertygar alla med sitt söta kattflin.  'Min ärkefiende!  Misas adoptivmamma: "Hela anti-vax-rörelsen är uppbyggd kring den grundlösa idén att vaccin orsakar autism. Det finns människor och organisationer som ägnar sig åt att "hitta botemedlet" för autism. "och du kan äntligen få en normal pojkvän utan autism" och  speciella behov.'  Här! Misa: "Usch!  Mödrar!  '.  Bill från Pokemon är en autistisk HLNH-kön som inte överensstämmer med polyamorös genderfaun pansexuell.  Autistisk karaktär:
                     Bill från Pokémon.  Misa står äntligen upp mot sin otäcka mamma som skriker i sin Pokégear, 'Jag bryr mig inte!  Jag älskar honom Autism eller inte!  Jag bara älskar honom okej!'  Jag gillar hur han är!  Jag älskar Bill!  Så snälla bota honom inte!'.  Han är inte läskig han är söt!'.  Poké Gear: • När hon kallade honom Dagtid: God morgon Misa 🔥 Fire !  Hallå!  Detta är Pokémon Storage System Administration Service.  Vem ringer?  Är det Misa?  Vänta lite... ..my Lass ...... Tack för att du väntade!" 😎 Yeehaw !'  • Om hennes 📦 lådor har mindre än 15/1001 Pokémon: "<Misa>, dina lådor rymmer < nummer 15 / 1001 >fler Pokémon. Gå ut och fyll på! •Om hennes lådor är fulla: "<Fire 🔥> , din  lådan är full!  Du måste byta box om du vill fånga fler Pokémon." •När Misa fyller en ruta (automatiskt samtal)
                   "Hej, <Fire 🔥>? Det är jag, Bill! Tack för att du använder mitt lagringssystem. Den senaste Pokémon du skickade fyllde din box. Du måste byta box om du vill fånga fler Pokémon. Hejdå nu Misa!'  Hytt: Bill: Hej! Jag är en Pokémon! Nej, det är jag inte!".  Kalla mig Bill Misa min vän!  'Misa: 'Hur vet du vad jag heter!?'  Jag tyckte det var läskigt vad du gör för att komma ihåg mitt namn!  det skrämde mig!  så gör mig inte illa snälla Bill snälla?!'  Du måste vara läskig 👻 och ful när du kommer ut ur maskinen!'.  Säger Team Rocket dig vad?!  "Team Rockets förklädnader fungerar faktiskt. Ash känner aldrig igen Jesse och James från Team Rocket eftersom det finns massor av människor i pokemonvärlden som ser identiska ut, som Nurse Joy. Ash får mycket dålig kredit för att inte känna igen Team Rocket. Men officer Jenny  , Nurse Joy och Don George har alla otaliga identiska personer. Vissa av dem är inte ens relaterade till vem de ser ut som. Han ses lämna Nugget Bridge utan att någonsin varna spelaren att det finns en gömd Team Rocket-medlem som försöker rekrytera folk  Få dig att undra om Blue valde ja. Bill är medlem i Team Rocket och skapade N. Bill arbetar i hemlighet för Team Rocket. Han arbetade med dem för att klona Mewtwo och fortsatte sin forskning om Pokémon/human genetik allt eftersom åren gick.  han fulländade sin maskin för att kombinera Pokémon och mänskligt DNA, och använde det för att skapa N. Han använde Zoroarks DNA på grund av dess illusionsförmåga och kombinerade det med mänskligt DNA så att Zo roarks mänskliga illusion skulle vara perfekt. Jag har insett  d att han skulle få mycket problem om folk fick reda på detta och övergav N i en region långt ifrån hans egen, Unova.  Detta förklarar varför N inte har någon bakgrund innan han blev övergiven.  Bill arbetar med Misa i hemlighet.  Han arbetade med dem för att klona dito och fortsatte sin forskning om Pokémon/human genetik allt eftersom åren gick.  År senare fulländade han sin maskin för att kombinera Pokémon och normal hund 🧬 dna, och använde den för att skapa en Pokémon-kamera.  Han använde hennes ditos DNA på grund av dess transformationsförmåga, och kombinerade det med normalt hund-DNA så att hennes transformation skulle bli perfekt.  Bill/Misa kan ha insett att han och Hon kommer att ha mycket problem om folk får reda på detta, och gömmer sin hund i en region långt borta från hennes/Sakuras egen, Kanto.  Detta förklarar varför Sakura inte har någon bakgrund innan hon gömdes.  När han märkte hennes obehag och rädsla för honom, sa han till Misa: 'Vad är det med den där skeptiska blicken?  "Om jag blev människa igen, lovar du att inte vara rädd för mig då Misa?"  Jag skojar inte, jag är faktiskt vacker 🤩 i min mänskliga gestalt.  så du behöver inte vara rädd.  "Jes kommer inte att skada dig!"  min vän.  ' / Mi dam Misa.  'Jag skruvade ihop ett experiment och blev kombinerad med en Pokémon!  Så vad sägs om det?  Hjälp mig där!"
   "Nej!? Var inte så kall nu! Kom igen, du måste hjälpa en kille i djupa, djupa problem! Vad säger du, vackra? Snälla? Okej? Okej! Vänta tills jes kommer in i teleportern. När du  gå till min PC och kör Cell Separation System."

Haito och miko i Pokémon 2 Min framtid är med dig!Where stories live. Discover now