Au: The Sudden Urge - Calem TG ftm Majken Simonsson var återigen framför var återigen framför kön på GameStop och väntade på släppet av de nya Pokémon-spelen: Pokémon X och Y.
När GameStop äntligen öppnade gick hon och köpte de två versionerna. Hon tog tag i sitt pris som om det var hennes barn och gick hem. HON Simonsson bestämde sig för att spela Pokémon X först, eftersom hon blev förvånad över spelets maskot, Xerneas. När hon satte in patronen på 3DS började hon spela den. Hon var helt förbluffad av nivån på grafiken, nu visste hon att Game Freak gav allt i den här. När hon äntligen hade kommit till introt av Professor Sycamore blev hon ännu mer exalterad. När, äntligen, valet att välja vilket kön hon skulle spela som i spelet, fick hon ett plötsligt sug att spela som pojkekaraktären. När hon klickade på karaktären döpte hon honom till standardnamnet, Calem. Professor Sycamore sa sedan, "Très bien. Underbart. Det verkar som att du har följt din uppmaning Calem exe'rese'Ana visste inte hur hon skulle reagera på detta. Hon klickade på A-knappen så att hon Majken kunde börja resan. Professor Sycamore sa , "Det verkar som att du är redo nu. Men först måste jag göra några ändringar åt dig." 3DS:n lyste starkt och förblindade henne. Hon släppte taget om 3DS så att hon kunde blockera ögonen från ljuset. När ljuset sjunkit kände hon sig konstig. Hennes läckra händer verkar att ha fått en maskulin form till det. Håret på armarna började bli längre och karaktäristiskt manligt. Hennes armar blev tjockare och maskulina, samtidigt som hon fick mer hår. Ana kände sedan smärta från sina axlar, som blev bredare. Plötsligt började hennes bröst att gå tillbaka in i bålen, vilket gjorde att hon fick smärta när hennes bröstvårtor krympte. Hennes mage blev mindre tonad nu och fick magmuskler. När hon fick mer hår förlorades hennes kurviga kropp snabbt eftersom hennes rygg tappade sitt valv och hennes midja förlorade sina kurvor. Hennes höfter och rumpan plattades ner, medan hennes ben fick en mer maskulin form, även om hennes lår tappade fettet. Fettet lades sedan till i hennes midja. Smärtan drabbade Henne, när hennes reproduktionssystem gick utanför hennes kropp, allt samtidigt som hon blödde från ljumsken. Hon förlorade mo st av hennes reproduktionssystem. Efter detta bildades en lapp på slitsen som täckte den. Majken som började tänka på sig själv som en han/hane. Efter detta blev hennes hals tjockare, med ett adamsäpple som bildades, vilket gjorde hennes röst djupare. Hennes ansikte fick sedan en mer maskulin form, tappade de upphöjda kindbenen, hennes näsa blev lite tjockare, hennes käke blev bredare, hennes långa ögonfransar tappade längden och håret kortades ner till nacken.
YOU ARE READING
Haito och miko i Pokémon 2 Min framtid är med dig!
ParanormalDe förtrollande pojkarna tänker starta familj med sina flickvänner.