Den nu mystiska tjejen in Bill's secert garden 2/2 don't tell anyone im here ?!

0 0 0
                                    

Molly meeting Bill 💵 and his wife Misa

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Molly meeting Bill 💵 and his wife Misa.
Jag var en Oprhan-tjej i tonårsåldern med en Pokémon-pojke inom mig, ung och glad och trygg.  Det var en lika vacker plats och en vacker tid." Men på riktigt också.  Spring runt i stan och känn smutsen under 💅 naglarna Jag brukade sitta på kanalens strand med mina Pokémon och doppa fötterna i vattnet.  Au: ☕️ Teashipping Bill: "Miko ' - Hun" är du okej?  ' Gary: ' varför vem skadade någon henne?' Jag brukade gå dit jag var nöjd och mina föräldrar bryr sig inte för de var döda.  Jag visste att det var en säker stad.  sötnosar.  Drew tänkte;  'Varför är han så söt?' Det som också stöder denna hypotetiska romantik är att de båda är Pokémonforskare.  / båda har en trubbig sida / scrit sida under press De tänker förmodligen, vänta?  Vaporeon med min sida packade jag allt jag behövde på min packning.  jag andades in djupt.  efter att ha gått runt i stugan.  en mintu en ung man och en ung kvinna som bär vigselringar.  the Bully nu en ung transman med sin unga söta fru.

han var stilig med stora bruna snälla ögon och vågigt eller lockigt brunt hår

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

han var stilig med stora bruna snälla ögon och vågigt eller lockigt brunt hår.  Åh 👋 hej Molly jag heter inte Klara utan Bill.  ' och med är min fru Misa.  'I'm sorry, but do you need anything?' If not, I'm asking you to leave.' He scratched the back of his head, looking embarrassed.  'I'm really sorry.  "It's nothing personal. 'Oh no!'  I said. I mean it's no problem you can go if you want. But can I ask something Bill? is what'? I 👏 gestured to the pikaflare and I ⏰ later her now male body is what?!'A Honoguma he Said  nods. A very rare Pokémon indeed. ' and 👍 yes, Jes is a man now. Jes likes to be. 'New hehehe!'  ahem!?'

 'New hehehe!'  ahem!?'

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

"Åh" sa jag. Han kallade det inte en Pokégod. kanske var det bara en sällsynt Pokémon arg och ledsen och jag slog den unge mannen i maskinen och Vaporeon och hans kära fru Misa och hans/hennes son Shato blev skakade av mitt plötsliga beteende. Den stackars True Blue Pokémon var livrädd för att skrapa maskinens glas med klorna. han frös med vad. som han sa. den unge mannen/killen var borta i ett nafs. Shato sa sorgset: 'Pappa?' Jag var skakad och förvirrad var mannen hade klara blivit hans pappa? Kvinnan som kom ut ur maskinen 👀 tittade argt på mig och hanskalet hon var så förtjust i. och utan henne inuti den / kunde han inte röra sig alls.


Mina gamla 📚-böcker var nog bara daterade myter om varelser som lätt kunde förklaras av vetenskapen.  Åh nej vad har jag gjort?  han såg så glad ut som en stilig man men såg ledsen ut som en kvinna.  Jag började lämna vaporeonen hade blivit fäst vid Bill / Misa till min stora rädsla.  vände sedan tillbaka med Vaporeon för att möta honom/henne.  " Du vet att det var en Pokégod Klara först men jag antar att det var ett misstag.  "du är en idiot.' Vadå?!' du är snäll?!' Goona mobbar mig igen?' Hon skakar ledset och argt på huvudet och sa: "Nej!?' Jag vill bli den snälla Bill igen.  !  ?  Jag vill inte vara Klara, förstår du vad?!'  Jag var lyckligare som en ung 24-årig kille / 👨man inte en 24-årig kvinna?!  Jag förstår "Men det är förmodligen för att min pappa såg i mig sin egen intelligens och potential sin son mig men passionen och mildheten hos hans fru där inne också, och han skulle vara förbannad om jag inte gjorde något med alla han var stolt över  Jag är inte längre lagligt registrerad som kvinnlig daguther Klara utan som manlig son Bill. Jag trivs med att vara Bill.  Hon verkar frusen med vad. Hon/han vet mer när hon/han släpper taget. Det verkar som om en del av hans intelligens har fastnat i Klara, det är vettigt eftersom hon har fastnat i Bills kropp i halva sitt liv och vant sig vid att vara en man  man och blev 🏳️‍⚧️transsexuell 24-årig kille / ung vacker 😻 man med charmig tjock Osaka / Kanasi dikalet. Hon suckade. "Kom med mig och gör mig till en man/kille igen "" Jag ska förklara allt om du lovar  " att låta det vara din lilla hemlighet om du hjälper mig att bli Bill igen. '

Haito och miko i Pokémon 2 Min framtid är med dig!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant