Klara till 😍 söta Bill 6/6

0 0 0
                                    

"Aaaah?"  sa hon/han Sonezaki med skakig röst          "Yeah -WOAH! Vad hände med Ye?!"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Aaaah?"  sa hon/han Sonezaki med skakig röst
          "Yeah -WOAH! Vad hände med Ye?!".  "Bills Kanasi-dialekt?"  "I...I I -j- Jes 🧐 Thiki 'N we ... turn -u-a-Ahem ! INTO Bill and Eevee!"  "Va- Whuell NoWA - Naha!?"  Hon/Bill täckte sin mun.  Han den förtrollade hanen stannade när hon/han kände något växa i hennes hals.  Hon rynkade pannan och visste exakt vad det var.  hennes adamsäpple fortsatte att växa och slutade sedan.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hon/han rullade på axlarna och kände hur de vidgades lite

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hon/han rullade på axlarna och kände hur de vidgades lite.  och sedan 🔐 låsa dem på det sättet.  För evigt. MISA: 'Bonnie har rätt, du är en taker!. ". Jag kan inte ta det!" Jag bryr mig inte om "" Önskan gick fel. Jag bryr mig inte om n sa att du är en bucktoototh 🐀 råttful nörd kille. 'Jag älskar dig Bill! Dessutom stannar jag i Pokemon-världen! ' N: "Bara bra!" Miko: '"PHFT Du är för rolig Gary! 'Goh:, hur valde du Will eller Bill? Kommer: "Valde du mig eller Bill? "Misa;, jag valde Bill the Blue Pokemon Maniac. Min pojkvän. '🤟 Älskar dig Bill! " Räkningen; "Nyhehehe ålder är bara ett nummer!" Jag älskar dig min flickvän Misa. "Kommer du att gifta dig med mig i framtiden min älsklings 🍯 🫶 kärlek 🧡?" Naturligtvis vill jag gifta mig med dig i framtiden min lilla nördiga pojkvän Nyhehehe hihi 🤪! " MISA; "De har en liten på väg. (;. Jag ser att" Miko är gravid med Maja vände permanent Gary för evigt. "Miko: Den doserar det." Vem ger dig dig rätt att berätta för henne vad som kan och inte kan vara? ". Gå på Misa berätta för den här killen att han är fel!" MISA; "Det finns en kärlek 💗...." Sju halva 🩸 tvingas uppmana dem. "Dina dödliga barn kommer att spela en roll i denna kamp." Det här är öde. "Kämpar mot det är meningslöst." Jag teoretiserar att ja, människor härstammar från Pokémon. Troligtvis från en psykisk och stridande typ, eftersom det är två uppsättningar av färdigheter som vissa människor fortfarande starkt besitter. När allt kommer omkring, finns det ett par referenser, till exempel en bok i synförmutiska. Pokémon var en gång densamma. Hur som helst, det är min teori om ämnet. Och det kan förklara varför Ash är ständigt 10: Han har inte uppfyllt kraven för att utvecklas till en tonåring. Han är ju inte den enda vi inte har sett ålder. Zorua, Illusion Pokemon, förklädar sig som den sista Pokemon i hennes parti men visar att förmågan att disguera sig självt som en självklarhet, och det är nödvändigt att ta hand om det som är en gång. Unika tankar och fraser. Bilden ovanför den här har Zorua förklädd som flickan i hatten medan den riktiga är arg på imposter. Föreställ dig nu sa ditto att starta. Om människor är Pokémon, kan ett långvarigt mysterium om Ash redan ha lösts. Reddit-användaren kan snabbt notera att detta inte är en unik teori eftersom andra före dem har poserat "människor är Pokémon" -teorin. Men i det här fallet erbjuder de en unik snurr på det: att åldrande för människor fungerar som att utvecklas för Pokémon, varför Ash är ständigt tio. Detta skulle också förklara tidlösheten för många andra karaktärer, som varför Brock och Misty fortfarande ser så mycket ut förra gången de dök upp. AU: Reddit-användaren är snabb att notera att detta inte är en unik teori eftersom andra före dem har poserat "människor är Pokémon" -teorin. Men i det här fallet erbjuder de en unik snurr på det: att åldrande för människor fungerar som att utvecklas för Pokémon, varför hon är tio år. Detta skulle också förklara tidlösheten för många andra karaktärer, som varför Brock och Misty fortfarande ser så mycket ut förra gången de dök upp. AU: Pokémon Human Hybrid's World Humans åldrar riktigt långsam. Apokryf mistranslation där Ash säger att han är nivå 10 istället för sin ålder. Andra ifrågasätter om detta tar upp andra frågor i Pokémon-världen, till exempel ålder och fertilitet, medan andra hävdar att ålder inte är lika med evolutionen, eftersom det har funnits gamla icke-utvecklade Pokémon i serien tidigare. Det finns motstridiga svar på denna information, liksom att stödja bekräftelse - om alla djur är Pokémon i Pokémon-världen, är människor också Pokémon. Det skulle stödja den förnaturliga segheten som människor uppvisar i denna värld - vad med aska som rutinmässigt tar flametrowers och Thundershocks med ingenting annat än en komisk beläggning av sot, till exempel. Team raket som sprängs av igen och igen och igen och ändå kommer tillbaka för mer ... de dör inte, naturligtvis, de bara svimmar. Och om "vanliga" Pokémon kan ta attacker som guillotin, rymdförklaring eller bedömning och överleva efter en snabb resa till ett Pokémon-center, varför skulle en människa-Pokémon reagera på något annat sätt? Detta förklarar också hur Ash kan vagnas runt sin Pokémon utan hänsyn till deras vikt. Pikachu är en bedårande liten elektrisk mus som rutinmässigt sitter på Ashs huvud, men han väger också över tretton kilo. Att Larvitar Ash gick runt för en bra bit av Johto-regionen? Någonstans i närheten av 160 pund. Ash kastade en caber som de beräknade väga ungefär ett halvt ton. Senare svar visar ännu fler fall där Ash utan problem lyfter Pokémon som inte på något sätt är lätta. Och eftersom Pokémon som Machop kan kasta runt Golem som om de är strandbollar, är det vettigt att Ash också kunde, om han var en Pokémon. Det förklarar också hur flera andra tränare kan också dra sina Pokémon runt. Bill: 'Åh hon är borta!?' Vad sa du till Misa Serena? 'Serena; 'Vad Clemont var en bättre kandidat. "Med vad Buckteeh är av dig, hur kan hon verkligen älska dig?"

Haito och miko i Pokémon 2 Min framtid är med dig!Where stories live. Discover now