Bölüm 8

202 22 12
                                    

  Feza dan (1 ay sonra)
Sabah yüzümde ıslaklık ile huylanarak gözlerimi yavaş yavaş açtım. Başımda bana bakan abiler ve babam çatık kaşarlarla bana bakılıyordu. Niye öyle baktıklarını anlamak için yan tarafamı baktım. Cenkcim bana sarılı bir şekilde sırıtarak abi tayfasına bakıyordu. Ben bu hallerine oflarken aklımdan bu geçen 1 ayı düşündüm. Cenk ilk başta hiç yanıma gelmedi ve benden sürekli  kaçtı. Sonra yanıma geldi ve konuştuk sorunu hallettik artık hiç yanımdan ayrılmıyor sabah akşam yemek yerken banyoda hatta tuvalete giderken bile yanıma gelmeye çalışıyor. Abiler ise bu durumdan çok şikayetçi. Bu 1 ay içinde ikizim ile daha birbirimize bağlandık. Şu an teyzemin konağındanyız dedemlerin yanına gidemedik beni yerimden bile hareket ettirmiyorlar. Oradan oraya kucaklarında taşınıyorum. Biraz kilo aldım ve saçlarım uzadı. Saçlarımı her gün birisi tarayıp örüyor. Bugün alçım çıkıyor ve artık yürümek istiyorum dışarı çıkmak istiyorum. Bu sırada Asaf abim yanımdan cenki kovup kendisi hazırlanmama yardım etti. Artık onlardan utanmıyorum benimle kendileri ilgilendiler kıyafetimi giydirip duşumu aldırdılar. Bu sırada kuzenler ile biraz tanıştık bizim tatil programı için benim alçının çıkmasını bekliyoruz. Alçı çıkınca Deniz abi karavan ayarlamak için dışarı çıktı. Bende Asaf abim ile doktora gitmek için hazırlandım. Annemin nasihatleri eşliğinde evden çıktık arabaya bindiğimizde telefonu arabaya bağladım eğlenceli bir kaç şarkı açtım. Bu sırada hastaneye geldik abim beni sedyeye bıraktı ve doktoru çağırmak için gitti. O sırada yan taraftan bana bakan gözler hissettim o tarafa baktığımda benim yaşlarımda 4 genç vardı ve hepsi bana  bakıyordu. Bu çok utanç verici idi tabi dururmu hemen yanaklarım kızardı. Aralarından kıvırcık olan koşarak yanıma geldi ve "Bu niye bu kadar minnak?"dedi yanaklarımı sıkmaya çalıştı bakın çalıştı diyorum çünkü aralarından ciddi ve onlardan biraz büyük duran çocuk koşup onu tuttu bana bakıp "Kusura bakma arkadaşın aklî dengesi yok" dedi yandan sırıtarak. Bende "Önemli değil bir an şaşırdım öyle bir anda gelince çok geçmiş olsun". Ben böyle konuşunca hep birlikte güldüler kıvırcık hariç kıvırcık hemen gelip"Ama niye öyle diyorsun portakalım alındım gücendim hıhh". Ben olayları ağzı açık izliyorum tabi. "Ben sizi tanımıyorum ki".  Hemen içlerinden kızıl olan söze atladı."Ben sana bizi tanıtayım ben deniz kıvırcık özgür sarışın Alp esmer olanda Ateş"Memnun oldum bende Feza". Özgür hemen yanıma geldi"Ben sana bizi anlatayım şimdi bunlar ne anlatıyor dersin bizim şimdi aklımıza şöyle bir esti hadi doğu turu yapalım dedik, hepsi aynı anda göz devirdi, sonra sen gel köpek bizi kovala durup dururken, yine hepsi göz devirdi bende güldüm, sonra hastaneye geldik şimdi ne yapsak nereye gitsek bilemedik sen bize rehberlik et nasıl olur" dedi. O sırada abim geldi doktorla beraber abim yanındakilere ters bakış atıp"Hayırdır gençler bir sıkıntı mı var?"dedi. Hepsi aynı anda hayır anlamında kafa sağlarken özgür yine"Abicim biz bu minnak kızla çok iyi kanki olacağımızı düşündüm tanışmaya çalışıyordum baksana şunun tipe nasıl tatlı aynı bebek bebek"dedi. Ateş kafasını bir tane şaplattı. "Abi sen kusura bakma arkadaş çok gevşek tutamıyorum bizide peşinden sürükledi kaldık burada uçak yok otobüs yok bu gevşek yüzünden geldik buraya tanımıyoruz burayı şimdi birde köpek ısırdı gevşeği ne yapacağız bilmiyorum" dedi. Abim düşündü biraz bu sırada doktor benim alçımı çıkardı. Abim "O zaman hadi bizimle gelin mutlaka size de yer vardır. Biz önce İstanbul'da gideceğiz"dedi. Ateş biraz düşündü tam konuşurken özgür söze atladı"tabi abi geliriz ne demek...

______________________________________

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FEZA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin