BAB 1🥂

1.5K 46 1
                                    

Faiz Daniel dengan riak yang selamba meneguk rakus air haram yang terletak di atas meja kaca tersebut. Meleleh-leleh air itu jatuh ke lehernya dek dia yang minum seolah tidak pernah meneguk setitis air pun. Itulah dirinya yang penuh dengan kebebasan, keserenokan dan penuh dengan kehidupan yang jahil akibat kemaksiatan yang seolah perkara biasa baginya.

Cawan kaca yang telah kosong diminumnya, di angkat tinggi seakan-akan gembira dengan tingkah lakunya. Mata terpejam merasai dunianya sendiri sebelum cawam tersebut diletakkan semula ke meja tadi.

Tangan yang sedari tadi mencerobohi dadanya dibiarkan. Dia merenung wanita yang duduk di ribanya dengan bibir tersenyum sinis. Wajah itu direnung sedalamnya sebelum tangannya menyentuh bawah bibir merah menyala wanita tersebut sehingga membuatkan mulut wanita itu terbuka sedikit.

"sexy!" perkataan pertama yang keluar dari bibir yang serak basah itu. Dan dengan relanya wanita itu hanya membiarkan Daniel mengucup liar bibir yang sedari tadi mengganggu fikiran Daniel dek terlalu bernafus. Well, ayam yang tak berapa segar sudah di depan mata yang terang-terang tunggu untuk dia ngap sahaja.

Tidak dihiraukan orang-orang yang melihat ke arah mereka. Bunyi muzik yang rancak bergema di kelab malam itu juga tidak langsung mengganggu aksi luar biasa mereka. Malah ia menambahkan lagi rasa ghairah kedua manusia itu yang telah hanyut dalam kemaksiatan.

"urmm.. " wanita yang bernama suzy itu merengek kecil tatkala Daniel dengan geram mencengkam punggungnya yang bulat itu.  Terasa sakit bila tangan Daniel tidak berhenti mengaul punggungnnya.

"you like it?" Tanya Daniel melepaskan kucupan tadi. Wajah manja Suzy di pandang dengan nafsu yang mula terusik dengan tingkah nakal kekasih malamnya itu.

"yeahh.. " Suzy merendah tubuhnya. Menyembahkan wajah ke leher Daniel sebelum mencium rakus dan menjilat seolah sedang memakan aiskrim. Daniel hanya diam. Menghayati!

"Sedap sangat ke bro?" tiba-tiba kedengaran suara lelaki menegur Daniel yang sudah pun hanyut itu. Siapa lagi kalau bukan sahabat Daniel sendiri, Iqram.

Iqram duduk berhadapan dengan Daniel. Dia tersengih melihat Suzy yang tadinya telah terbuai itu mencebik dengan kehadirannya. Tahulah dia bahawa Suzy tidak puas hati bila agendanya dengan Daniel terganggu.

Daniel menolak lembut tubuh Suzy, walaupun pada mulanya wanitu itu merengek mahu duduk di riba Daniel namun tatkala merenung wajah Daniel yang berubah tegas itu membatalkan niatnya. Mahu tidak mahu dia terpaksa ikutkan kehendak Daniel. Jangan dibuat main bila Daniel sudah seperti itu. Baran lelaki itu tidak menentu. Hitam katanya, maka hitamlah jawabnya.

"Mana Adam?" soal Daniel mencari kelibatan seorang lagi sahabatnya. Iqram mengangkat bahu tidak tahu. Memang mereka bertiga selalunya akan lepak bersama. Persahabat mereka pun sudah lama terjalin. Siapa saja tidak mengenali tiga jejaka yang sering menjadi rebutan inu terutamanya Daniel. Paling dikenali lagi dengan perangai mereka bertiga yang memang 2 kali 5 sahaja.

Daniel menjongket kening ke arah Suzy sambil memuncung mulut ke arah botol arak tersebut. Bagaikan faham Suzy terus menuangkan minuman tersebut ke dalam cawan Daniel tidak dilupakan juga untuk Iqram sekali.

"Thanks!" Iqram mengenyit mata ke arah Suzy. Mudah saja wanita itu meliuk-liuk dengan panahan mata Iqaram. Dasar murahan. Daniel mengeleng.

"i nak gie join diaorang jap eh. Kalau u dah habis just call me. I bagi u layanan paling terbaik malam ni, Darling" bisik Suzy mengoda. Sempat dia mengucup bibir Daniel sekilas sebelum menghilang ke arah manusia-manusia yang lalai menari di tengah-tengah kelab malam itu.

"Ayam baru ke?" Iqram melirik ke arah Daniel yang sekali lagi meneguk air tersebut. Di akui Daniel jauh lebih kacak darinya walaupun dia juga kacak. Namun tidak terselit iri hati langsung dengan sahabatnya itu kerna susah senang mereka memang sudah lama mereka jalani bersama.

MRS.DANIELWhere stories live. Discover now