Mata Maisara terkebil-kebil. Dia mengeluh. Selimut yang menutupi dirinya di selak sedikit. Automatik air matanya turun membasahi pipi. Masih seperti semalam. Bermakna malam semalam dia bukanlah bermimpi, tapi dia sudah..
Semakin kuat esakan Maisara tatkala mengingatkan kebodohannya semalam. Dirinya yang masih berpakaian dalam itu di selimuti hingga ke atas kepala. Lutut ditarik rapat ke dada sebelum dia menghamburkan tangisannya sepuas hati. Bodohnya dia bertindak seperti itu. Apa gunanya dia didik untuk menjaga maruah? Tiada gunanya dia menjaga solat jika berkelakuan tidak ubah seperti seoranh pelacur yang begitu senang menyerahkan tubuhnya.
Daniel semakin mencium wajah Maisara. Dari kening turun ke mata lalu turun pula ke kedua pipi milik Maisara sebelum bibir itu pula di lumat kasar olehnya. Dirinya sudah dikuasai nafsu. Dengan Maisara pula yang hanya berdiam diri itu membuatkan dirinya semakin hilang kawalan.
Maisara memeluk batang tubuh Daniel. Kucupan itu tidak di balas namun tangan meramas lembut rambut milik Daniel seolah-olah menikmati detik itu. Matanya terpejam sama seperti Daniel.
"urmm.. " Maisara merengek kecil tatkala Daniel mengigit bibir bawahnya dengan sengaja. Kuat pula tu. Daniel tersengih sebelum kucupan liar kembali menuruni leher putih gebu Maisara.
Tangan Daniel mula membuka menjalar semula ke belakang tubuh Maisara mencari sesuatu. Seakan faham, Maisara melentikkan sedikit badan agar tangan Daniel mudah membuka butang branya. Entah syaitan mana merasukinya kali ini sehingga hanya melayan saja kehendak lelaki itu.
Maisara menoleh ke kiri. Bibirnya di gigit saat terasa geli kucupan Daniel di lehernya. Dia memejam mata. Namun hanya seketika tatkala terasa bra yang di pakainya semakin longgar. Automatik matanya terbuka dan ketika itu juga kedua bebola matanya hinggap ke sebuah bingkai yang terletak elok di meja kecil sebelahnya.
Gambar dirinya dan juga Mama..
Terus saja Maisara menolak kuat tubuh Daniel. Pakaian dalam bahagian atasnua yang semakin sudah sedia kala longgar itu di pegang. Maisara bangun duduk. Selimut di tarik menutup tubuhnya yang sidah separuh bogel itu. Matanya mula berkaca. Nafasnya terasa payah benar mahu di atur. Laju seolah ternampak kelibatan hantu.
Daniel terpingga-pingga. Wajah Maisara di pandang tidak faham. Baru saja dia mahu mendekati kembali suara Maisara yang kuat melarangnya membuatkan dia terhenti seketika.
"NO, PLEASE! S-SARA TAK NAK!"
"Sayang, kenapa ni?" Daniel cuba berlembut. Dia mengusap kepala Maisara cuba untuk menenangkan gadis itu namun tindakannya semakin membuatkan Maisara meronta-ronta. Daniel di serang panik. Tidak faham mood Maisara yang tiba-tiba saja bertukar itu.
"A-abang please, Sara tak nak. T-ttolong keluar.. " rayu Maisara. Dia mula teresak-esak. Daniel diam. Maisara yang memeluk lutut sambil menangis itu di perhatikan lama. Timbul rasa serba salah melihat gadis itu.
Jelas sekali tangan Maisara sedikit mengigil. Nampak sangat yang gadis itu ketakutan. Tapi mengapa baru sekarang? Kenapa tidak tadi? Adakah gadis itu baru menyedari tindakannya?
"a-aku minta m-mmaaf.. " Daniel bersuara namun hanya tangisan saja menjadi balasannya. Seketika keluhannya terkeluar. Arh, semua ini salah dirinya. Suka sangat ikutkan kepala nafsunya. Sudahnya si Maisara itu naif sangat.
"aku minta maaf. It's sokey, aku akan bertanggujawab. Don't worry!" Daniel mula bangun. Baju di lantai di kutip. Melihat Maisara yang masih dalam keadaan yang sama, buatkan dia rasa lebih baik dia keluar dahulu. Baru beberapa langkah kakinya bergerak, dia menoleh kembali. Kepala Maisara di pegang sebelum satu kucupan singgah di situ
YOU ARE READING
MRS.DANIEL
RomanceFAIZ DANIEL-Dia lelaki tampan, berkerjaya, hebat, romantik, dan dia juga PLAYBOY. Apa lagi gelaran yang sesuai untuknya. Semuanya ciri-ciri idaman para gadis dia juga punya. Tidak hairanlah kalau dia begitu menjadi kegilaaan ramai gadis. Rata-rata g...