BAB 6 🥂

1K 31 3
                                    

Rayyan mematikan enjin keretanya apabila mereka kini sudah sampai di hadapan rumah banglo milik keluarganya. Dia menoleh. Terus saja senyuman di bibir terukir tatkala wajah Maisara begitu nyenyak memenuhi ruang mata. Tanganya bergerak membelai perlahan pipi tersebut. Bukan main lagi tidur yer budak kecik ni.

Tanpa sedar tangan Daniel bergerak lagi membelai perlahan bibir yang sedikit terbuka itu. Kenapalah bibir dia seksi sangat? Tak tahu ke dia yang payah sangat nak menahan. Di usap lembut bibir itu dari atas ke bawah. Di ulang berkali-kali. Dia bagaikan hanyut sendiri dengan kelakuannya itu.

Dan tanpa dapat di tahan hasutan nafsunya yang berbisik supaya dia menyentuh bibir itu, Daniel perlahan-lahan bergerak menuju ke permukaan bibir Maisara. Air liur di telan tatkala nafsa Maisara kini benar-benar dekat dengannya. Halkumnya mula bergerak-gerak cuba mengawal nafsu yang berpusu-pusu mengasak dadanya.

Daniel akhirnya tewas. Dia membenamkan bibir semahu-mahunya ke bibir Maisara yang sedari tadi mengodanya. Dia benam sedalam-dalamnya. Dia cium rakus. Dia sudah tidak peduli lagi. Dia mahukan gadis itu. Sungguh-sungguh dia mahukan.

Sedar yang tidurnya terganggu pantas saja Maisara mencelik mata dan menolak-nolak tubuh Daniel menjauhi. Namun tolakannya yang tidak sekuat mana itu mampu di tepis Daniel. Rasa sakit bibir dek Daniel yang begitu mengasak. Matanya berair. Entah syaitan mana pula kali ni merasuki lelaki itu.

Bibirnya bagaikan di sedut dan di gigit kasar. Meleleh sedikit air liur Daniel hingga ke dagunya.

"A-ab..urmm.. " tidak dapat Maisara bersuara bila Daniel langsung tidak memberinya peluang. Dada sesak. Nafasnya tercunggap-cunggap. Dan tidak lama kemudian Daniel melepaskan kucupan. Matanya tajam merenung anak mata Maisara yang sudah mengalir air mata.

"aku tak tahan.. " serak suara Daniel berkata. Maisara diam. Mata Daniel cukup jelas memberitahu semuanya. Lelaki ini benar-benar di rasuki nafsunya sendiri.

"A-abang... " dan belum sempat Maisara berkata sekali lagi Daniel mengucup rakus bibir itu. Sumpah kali ini dia sudah tidak dapat menahan lagi.

Maisara sedaya upaya menolak. Dada Daniel dipukul kuat namun sama seperti tadi di tepis juga tangannya dan kali ini dicengkam membuatkan dia tidak dapat melakukan apa-apa lagi. Mata terpejam walaupun air katanya mengalir. . Lama-kelamaan dia rasa terbuai dengan kucupan Daniel. Kali ini lembut. Tidak sekasar-kasar tadi.

Tiada rontaan kali ini. Malah Maisara hanyut. Membuka sedikit demi sedikit mulut seolah memberi ruang pada Daniel untuk meneruskan. Melihat respon positif dari Maisara membuatkan Daniel mendalamkan lagi kucupan. Dadanya berombak ganas sama dengan nafas mereka berdua.

Keduanya bagaikan sudah lupa dengan keadaan sekeliling. Maisara bagiakan terpukau dengan mainan Daniel kali ini. Hanyut mengikut bisikan syaitan yang kini bersorak riang melihat agenda mereka berdua.

Dengan perlahan Daniel melepaskan ciuman. Dahinya dirapatkan dengan dahi Maisara. Maisara tercunggap-cunggap. Matanya masih terpejam. Daniel tersenyum kecil. Dia merenung gadis tersebut seketika sebelum perlahan keluar dari kereta lalu laju saja dia mencempung tubuh Maisara.

"A-abang, nanti mama papa nampaklah.. " Maisara terkejut. Dia menolak bahu Daniel agar menurunkan. Namun seperti biasa lelaki itu mana nak makan saman. Degil.

"jangan risau, aku yakin diaorang dah tidur.. " bisim Daniel perlahan. Memandangkan sekarang sudah hampir jam 12, dia yakin sangat kedua ibu bapanya itu sudah hanyut dibuai mimpi. Dengan susah payah dia membuka pintu banglo tersebut. Apabila berjaya, dia mengunci semula dengan Maisara yang masih dalam dukungannya langsung tidak menyusahkan kerjanya.

Tanpa teragak-agak kakinya melangkah masuk ke dalam bilik Maisara. Tubuh Maisara diletakkan lembut di katil sebelum dia bergerak mengunci pintu. Dan dia kalut-kalut membuka butang bajunya. Wajah blur Maisara di pandang tanpa riak. Selesai saja membuka butang baju, dia mencampak kasar ke lantai sebelum naik menindih separuh tubuh itu.

"aku nak.. " Daniel berkata. Tergetar-getar tangan Maisara menahan dada lelaki itu. Kepala di geleng. Belum sempat dia membantah Daniel sudah bertindak membuka lilitan tudungnya. Anak tudungnya juga turut dibuka lelaki itu. Entah kenapa kali ini dia tidak membantah. Bagaikan membenarkan semunya.

"Please.." rayu Daniel dengan suara yang bergetar.

"A-bang ni t-tak betul.. " tergagap-gagap Maisara bersuara. Daniel diam. Memang dia tidak betul. Tidak betul disebabkan gadis itu. Otaknya tidak dapat berfungsi bila dekat dengan Maisara.

"I know.. " bisik Daniel sekali gus membenamkan bibir ke batang leher putih gebu itu. Dia cium dan sesekali dia gilat perlahan. Maisara memejam mata. Tangannya mengenggam bahu Daniel. Dia tidak menolak jauh sekali mahu membantah. Kali ini dia turut hanyut dengan belaian lembut Daniel.

Sekali lagi mendapat respon positif dari Maisara, Daniel semakin nakal. Dia mula mencium perlahan-lahan hingga ke bawah sehingga ke permukaan dada Maisara yang ganas berombak. Mencium lembut di sana biarpun masih berbalut dress.

Daniel mengangkat wajahnya memandang Maisara. Bibir tersenyum kecil. Dia mengucup dahi gadis itu sambil tangan mula bergerak masuk ke dari belakang tubuh Maisara dan menarik perlahan zip dress tersebut hingga ke bawah. Tangan Daniel mula bergerak menarik hujung baju tersebut dari bahu Maisara tatkala selesai membuka zip tadi.

Sedikti demi sedikit kelihatan bahu Maisara membuatkan Daniel semakin tidak keruan melihat bahu putih itu. Sebuah kucupan nakal singgah di bahu Maisara.

"Damn.. " Daniel menyembamkan wajah ke leher Maisara.

"aku nak kau.." bisik sekali lagi. Maisara hanya diam. Suaranya bagaikam hilang entah kenapa. Tidak mampu dia berkata lagi. Tidak mampu dia mahu menolak kehendak hati yang inginkan belaian lelaki itu. Adakah dia sudah gila?

Tidak mendapat jawapan dari Maisara, Daniel bangun melutut sebelum tubuh Maisara juga di angkat untuk duduk. Dengan pantas hujung dress baju itu di tarik kasar sebelum meninggalkan Maisara kini hanya dengan pakaian dalamnya saja. Nafas Daniel semakin tidak keruan. Nafsunya mencanak naik ke tahap maksimum.

Maisara menunduk. Kini tubuhnya jelas di pandangan lelaki itu. Hanya pakaian dalam saja yang tinggal. Tubuh terbaring kembali apabila Daniel menolaknya lembut. Matanya terkebil-kebil memandang mata redup Daniel yang terselaput nafsu itu.

"can i eat u baby!" mengoda Daniel bersuara. Maisara senyap juga. Mungkin malu mahu mengatakan iya, itu yang Daniel fikirkan.

Dan sekali lagi Daniel membenamkan wajah ke bibir Maisara. Walaupun tidak mendapat balasan namun apabila Maisara tidak menolak sudah cukup membuatkan Daniel begitu ketagih mahu melakukan lebih lagi.

Kedua tangan Maisara di tarik agar melingkari lehernya dan dia mendalamkan lagi kucupan. Atas bawah bibir ity dijamahnya. Tidak tertinggal seinci pun.

Perlahan-lahan sekali lagi kepala Daniel turun mengucup leher putih Maisara. Di gigit lembut meninggalkan kesan. Maisara semakin berdebar bila ciuman Daniel semakin menurun ke bawah. Mata terpejam rapat tatkala bibir Daniel mula mencium permukaan atas dari separuh dadanya. Bagaikan mahu meletop saja jantungnya buat masa ini.

Adakah malam ini akan berakhri seperti ini? Maisara seorang naif merelakan semuanya? Maruah yang di jaga rapi akhirnya tewas dengan godaan dari lelaki bernama Daniel. Dengan kerelaannya sendiri?





MRS.DANIELWhere stories live. Discover now