Nem tudom milyen felindulásból de ez megírta magát... jó szórakozást hozzá és ne feleljtsétek el véleményezni. :)
Harry lélekszakadva rohan a Griffendél hálókörletei felé miután megütötte a fülét egy bizonyos mondat ami ezek szerint csak az ő figyelmét kerülte el... de Merlinre is senki nem figyelmeztette.
"A mai napon minden diák utazó bőröndjét és ágya átkutatásra kerül kivétel nélkűl."
Ez a mondat állt a klub helyiség melletti kőfalon hatalmas zöld betűkkel.. és igen Harry már itt érezte,hogy hatalmas bajban van mikor megérzett egy bizonyos illatot.
A levegőben gyógynövények illata szállt és enyhe szantálfa keveredett a levegőben.
A vizsgáló személy nem volt más mint Perselus Piton ami önmagában is nagy bajt jelentett és tényleg komoly lehetett az ügy ha a Mardekár ház feje felmerészkedik a Griffendéles toronyba.
És ha eddig még nem lett volna elég ekkor tudatosult benn,hogy igen neki is van rejtegetni valója.. az ágya alatti kis ládában gondosan becsomagolva.
Már majdnem a szobájába ért mikor látta,hogy a Professzor már az ágya környékét vizslatja és rajtuk kívűl egy lélek sem tartózkodott a torony közelében így akár egy erős szégyen érzettel és egy kiadós kiabálással megúszhatja az egészet.
- Professzor kérem az ágy alatti kis dobozt ne nyissa ki kérem!- ordította Harry és kis híján be is esett a hálószobájukba mire a Professzor rezzenéstelen arccal nézett fel rá.
De amint rendezte vonásait a kezében lévő dobozt az ágyra fektette és kérdőn nézett a megszeppent fiúra és már előre látta rettentően jól fog szórakozni.
- Nocsak nocsak a híres neves Harry Potternek csak nem rejtegetni valója van ?- kérdezte Hümmögve a Professzor majd kezét a doboz tetejére rakta majd élvezettel végig húzta kecses ujjait a dobozka méregzöld bársony borításán. Ha nem lenne ura a testének még egész kellemesnek is gondolta volna a bársony anyag érintését.
Harry nem tudott megszólalni de helyette a teste reakciója mindent elárult, a feje vörösödni kezdett és még a gyomra is remegésnek indult majd egy pillant múlva kénytelen volt nyelni egyet.
A fekete hajú olyan kétségbe esett és könyörgő szemekkel nézett a Professzorára,hogy már most el akarta ásni magát,hogy bele lett kényszerítve egy ilyen helyzetbe mert igen az egész méltósága múlt.
Perselus amint meglátta Harry arckifejezését halkan felmordult egyet mert a Potter fiú telibe eltalálta az egyik olyan gyengéjét aminek nagyon nehéz ellen állni.
Látta a fiún,hogy tényleg megtenne bármit Perselus szeme előtt már már olyan képek peregtek le,hogy ő előtte térdel a fiú nyakában egy nyakörvvel és készségesen szopja az ö nemességét többért és többért könyörögve ,hogy végre átélhesse orgazmust amit a másik nyújt neki.
Perselus ágyékába ezen elképzelésen hatására a vér szépen lassan áramolt ami kellemes borzongással töltötte el az egész testét.
Harry eközben le sem vette a szemét a dobozról mintha szemmel próbálta volna csukva tartani azt. Perselus jót mosolygott magában mert el sem tudta képzelni mit véd ennyire a fiú. De hatalmasat tévedett de megpróbálta kideríteni tovább űzve kettejük kis mocskos játékát.
Harry agyát is elöntötték a gondolatok és nem éppen szépek inkább erotikusak és mocskosak,mert lassan két éve oda volt a Bájital mesterért és rengeteget fantáziált...
YOU ARE READING
" Egy pálca suhintás"/𝒪𝓃𝑔𝑜𝒾𝓃𝑔 /
FanfictionRövid néhány vagy csak egyrészes kis történetek. Párosítás: - Harry x Draco - Lucius x Harry -Harry x Piton -Lucius x Perselus Magyarán itt mindenki kavar mindenkivel...