Harryetta nem sokkal ájulása után tér magához de már ismét eszmélet vesztés fenyegeti őt mert lassan három napja egy falatot sem evett és olyan vékony volt mint egy nyolc éves,de tulajdon apja még így is kövérnek tartotta hiába volt már így is lányos alkata...
- Jól vagy?- kérdezte kedvesen Draco mikor az ő feje is kitisztult.
- Igen csak ez a sok izgalom nem tesz jót... sosem bírtam a stresszt... mondta Harryetta de a gyomra korgása hangosabb volt a mondandójánál ami rögtön szemet szúrt a szőkének.
- Gyere menjünk vacsorázni mert nagyon sovány vagy... ne érts félre csinos vagy csak rettentően sovány...-mondta Draco majd felsegítette őt a kanapéról és a konyhába vezette.
Draco elhatározta,hogy figyelni fog mert ez így nincsen rendjén... valami nagyon baljósat sejtett.
Harryetta már most is hazudott neki mert ő mér hallotta a gyomor korgását ezelőtt is csak nem értette miért titkolja el,hogy éhes....
Harryetta már az étkezőben állt a kandalló mellet és nem akart elmozdulni mert a volt szüleinél is ott kapott enni egy ócska fémtálban az asztalhoz sosem ülhetett de mindig is vágyott rá.
- Gyere ülj csak le! -mosolygott rá Narcissa mire Harryetta olyan kerek szemekkel nézett de vette a bátorságot és leült az asztalhoz.
Az első éjszaka volt a legnehezebb Harryretta csak akkor merészkedett megfürdeni mikor már az egész ház elcsendesedett és Draco sem akart vele lenni.
Félt,hogy valaki rájön,hogy ő fiú és ennek a szépséges "leányálomnak" menten vége szakad.
Draco halk vízcsobogásra lett figyelmes és sajnos nagyon is kíváncsi volt éves fejjel.
Óvatosan a fürdő ajtó elé lopózott majd belesett a kulcslyukon és szembesült a ténnyel,hogy Harryetta inkább Harry ami furcsa módon megnyugtatta... minden sejtése beigazolódott ,hogy Harryetta valójában fiú.
És ezen következtetése után ment is vissza aludni mint aki jól végezte dolgát és a hasában ezer meg egy pillangó kelt szárnyra.
Sok sok évvel később:
Már Harry és Draco mint férj és férj ültek a kúria nappalijában egy pozitív terhességi tesztet szorongatva.
- Mikor jöttél rá,hogy fiú vagyok? Mert ezt sosem kérdeztem tőled.- kérdezte Harry közelebb bújva Dracohoz.
- 11 évesen és aznap este mikor első nap fürdeni mentél... én meglestelek mert annyi sok kérdés volt bennem kíváncsi voltam... és így felnőtt fejjel kicsit gonosznak érzem amit tettem.- suttogta Draco.- De örültem mikor tényleg kiderült.
.....
Sajnos minden motivációmat és ötletemet elvesztettem ezzel a könyvel kapcsolatban :(
A jegyzeteim is levesztek sajnálom akik várták a végét.
VOCÊ ESTÁ LENDO
" Egy pálca suhintás"/𝒪𝓃𝑔𝑜𝒾𝓃𝑔 /
FanficRövid néhány vagy csak egyrészes kis történetek. Párosítás: - Harry x Draco - Lucius x Harry -Harry x Piton -Lucius x Perselus Magyarán itt mindenki kavar mindenkivel...