Harry feje fölött a 11. születésnapján csaptak végleg össze a hullámok ugyan is varázsereje nem igen akart megmutatkozni de ha még is csak nagyon enyhe formában...
És akkora már szemelyisége is javában el volt torzulva mindentől és mindenkitől félt lassan már a saját árnyékától is...
Ezen a napon kapta meg élete első születésnapi ajándékát is amit nagyon várt mert hát még is csak 11 éves lett. A haja mindig is hosszú volt apja sosem engedte levágatni ez is egy dolog volt a sok másik közül amit nem értett és nem érthetett mert már megtanulta nem kérdezhet mert annak mindig verés vagy büntetés lett a vége.
Igy kissé szomorkásan de kibontotta a élete első születésnapi ajándékát aminek a tetején volt egy kis levél.
De itt érte őt még egy pofon hiszen soha senki nem tanította meg olvasni mondván nem lesz szűksége rá a késköbiekben...
Na de vissza az ajándékhoz ami nem egészen volt fiús ha lehet így fogalmazni Harrynek már az anyag tapintása is érdekesnek bizonyult de mint kihúzta a csomagolás alól a szeme elé tárult egy sötétzöld báli ruha finom körvonala.
Harry értetlenül állt hiszen ez egy női ruhadarab volt nem pedig fiú ruha de akaratlanul is kicsúszott a száján a kérdés...
- De én fiú vagyok és nem lány!- húzta ki magát Harry de nem dobta el az anyagot.
Édesanyja könnyekkel áztatott szemekkel lépett elé majd guggolt le fia elé.
- Kislányom,hidd el mi sem akartuk így de az alku az alku a két családot egyesíteni kell,téged mikor megfogantál a gyógyító azt mondta lány leszel de tévedt. - suttogta neki mire sok sok könny áztatta édesanyja arcát.
- De én fiú vagyok!- háborodott fel Harry ismételten és még az arca is vörösödésnek indult.
Édesanyja kapkodva körbenézett nem e figyeli őket senki sem majd "fiát" egy igen szoros ölelésbe vonta és össze vissza puszilgatta mintha ez lenne az utolsó alkalom,hogy hozzá érhetne.
Harry meredten és sokkosan állt majd mire magához tért már nyoma sem volt anyja szeretetének s már csak emlék volt mindez.
Nem is telt bele pár percbe és apja jelenet meg gonosz mosollyal az arcán majd csak egy hatalmas ütést érzett és elsötétült a világ.
CZYTASZ
" Egy pálca suhintás"/𝒪𝓃𝑔𝑜𝒾𝓃𝑔 /
FanfictionRövid néhány vagy csak egyrészes kis történetek. Párosítás: - Harry x Draco - Lucius x Harry -Harry x Piton -Lucius x Perselus Magyarán itt mindenki kavar mindenkivel...