Sevgili medicinefordeath için❤️🔥
🌑
"Onun gibi bir adamın tek eşli olduğuna kim beni inandırabilir? Kimse."
Harry dudaklarını yalayıp saçlarını kulaklarının arkasına sıkıştırdıktan sonra sakince, "Ama yine de onunla çıkıyorsun, Agnes," dedi bu gerçeği ona hatırlatmak istercesine. "Hem de öğretmenin olmasını umursamadan."
Agnes telefonunda açık olan Louis'nin fotoğrafından gözlerini alıp irice açarak, elini hızlıca Harry'nin dudaklarına örttü. "Ne yapıyorsun?" diye sessizce arkadaşını azarlarken etrafı kolaçan etmişti. Neyse ki bu soğukta dışarı çıkan tek geri zekâlı ikisinden başkası değildi. Koyu kahve gözleri yeniden ona dönünce, "Bunu sesli dile getiremezsin," diye Harry'yi azarlamaya devam etmişti yine de.
Harry onun bileğini tuttu ve yavaşça ağzından çekerek, "Burada yalnızız," dedi umursamaz bir sesle. "Ve sen de Bay Tomlinson'ın sadık birisi olduğuna inanmıyorsan ondan ayrıl da kendini daha fazla yıpratma."
Agnes göz devirerek, "Hayır," diye soludu. "O çok yakışıklı ve henüz yatağa atmadım." Telefonunun ekranını kapatarak cebine atarken, "Böyle devam ederse de gerçekten dayanamayıp başkalarına saldırmam da an meselesi," diye mırıldanmıştı.
Harry göz devirdi. "Saçma sapan konuşma, onun sadakatinden şüphe duyduğunu söyleyerek bunları demen hiç hoş değil."
Agnes omuz silkti. "Beni aldattığına eminim, var mısın iddiasına?"
"Hayır."
"Bak! Sen de emin olamıyorsun işte!"
Harry sakince iç çekti ve sadece derslerine girerken gördüğü adamı düşündü; evet, kesinlikle çok yakışıklıydı ama bakışlarındaki soğukluk yüzünden o istese bile hiçbir kızın ona yaklaşacağını kabullenemiyordu. Gerçi Agnes bunu yapmıştı. Yine de Louis Tomlinson gibi sıradan bir şekilde yaşayan birisinin, böyle atraksiyonlara gireceğini hiç sanmıyordu. Harry'ye göre öğrencisiyle ilişki içerisinde olması bile onun gibi sıradan bir adamın boyunu zaten aşıyordu.
"Hadi fake bir hesap oluşturalım ve ona yaz."
Harry kaşlarını çatarak, "Bunu neden ben yapıyormuşum?" diye sordu ters bir sesle.
"Çünkü başka kadınlara güvenemem, ikiniz de erkek olduğunuz için sorun olmayacak."
"Sen de diyorsun, ben erkeğim ve Louis düz. Dediğin gibi aldatmaya meyilli olsa bunu benimle mi yapar?"
"Hayatım anlamıyorsun... Sen düz olduğun için ondan hoşlanmayacaksın, bu yüzden içim rahat olacak. Ayrıca sana shop yaparak fotoğraflarını kadınmışsın gibi göstereceğiz ve o bunu anlamayacak bile."
Harry gözlerini yumdu ve derin bir nefes çekti içine. Kendisi düz falan değildi, ne olduğunu bilmese de zeki erkeklerin de ilgisini çektiğini gayet tabii farkındaydı.
"Fotoğraflarımı kullanmak istersen sorun değil, ona sen kendin yaz."
"Olmaz, kendimi ele veririm."
"Bunu yapmak istemiyorum, üzgünüm."
Ayaklandı ve Agnes kendisine şaşkınlıkla bakarken, "Bay Tomlinson'ın dersi var," dedi yapmacık bir gülümsemeyle. "Sonra görüşürüz, hayatım."
Kampüsteki tenha arka bahçeden çıktığı anda kendisini sıcak binadan içeriye atmıştı. Söylediğinin aksine o adamla dersi falan yoktu, hatta girmesi gereken bir saat önceki dersini de kendi isteğiyle ekmişti. Ama Agnes sinirlerini kendisinden fazla emin tavırlarıyla bozduğu için, sinir bozucu bir şekilde yanından ayrılmak pek de sorun gibi gelmiyordu Harry'ye.
Söylediği şeyden de pişmandı zaten, ne diye fotoğraflarını kullanması için ona izin vermişti ki? Gerçekten kullanırsa ve o adam da bunu anlarsa tüm suç üzerine kalırdı, nasıl böyle bir aptallık etmişti?
Kafetaryaya doğru yürürken telefonunu çıkartarak hızlıca Agnes'ın sohbet paneline girdi ve parmaklarını klavye üzerinde aceleyle gezdirdi.
"Sürekli zekâsıyla övündüğün sevgilin Tomlinson'ın bunu çakmama ihtimali yok, sakın benim fotoğraflarımı kullanarak ona yazayım deme Agnes."
Aldığı kısa bir tamam mesajı rahatlatıcıydı, ama bu rahatlama uzun sürmemişti. Agnes bir haftanın ardından elinde telefonuyla birlikte koştur koştur yanında bittiğinde anlamayarak baktı nefes nefese kalmış kıza Harry.
"Neler oluyor?"
"Hesabın adı Harriet Styles, hepsi küçük harf," dedi nefeslerinin arasından güçlükle Agnes. "Şifresi de dört tane sıfır."
"Ne diyorsun Tanrı aşkına? Birisini mi hackledin?"
"Hayır bu senin fake hesabın!" dedi panikle Agnes. Her an nemli çimlere düşüp bilincini kaybedebilirmiş gibi davranıyordu Harry dönenlerden habersiz bankta oturuyorken. Harry'nin kaşları çatıldığındaysa, "Benim olduğumu anladı, ben yanına gittiğim an ona mesaj at, Harry! Dersle falan alakalı olsun!" diye yakarmıştı.
Harry oturduğu banktan hışımla kalkarak, "Agnes fotoğraflarımı kullanmadığını söyle!" diye çıkışmıştı hızla.
"Harry lütfen, şimdi sırası değil. Onu kaybetmek istemiyorum, aramızdaki şey daha başlamadan bitemez. Yardım et bana!"
Agnes kaskatı kesilmiş Harry'ye sarılarak, "Lütfen," diye yalvardı. "Bunu elime yüzüme bulaştırırsam hastalıklı olduğumu düşünüp benden uzaklaşır. Lütfen yardım et bana."
Harry ondan hızlıca uzaklaşarak gözlerine sertçe baktı ve, "Ben izin vermediğim hâlde fotoğraflarımı kullandın, ona bir başkasıymış gibi yazdın çünkü onun sadakatine inanmadın," diye sıralamaya başladı soğukkanlı bir şekilde. "Bunun hastalıklı bir şey olmadığını savunuyorsan ne olduğunu söyler misin, Agnes?"
"Harry özür dilerim, lütfen sadece bu seferlik-"
"Hayır, özür kabul etmiyorum. Git ve ona gerçeği söyle, işler sarpa sarmadan halledersen seni affedecektir."
Agnes'ın gözleri hayal kırıklığıyla doldu ve çenesi titrerken, "Seni arkadaşım sanmıştım," dedi gözlerindeki hayal kırıklığını sesine de yansıtarak. "Sen olduğunu anlasaydı bir haftada tepene binmez miydi sanıyorsun? Shoplarla tanınmıyorsun bile, sadece benim yaptığımı düşünüyor çünkü konuşma tarzımdan anladı. İşler de çoktan sarpa sardı, öğrendiği anda zaten beni kabul etmemişken bir daha yüzüme bile bakmayacak. Ama tamam, unut gitsin."
Oh, hayır... İşte bu ifade ve bu sözcükler kesinlikle olmazdı. Agnes bunları kesinlikle söylememeliydi çünkü vahşi bir kediye zorla tasma takmak gibiydi şu an bu yaptığı. Harry arkadaşlarına her zaman çok düşkün olmuştu, onun gibi birisi ne kadar zorda kalırsa kalsın bu sözcükler karşısında kimseyi ortada bırakamazdı.
Dişlerini sıktı ve gözlerini kapatarak birkaç saniye derince soludu. Yeniden Agnes'a baktığındaysa, "Onun yanına gittiğinde bana mesaj at," demişti buz gibi bir sesle.
🌑
Başlama tarihi: 12.10.2022
Yayım tarihi: 24.02.2024
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Account// Larry Stylinson
FanfictionArkadaşımın sevgilisini denemek için fake bir hesaptan kadınmış gibi konuşmuştum, en fazla ne olabilirdi ki? ⚓ harrietstyles: Louis sana söylemem gereken iki şey var. harrietstyles: Birincisi ben kadın değilim. ...