12

286 55 86
                                    

Gerginliğin tüm vücuduna dalga dalga yayıldığını hissediyordu. Ya Zayn sandığından fazla akıllıydı, ya da Harry sandığı kadar akıllı değildi ve durmadan pot kırıyordu.

İki seçenek de oldukça muhtemeldi.

Buradan nasıl döndürebilirdi, hiçbir fikri yoktu üstelik. Hem, düşünmesi gereken yalnızca bu da değildi. Bay Tomlinson kesinlikle mesajlarına gönderme yapıyordu. Kendisinden şüphelendiğini daha net şekilde gösteremezdi sanırsa ki.

"Evet?" dedi Zayn bir yanıt beklediğini belirtircesine.

Harry dudaklarını ıslatıp, "Sana ne kadar güvenebilirim?" diye sordu çaresizlikle. Hemen şimdi olanlara yön vermezse, meselenin kontrol edilemez bir çığa dönüşeceğini hissediyordu. Tek çaresi onunla sırrını paylaşmaktı. Hem buna fazlasıyla ihtiyacı da vardı.

"Yeni tanıştığın birine güvenecek kadar aptal olduğunu düşünmemiştim," dedi Zayn açıkça.

"Ya sana güvenmek istiyorsam?"

"Özellikle duyduğun bir istekse boşuna çıkarmamaya çalışırım," derken sesi net ve samimiydi.

"Ama bu sırrı kendinden bile sakınacağına söz verir misin?"

Zayn bir soluk bıraktı. "Bakma bana öyle, şu an ne istersen yapacak gibi hissediyorum." Sonra ekledi: "Eğer çok rahatsız hissediyorsan anlatmak zorunda değilsin, tamam."

Harry rahatlayacak gibi oldu, fakat birinden akıl alması gerektiğini de bildiğinden, "Bay Tomlinson'la fake bir hesap üzerinden konuşmaya çalışıyorum," dedi birden, daha fazla içinde tutamayarak.

Zayn, bir süre boş boş yüzüne baktı. Sanki söylediklerini algılayamamış gibi bir hâli vardı. Bu bakışma uzadıkça Harry daha da gerildiğini hissedebiliyordu.

Zayn sonunda, "Ne?" diye bir tepki verebildiğinde, Harry utanarak dudaklarını birbirine bastırdı. Kendisini çok suçlu hissediyordu ona yazdığı için, daha doğrusu yakalanma korkusu onu bitiriyordu. "Louis Tomlinson'dan mı hoşlanıyorsun?"

Kaşları hızla çatıldı. "Hayır," dedi hızla. "Bu öyle bir şey değil."

Zayn anlamlandıramayarak, "O zaman neden onunla konuşmaya çalışıyorsun?" diye sordu. Hâlâ şaşkınmış gibi çıkıyordu sesi.

"Aslında olanlar benim isteğim dışında gelişti," diye gevelerken, nasıl anlatması gerektiğini düşünüyordu olanları.

"Seni yargılamayacağım," dedi Zayn de onun rahatça anlatabilmesi için. Çünkü görüyordu ki, Harry cidden bu durumdan rahatsızdı. Tıpkı boğazına dek bataklığa batmış, daha da batacağını bilmesine rağmen çırpınmaya devam eden birisi vardı sanki karşısında o an.

"Olayın başından anlatacak olursam... Her şey Agnes'ın başının altından çıktı."

"Hiç şaşırmadım ama bu nasıl oldu?"

"Bana bir süredir Bay Tomlinson'dan hoşlandığını ve onunla takıldıklarını söylüyordu."

Zayn'in kahkahası sözünü böldü. Zayn gülmeye devam ederken, "Onunla takıldığını mı söyledi?" diye sordu aşırı aşağılayıcı bir tonda. "İyi de bu imkânsız, Louis Tomlinson kadınlardan hoşlanmıyor bile."

Bu kez şaşırma sırası Harry'ye geçmişti. "Ne?"

"Bu aramızda kalsın," dedi çabucak Zayn. "Kimse bilmiyor."

İşte buna gerçekten şaşırmıştı Harry, çünkü o hiç de eşcinsel gibi gözükmüyordu? Buna istinaden, "Emin misin?" diye sormadan edemedi.

"Evet, hatta anladın da o yüzden yazıyorsun sandım."

Fake Account// Larry StylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin