Arkadaşlar siz iyi misiniz ne smutu?..
Fici het arkadaşım okuyor gidin ikna edin yaz derse yazarım şxöxöxösöxösöx
Şaka, önce cinsel gerilimin anasını ağlatmam lazım.
Bu yazdığın ne diyen çömezler olursa, demesinler🖤🥱
🌑🌑🌑
Ortamdaki havanın ağırlaştığını hissedebiliyordu. Öyle ki, aldığı nefesler boğazını tıkayacak kadar yoğundu.
Bay Tomlinson'ın arkasına geçmesiyle, "Ne yapıyorsunuz yine?" dedi içine kaçmış gibi çıkan sesine rağmen kuyruğunu dik tutmaya çabalayarak.
Başını çevirecekti ki, yanakları kavrandı ve dümdüz ileriye bakmaya zorlandı. Sağ yanağında kemerin tokasının soğukluğunu hissediyorken, "Sana istediğini veriyorum," dedi solundan fısıldayarak tüylerini ürperten adam. Alay eder gibi, "İstediğin neydi?" diye sorulmasıyla yutkundu.
Bir süre sessizce ondan gelecek hamleyi beklerken, "Sanırım adını bile unuttun," dedi tekrar sol kulağına fısıldayıp. "Hatırlatayım; bu kemerin bileklerine çok yakışacağını söylemiştin."
"O bir-"
"Şaka ya da mecaz deme şimdi sakın?" dedi Louis gülerek. Elleri hâlâ alkol yüzünden aşırı derecede ısınmış yanakları kavrar vaziyetteydi. "Şayet öyleyse, çok yazık olur. Çünkü çoktan aklıma soktun."
Ellerini sıcak yanaklardan ayırıp, omuzlara dek sürtünen buklelere attı. Bir eli Harry'nin başının üstündeyken, öbürü omzuna sürtünen buklelerindeydi. Başındaki eli yavaşça ensesine kaydığında, Harry soğuk soğuk terlemeye başladığını hissetti.
Sonunda, az önce nazikçe okşandığı saçları onun eline dolanıp arkaya çekilince boğazının gerisinden bir inleme kopmuştu. Hemen arkasında duran edebiyat öğretmeniyle başı arkaya yatık vaziyetteyken göz göze geldiklerinde, "Saçların çok hoşuma gitti," dedi ciddi bir sesle. "Ellerimin arasına çok yakıştılar."
Mavi gözler yüzünün her bir santimini turladıktan sonraysa, "Sence?" dedi aynı ciddi ses tonuyla. "Saçlarının şu an elime sarılı vaziyette olmasından sen de memnun musun?"
Harry, aklına dolan onca edepsiz görüntüyle güçlükle yutkununca keskin bakan mavi gözler kısılarak adem elmasına kaydı. Onu ne kadar zorladığının farkında olmak memnuniyetini arttırmış gibi gülümsemesine neden olunca, "Az sonra kardeşiniz gelince ne açıklama yapacaksınız merak ediyorum," dedi Harry.
Louis diğer elini havaya kaldırıp, "Dikkatli dinle," dedi ona.
Harry dikkat kesildiğindeyse, çok alçak perdeden de olsa duyduğu inleme sesleri yüzünden kaskatı kesildi.
Louis onun ifadesine gülüp, "Sanırım duydun," dedi alayla. "Yani burada bir süre daha baş başayız ve umarım sen sessiz olursun?"
Harry'nin gözleri irileşirken kafasını öne doğru eğip kurtarmaya çabaladı ama saçlarını sıkıca kavrayan öğretmeni, onu çok çabuk şekilde eski konumuna geri getirdi. Harry tekrar inlediğinde, "Şşh," demişti Louis onun yüzüne yüzünü eğerek.
Harry, yüzünün sınırlarına tehlikeli bir yakınlık gösteren adama, "Kendinle çelişme yine," dedi resmiyeti ortadan kaldırarak tıslarcasına. Çünkü ne yazık ki tekrardan mantığını kaybetmek üzere gibi hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Account// Larry Stylinson
FanficArkadaşımın sevgilisini denemek için fake bir hesaptan kadınmış gibi konuşmuştum, en fazla ne olabilirdi ki? ⚓ harrietstyles: Louis sana söylemem gereken iki şey var. harrietstyles: Birincisi ben kadın değilim. ...