Junghyun pov
Miután ott hagytuk Kook ennivaló fiúját a boltban, a motoromhoz megyünk.
- Na, hogy tetszett a kis szöszi? - belecsókolok Tae nyakába, a tarkóját cirógatva.
- Cuki - mondja oldalra döntve a fejét, hogy jobban hozzáférjek.
- Ugye, mondtam? - mormogom bele a finom bőrébe.
- Jó ízlésed van, de ezt tudtuk... - felém fordul és elkapja a számat.
Röviden csókolom meg, vannak páran az utcán, és ma nincs kedvem verekedni valami buzizós beszólás miatt. Majd otthon felfalom rendesen. Felvesszük a bukót, felülök a motorra, ő mögém, és elindulunk. Imádom ezt a vasat, egy Hyosung ST7, kívül-belül gyönyörű, akárcsak Taehyung. Jungkook úgy tudja, hogy céges gép, ha megtudná, hogy a sajátom, egyből elkezdene basztatni, hogy honnan volt rá pénzem. Nem mintha bármi köze lenne hozzá. Olyan a motor hangja, mint a mennydörgés, ahogy elhúzunk a dugóban cammogó kocsik mellett. Ez a legjobb benne, 10 percen belül ott vagyok vele bárhol a városban.
Van még két óránk, mielőtt el kell indulnom a melóba. Kook szerencsére nincs itthon, szóval semmi és senki nem fog zavarni minket. Ahogy belépünk a szobámba, egyből a falnak vágom Tae-t, és vadul csókolom azokat a csodaszép ajkait. Összevont szemöldökkel és lehunyt szemmel csókol vissza, miközben beletúrok a hullámos hajába. Ideje megszabadulni a stílusos ruháitól végre. A bőrdzsekit magától dobja le, ahogy én is az enyémet. Lerángatom róla a felsőjét, miközben ő kioldozza az övét, és kigombolja a nadrágját. Türelmetlen vagyok, annyira kívánom, hogy mindjárt felrobbanok.
Amikor már egyikünkön sincs ruha, megfogom, és lenyomom a fejét. Letérdel, és a kezébe veszi a farkam. Hosszú ujjaival átfogja a tövét, és nyalogatni kezdi a makkom. Közben rám pillant azokkal az igéző szemeivel. Türelmetlenül lökdösöm előre a csípőmet, mire veszi a lapot, és elnyeli a teljes hosszomat. Nagyot döfök a szájába, elérem a torkát, amitől öklendezni kezd, de nem érdekli, folytatja tovább. Ezért is imádom. Hátravetem a fejem és felnyögök, annyira jó a meleg, nedves szájában lenni! Nyelvével úgy köröz a makkom körül, mint egy profi pornós. Közben nagy kezeivel a combjaimba markol. Érzem, hogy nem lesz ennek jó vége, illetve túl jó vége lesz, ha nem állítom le gyorsan. Felemelem, morogva a szájára tapadok, és kezemmel átfogom a farkát. Húzok rajta párat, megmarkolom a golyóit, miközben nyelvemmel az övét masszírozom. Belenyög a számba, kezemben megrándul a farka, és még keményebb lesz.
Megszakítom a csókot, és az ágyra lököm. Látom, hogy a testemet stíröli, tekintete fel-alá járkál rajtam. Ő nem olyan izmos, mint én, de ez egyáltalán nem baj. Imádom a teste minden centijét. Két kézzel simogatom az oldalát, csókolgatom a hasa finom bőrét, beszívom az illatát. Még érződik a bőrnadrág illata, keveredik a sajátjával, ami nagyon beindít. Felkapom az ágy alól a síkosítót, teszek belőle, ahova kell, majd felkapom a lábait a vállamra, és lehajolok, hogy megcsókoljam. Közben kezelésbe veszem a farkát, hogy könnyebben ellazuljon. Nem akarok sokat várni, benne akarok lenni végre. Síkosítós kézzel összefogom a két kígyót, ami nem könnyű, mert egyikünké se kicsi, és lökök párat a csípőmmel, hogy összedörzsöljem őket. Hátradobja a fejét és felnyög, és is morgok az érzéstől. Aztán bedugom két ujjamat, és gyakorlott mozdulattal begörbítem őket, amitől ívbe feszül a háta, és egy hatalmas mély sóhajt ereszt ki magából. Nézem ezt a gyönyörű látványt, amit már fél éve nem tudok megunni. Nem bírom tovább, kihúzom az ujjaim, és a helyükre illesztem a farkam végét. Nagyon lassan, óvatosan nyomom előre, de így is felszisszen. Megtámaszkodom a vállai mellett, és csókolgatom az arcát. Beharapja az alsó ajkát, behunyja a szemét, olyan szép, hogy alig bírom visszafogni magam. De muszáj, nem akarom, hogy ennél jobban fájjon neki.
YOU ARE READING
TWINS / IKREK - Jikook, Vkook (+18+) ✔
Fanfiction🥇#1 Vminkook - 2024 január A génállományuk azonos, de belül nem is különbözhetnének jobban. A kedves és megbízhatóJungkooknak van egy zabolátlan, zűrös életű ikertestvére, aki szintén szemet vet újdonsült szerelmére, Jiminre, annak ellenére, hogy n...