11. Szembesítés

743 76 15
                                    

Jelen állás szerint az olvasók ötöde érzi úgy, hogy ér egy-egy csillagot az irományom, ez hihetetlenül sok, nagyon szépen köszönöm nektek! <3 <3 <3

Láttátok tegnap a busani koncertet? (Jó, tudom, hülye kérdés ;P) Vélemények? Nekem most valamiért Suga tetszett a legjobban, lehet, hogy írni kéne róla is... ^^
Na de vissza a sztorihoz...

Egy héttel később

Külső pov

- Úgy néz ki, ön csak abból tudhatja meg, mit csinált a másik énje, ha beszélget vele, és elmeséli magának. Ez egy fajta hallucináció, illetve deperszonalizáció, ez azt jelenti, hogy kívülről látja saját magát, és úgy éli meg, mintha nem önmaga lenne. Ebben az állapotban kettészakad Jungkookra és Junghyunra, így mind a ketten jelen tudnak lenni, és kommunikálni tudnak - magyarázza a pszichiáter - Most szeretném, ha itt előttem, hipnózis alatt beszélgetnének egymással. A célunk az, hogy a mindenről tudó, józan és gyógyulni akaró Jungkook, vagyis ön, tanítsa, vezesse a testvérét. Eddig jól haladt, valahogy elérte, hogy Junghyun ne igyon alkoholt, és a droggal is kezd óvatosabban bánni, ez nagyon jó eredmény! De most itt az ideje, hogy megtudja ő is, hogy önök ketten ugyanaz a személy.

Jungkook nagyot sóhajtva hátrasimítja a haját, és bólint. Sejti, hogy ebből nagy dráma lesz... Engedelmesen megtesz mindent, amit a doktor mond, kényelmesen elhelyezkedik és hátradől a fotelben, és átadja magát a hipnózis ellazult tudatállapotának. A kisördög még mindig nem hagyja nyugodni: jobb keze a nadrágja oldalzsebén pihen, amely a telefonját rejti. Még nem mutatta meg neki a felvételt a hármasukról, de most úgy érzi, itt lehet az ideje.

Junghyun utálja az orvosokat és a rendelőket, ezért nem szívesen jelent meg itt eddig, de most irányítottan előhívják Jungkook helyére. A doktor diktafont készít az asztalra, hogy felvegyen minden szót, ami majd elhangzik.

Néhány perc múlva megjelenik Hyun, méltatlankodva és idegesen a fehér köpeny láttán. Erre az időre Jungkook háttérbe vonul. Hipnózissal megoldják, hogy jelen legyen, de Junghyun ne érzékelje, csak ha megszólal. Türelemmel és mindenre felkészülve az orvos elmondja neki, hogy disszociatív személyiségzavara van, és hogy ők ketten valójában Jeon Jungkook néven egy és ugyanaz a személy. Természetesen tiltakozik. Sőt, dühöng.

- Ekkora baromságot még nem hallottam! - ugrik fel - Van egy idegesítően béna, okostojás testvérem, és maga azt mondja, hogy ő... én vagyok?

- Miért gondolja bénának? Egyetemre jár, mindenki szerint intelligens, rendes srác. Mi baja vele?

- Az, hogy egy gyenge lúzer! Soha nem áll ki magáért, de másokért se! Az összes pasiját könnyűszerrel el tudtam szedni tőle, az utolsót maga adta át nekem, pedig állítólag szerette. Tengődik a szánalmas kis ösztöndíjából, amit azért kap, hogy valamikor egyszer üzletember legyen, mikor én egyetem nélkül is már évek óta az vagyok, és annyit keresek egy hónapban, amennyit ő egy év alatt se fog!

- Mivel is üzletel ön pontosan?

- Ahhoz magának semmi köze!

- Kábítószert terjeszt, igaz?

- Mondom, semmi köze hozzá!!! - Junghyun felugrik, ökölbe szorul a keze. A doki nyugodt marad, mint egy kőből faragott Buddha szobor.

- Rendben, ugorjuk át ezt a témát. Tehát ön sikeresnek és boldognak érzi magát.

- Sikeresnek, igen! Rengeteg pénzem van, menő cuccaim, gyönyörű barátom, aki az én gyönyörű lakásomban lakik, és akárkit megkapok, akire csak ránézek!

TWINS / IKREK - Jikook, Vkook (+18+) ✔Where stories live. Discover now