10. Hármasban 2. rész (+18+)

1.1K 78 7
                                    

Jimin pov

Taehyung ajkai lágyan szívogatják az enyémeket, majd gyengéden a fogai közé veszi az alsó ajkam, és finoman megharapdálja. Aztán forró nyelve végigfut a számon, majd beljebb nyomul a fogaimra, bebocsátást kérve. Hosszú ujjaival megfogja az állam, kicsit lehúzza, hogy nagyobbra nyíljon a szám, és mohón betolja rajta. Készséggel beengedem, nyelve végigsiklik az enyémen, aztán éhesen szívni kezdem, amitől belenyög a számba. A vér őrült erővel tolul az ágyékomba, átölelem a derekát, és magamhoz húzom, másik kezemmel a hajába túrok, miközben szenvedélyesen faljuk egymást tovább. Majdnem elfelejtem, hogy Kookie 10 centiről néz minket. Vajon féltékeny most, vagy izgatott? Taehyung úgy csókol, mint egy isten, teljesen magába szippant az érzés, nem akarom abbahagyni... A szívem vadul kalapál, elönt a forróság, muszáj hátradobnom a fejem, hogy kicsit levegőhöz jussak, erre az államat, majd lejjebb haladva a nyakamat kezdi kóstolgatni. Közben megfogja a pólóm szélét, és egy mozdulattal lerántja rólam. Beleborzongok, ahogy a nagy kezével végigsimít a kulcscsontomon, majd a mellbimbómat kezdi morzsolgatni, miközben kéjes tekintettel, az ajkát beharapva méregeti a testem. Másik kezével megragadja a csípőmet. Le-föl jár rajtam a gyönyörű szeme, ami egyszerre hoz zavarba és izgat fel, mintha a rabszolgapiacon vizsgálna, hogy megvegyen-e magának vagy ne.

Jungkookra pillantok. A szeme ködös az izgalomtól, ajkai nyitva, és hörögve lélegzik, mint egy éhes ragadozó, aki most készül lecsapni a zsákmányra. Lenézek a lába közé, férfiassága az égnek mered, nagy és vörös, mintha szét akarna robbanni. Hol rám, hol Taehyungra néz elborult tekintettel, majd hirtelen felmordul, elkapja Tae-t hátulról, és letépi róla az inget, ami valószínűleg egy Gucci vagy Dior, de ez most senkit nem érdekel. Még sosem láttam őt ilyen elvetemültnek. Beleharap Tae vállába, megmarkolja a nyakát, és vadul szívogatni kezdi. Lenézek a telefonra: felénk irányul, és továbbra is veszi az egészet. Tae mély hangon felnyög, hátraveti a fejét Jungkook vállára, aki mint egy megvadult vámpír marcangolja őt.

Elkezdem kigombolni Taehyung nadrágját, és mielőtt lehúznám róla, benyúlok, és rámarkolok a farkára. Kőkemény, és ahogy érzem, jókora példány.

- Aaaahhh - feleli az akciómra, majd segít letolni a nadrágját, hogy mielőbb kiszabadulhasson belőle.

Az arcomba csapódik a méretes hímtag, én pedig miután megcsodáltam, mohón nyalogatni kezdem. Érzem az előnedve sós ízét, körözök a nyelvemmel a makkján, majd amennyire mérete folytán sikerül, beveszem a számba, rászorítom az ajkaimat, és szopni kezdem. Közben felmordulok, amitől megrezeg a számban.

- Aa... aaaahhhhh, Jimi...iiihhnn - zihálja a hajamba markolva.

Nem tudom, mi ütött belém, de annyira kívánom őt, hogy szinte beleőrülök. Elvesztem minden józan eszem, nem gondolkozom, csak csinálom, amit az ösztöneim diktálnak. Felnézek a kéjtől eltorzult gyönyörű arcára, miközben szopom és a golyóit markolászom. Látom, hogy Jungkook egyik keze a hasát támasztja, másikkal a nyakára markol, mialatt az arcát és a fülét csókolgatja.

Abbahagyom a szájmunkát, és felállok. Már csak rajtam van nadrág, de nem sokáig, lekapom magamról, és meztelenül odalépek hozzájuk. Taehyung magához húz, Jungkook keze is utánam nyúl a háta mögül. Közrefogjuk ezt a szépséget, érzem a kemény farkát az alhasamhoz nyomódni, miközben ajkai a számra tapadnak. Jungkook két ujját a szánkba dugja, miközben csókolózunk. Egyszerre kezdjük nyalogatni, mielőtt kihúzza őket, és lenyúl velük Tae fenekéhez. A reakciójukból tudom, hogy beléhatolt, ugyanis Taehyung felnyög, és megfeszíti a hátát, miközben Jungkook kéjes morgást hallat.

Nem tart sokáig az előkészület, türelmetlenül rázogatja benne az ujjait, majd kihúzza, és a farkával váltja fel őket. Belemarkol a csípőjébe, és lassan, egy hosszú, mély hörgéssel magára húzza.

TWINS / IKREK - Jikook, Vkook (+18+) ✔Where stories live. Discover now