Csúnya beszéd itt most elő fog fordulni, szóltam. :)
Másnap reggel
Jungkook pov
Iszonyatos fejfájásra ébredek. Ráadásul Junghyun ágyában. Mi a f...?! Hány óra? Hol van Hyun, és én mit keresek itt? Megtalálom a telefonomat az ágy mellett a földön, 9:12-t mutat. Be kell mennem az egyetemre... Ahh, ja nem, a kijelző szerint ma szombat van. Fuhh, hála az égnek!
Két üzenetem van, és egy nem fogadott hívásom. Majd megnézem őket később.
Visszaejtem a fejem a párnára. Próbálok visszaemlékezni, hogy mi volt este, de teljesen kiesett. Nem tudom felidézni az utolsó emlékemet, talán délután volt... Igen... Ledőltem egy adag fájdalomcsillapítóval meg nyugtatóval... Basszus, teljesen szét vagyok esve, mióta szakítottam Jiminnel, az egyetemen is csak lézengek, mint aki ott sincs, nem járok táncra, és úgy eszem a gyógyszereket, mint más a kenyeret. Csak kb. egy hete történt, miért tesz ennyire padlóra?
Másnapos lennék? Ittam is tegnap? Eddig sosem szoktam, de mostanában az alkoholra is kezdek rákapni. Pedig nem kéne, pláne a gyógyszerek mellett.
Nagy nehezen feltápászkodom, lüktető fejjel kivánszorgok a fürdőszobába. Belenézek a tükörbe, és... mi a faszom ez?! Egy lila, szívásnyomnak kinéző folt éktelenkedik a nyakam bal oldalán! Mi a franc?? Kiszívták a nyakam is tegnap? Hol? És kicsoda?!
Felhívom Namjoont, ő a legnormálisabb barátom az egyetemről, talán tudja, merre jártam és mit csináltam az este.
- Hello, Jungkook! Mizu?
- Jooniiie, szia! Te figyelj, volt tegnap buli valahol?
- Jaa, volt valami a Dionysosban, de én nem mentem, randim volt.
- És én? Mentem?
- Mi van, kicsit kiesett a tegnap este, Kookie? – nevet a telefonba.
- Ki, fogalmam sincs, hol voltam és mit csináltam, de rohadtul fáj a fejem, és ki van szívva a nyakam. Ráadásul a tesóm ágyában ébredtem, aki nincs sehol.
- Az kellemetlen. Mi az utolsó emléked?
- Hogy lefekszem az ágyamra pihenni. Persze begyógyszerezve.
- Le kéne állnod ezekkel a cuccokkal, haver. Nem tesznek jót.
- Anélkül nem tudok aludni.
- Lehet, hogy enyhén túltoltad az adagot, és Junghyun meg a pasija gondolták, megviccelnek kicsit. De ha nem fáj a segged, akkor nagy baj nem lehet.
- Nem, az nem fáj. Köszi Namjoon, valószínűleg ez történhetett. Majd beszélek az öcskössel.
- Jól van, Kookie. Vigyázz magadra. Szia.
- Kösz, te is! Szia!
Megnézem az üziket meg a nem fogadott hívást.
Junghyun: Hogy te mekkora balfasz vagy! Ennek a Jiminnek mennyei segge van! Kösz, hogy átpasszoltad nekem. <3
Mintha gyomorszájon rúgtak volna. Mi az isten?! Ez lefeküdt Jiminnel? Nem, az nem lehet, ilyen gyorsan csak nem... Biztos csak szórakozik, mint ahogy este is tette. Kurva vicces, tényleg.
A nem fogadott hívás és a másik üzenet Junghyun főnökétől jött.
Hyun Főnök: Szia Jungkook. A testvéred három napja nem jár be dolgozni, és nem érem el. Mondd meg neki, hogy ki van rúgva, főleg a múltkori balhé fényében, hacsak nem holtan fekszik valahol egy árokban.
YOU ARE READING
TWINS / IKREK - Jikook, Vkook (+18+) ✔
Fanfiction🥇#1 Vminkook - 2024 január A génállományuk azonos, de belül nem is különbözhetnének jobban. A kedves és megbízhatóJungkooknak van egy zabolátlan, zűrös életű ikertestvére, aki szintén szemet vet újdonsült szerelmére, Jiminre, annak ellenére, hogy n...