Yeni bir kurguyla karşınızdayım.
Zihnim de o kadar çok şey dönüyor ki hangi birisini yazıya dökeceğimi bilmiyorum.
Bu kitabımda çözülmesi gereken birçok sırla karşı karşıya kalacaksınız.
Umarım beğenirsiniz.
Başlama tarihinizi buraya bırakın.
Keyifli okumalar 📚
Siren sesleri.
Sevdiğin birini kaybetmenin acısıyla atılan çığlıklar.
Sakarya mahallesi bu seslerle dolup taşmışken herkes derin bir üzüntü içindeydi. Bu cinayet bu ay işlenen altıncı cinayetti. Bütün öğretmen ve öğrenciler dışarı çıkmaya korkuyorlardı artık.
Ölen kişinin yakınlarını sakinleştirmeye uğraşan sağlık çalışanlarının yanından 50'li yaşlarda, yaşına göre karizmatik bir polis amiri çevik hareketlerle cesede yaklaştı. Burnundan sert bir soluk verip ceset torbasının içindeki bedene baktı. Bu sefer ki kadın öğretmendi. Bakışlarını sinirle etrafta gezdirdi.
Ağıt yakan kadınlar, gözü yaşlı cesede bakıp hıçkıranlar, çocuklarının psikolojisi bozulmasın diye çocuklarının gözlerini kapatanlar, korkuyla etrafa bakan insanlar...
Tüm mahalle bunlarla dolup taşmışken polisler her apartmanı boşaltıp didik didik bir iz aramaya devam ediyordu.
Polis amiri yanına ulaşan bedenle kim olduğunu anlayıp hemen sert sesiyle konuştu.
"Bu, bu ay içinde yapılan altıncı cinayet. Bu sefer bir şeyler bulun. Üstler baskı yapmaya devam ediyorlar. Şu cinayeti çözemezsek bu gidişle hepimiz mesleğimizden olacağız. Bunu istemezsin değil mi Melih?"
Konuşmaya cesede bakarak başlasa da sonların da Melih başkomisere çevirmişti kahverengi harelerini.
Melih başkomiser yeni çıkmaya başlayan sakallarını sert bir hareketle sıvazlayıp ağzının içinde küfür homurdandı.
" Elimizden geleni yapıyoruz Serhat amirim. Ama şerefsiz herif tek bir iz bile bırakmadan hallediyor. Bu sefer de bir şeyler bulamazsak birilerinden yardım alacağım."
Serhat amir sinirli olduğu her halinden belli bir sesle cevap verdi .
'' Daha cinsiyetini bile bilmiyoruz ki sen 'herif' diyorsun. Bir de cinayet büronun en iyi adamı olacaksın. Eğer bir cinayet daha işlenmeden bulamazsan ben bu işi halledecek birini bulacağım. Tek bir itirazını dahi kabul etmem. Bunu kafana iyice sok . Anlaşıldı mı?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYET ÇÖZÜMCÜSÜ
Acción"O gün bizim evde 2 cinayet işlendi. Birinin bedeni diğerinin ruhu yaşamını yitirdi." Düz çizgi halini almış dudaklarıyla karşıya bakarken başını aşağı yukarı salladı. "Öyle" dedi. Sustu, derin bir nefes alıp verdi. Ardından devam etti. "Bir çocuğun...