Sonra beni kolumdan çekip ''Gel buraya.'' dedi. ''Noldu ya napıyorsun?!'' dedim ve tuttuğu kolumu zar zor çabalayarak çıkarmaya çalışdım. Güldü. ''Merak etme yemicem seni. Aslında yiyebilirim ama şurdaki dondurmayı yesem daha iyi olur.'' dedi ve bana göz kırptı. Salak. Aslında tatlı salak. Yani hem salak hem de tatlı. Telaşlanarak ''Ben ama paramı evde unutum.'' dedim ve tip tip baktım Canere. Yine güldü. Allahım bu çocuk hep gülüyor mu? ''Ben hiç sana ödetirmiyim güzelim.'' dedi ve kolumu bıraktı. What?! Güzelim mi Allahım sana geliyorum. Bu akşam ölürüm beni kimse tutamaz.. derken Caner tuttu. Yine mi? ''Dondurmanı neyle istersin?'' dedi ve kendi dondurmasını yemeye başladı. Dondurma çeşitlerine baktım ve en sevdiğim ikiliyi gördüm. ''Aa çilek ve çikolata lütfen.'' dedim ve Canere baktım. Bakmaz olaydım. Dondurmasını bitirmiş 2.dondurmasını alıyordu. Maşallah. Dondurmam geldiğinde ''Teşekkürler.'' dedim ve Canerin yanına gittim. ''Gel doruluk cesaret oynayalım.'' dedi ve önünde duran plastik şişeyi aldı. ''Peki tamam.'' dedim ve bardaş kurdum. Caner çevirdi ve tabiki bana geldi benden başkası mı var dedim içimden. ''Doğruluk mu? Cesaret mi?'' dedi ve gülümsedi. Kesin piç birşey sorcak. Güldüm ''Hadi doğruluk la başlayalım.'' dedim. ''Benden hoşalnıyormusun?'' dedi ve güldü. Ne?! Hahaha yookk canım. Dondum kaldım. ''Ha-hayır.'' dedim ve ne diyeceğimi bilemedim.'' Gülümsedi ''Tabii.'' dedi ve şişeyi yere attı. ''Hey daha ben sana sormadım.'' dedim ve cevap vermesini bekledim ama cevap gelmedi. Sinirlendim ''Hey! Kime diye diyorum?'' dedim ve aradan 2 dakika geçmişti. Kahkaha attı. Evet kahkaha. ''Noldu be? Niye kahkaha atıyorsun?'' dedim ve birden yumuşacık,pamuk gibi dudaklar dudağıma değidi. CANER BENİ ÖPTÜ! What?!
EVET CANLAR BUGÜNLÜK BU KADARDI ÇOK ÖZÜR DİLERİM ÇOK GEÇ YAZDIM BİLİYORUM. UMARIM YENİ BÖLÜMÜ BEĞENDİNİZ. VOTE YAPMAYI VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN. SİZLERİ SEVİYORUM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taş Değil Meteor
ComédieSelam canlarım bu benim ilk kitabım olucak ve alman olduğum için belki bir kaç ufak hata olabilir. Ama yinede umarım beğenerek okursunuz ve vote yapmayi unutmayin! ;)