Seni tanımak istiyorum Alara

523 38 13
                                    

Dışarı çıkıtığımızda Mert ''Hadi gel Alara,arabada seninle konuşmak istediğim birşey var.'' dediğinde öksürüm bir anda kayboldu ve şaşkın bir şekilde Mert te baktım. Mert de bir of çekerek yanıma geldi ve beni kucağına aldı. Tepinerek ''Ya napıyorsun Mert! İndir beni!'' dediğimde Mert 32 dişlerini gösterek güldü,ama ne yaptıysam nafile. Mert de hala gülerek ''Geldik bebek.'' dedi ve beni aşağı indirdi. Tip tip Mert te baktığımda arabaya bindim. Mert sırıtarak arabaya bindi. ''Ne konuşmak istedin benimle?'' dedim ve ona baktım. Mert de ciddi bir şekilde ''Seni tanımak istiyorum Alara. '' dediğinde ben şok ben iptal ben vefad. Ne yani ''Elbette tanıyabilirsin.'' mi dicektim ? Yok artık! Okadar da olmazdı.

Şokum geçmemiş bir sesle ''Ta-tanımak mı ?'' dedim. Mert de sırıtarak ''Evet.Tanımak istiyorum seni.'' dedi. ''Neyimi tanımak istiyorsun ki ?'' dedim ve camdan sahili izlemeye başladım. "Herşeyini. Ne içtiğini,ne yediğini herşeyini işte." dedi ve arabayı çalıştırmaya başladı. Daha işim yoktu da herşeyimi anlatcak mışım of anlatim bari -.-

Derin bir nefes aldım ve anlatmaya başladım. "Ben çok deli dolu biriyimdir. Tek çocuğum. Çikolataya bayılırım. Maçolardan nefret ederim. En sevdiğim yemek tost. En sevdiğim içecek ice tea." dedim ve Mertin güldüğünü görünce gözlerimi devirdim. "Ne gülüyorsun? Beni tanımak istedin al tanıdın daha ne istiyosun?" dedim. Mert de son defa gülerek "Bu mu kendini tanıtmak?" dedi ve bana tip tip baktı. "Daha neremi tanımak istiyosun?!" dedim ve şaşkınca ona baktım. Güldü. Yanılmışım son defa değilmiş. "Neyse bu da yeterli gibi." dedi ve 32 diş sırıttı.

Taş Değil MeteorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin