Camdan gökyüzünü izlediğimde aklıma mertin bana dediği buluşma aklıma geldi. Okuldan saat 14:25 de çıkıyoruz ve buluşma saat 15:30 dayidi. Hala merti düşünmeye başladığımda birden bir ses "Kalk kızım. Geldik."dedi annem ve okulu gösterdi. Bende "Tamam anne. He bu arada saat 15:30 da bir arkadaşımla sahilde buluşucam. Gidebilirmiyim?"dedim uslu bir kız çocuğu gibi. Sonra annem sırıtarak"Tabiki kızım."dedi ve yanağımdan öptü. Bende gülerek"Sağol annem."dedim ve bende onu öptüm. Arabadan indim ve okula doğru yürümeye başladım. O sırada arkama döndüm ve annem gitti mi diye düşünürken gaza basıp hızla uzaklaştı. Annemin nasıl uzaklaştığını görmek istiyordum ki bir ses "Bugün sakın geç kalma." dedi. Bu ses tanıdık gelmişti ve terlemeye başladığımı hissetim. Arkama döndüm ve konuşanın Mert olduğunu gördüm.
Yeminle bu çocuk taş değil meteor anasını ya. Sonra okula girdim ve erkekler ıslık çalmaya başladılar. Yüzümü buruşturdum ve "Kesin be."dedim ellerimle kullaklarımı kapatarak. Birden arkadan yine bir ses geldi fakat bu Mert değildi. "Hey güzelim. Takılmak istermisin?"diyen kişiye baktığımda onu tanımadığımı gördüm ve uzaklaşmaya çalışırken birden belimden tuttu ve kendine doğru çekti. Bende tüm çabamla onu itmeye çalışırken birden biri o tanımadığım çocuğu üstümden kaldırrdı ve sert bir yumruk geçirdi. Hemen baktım ki o kişi Mert di. ''Dur Mert !.'' Yapma!'' dedim Merti çekiştirerek fakat öküz olduğu için tabiki ''Bırak beni !'' dedi ve beni kendisinden iterek ona vurmaya devam etti. Birden Filiz hoca (Matematikçi) yanımıza geldi ve ''Neler oluyor burada?'' dedi şaşkınlıkla Merte bakarak. Bende araya girip ''Hiç bizde Mertle gidiyorduk,değil mi Mert?''dedim ve Merte kaş göz işartei yaptım. Oda vurmaya bıraktı,ayağa kalktı ve bana cevap vermeden bileğimden tuttu ve hızla okuldan çıktık. ''Ya bırak! Napıyorsun ya?!'' dedim ve tuttuğu bileğimi bırakmaya çalışırken. ''O göt herif sana naptı,nerene dokundu,canın yandı mı?'' diye sordu ve bileğimi kendisine doğru çekti ve benden bir cevap beklediğini gördüm. ''Ya sanane bundan? Annem,babam değilsin,Sevgilim hiç..'' diyecektim ki Mert kulağıma eğilip ''Sakın o cümleyi tamamlama''dedi ve öfkeli bana bakıyordu. ''Sana o göt herif naptı sana dedim ve hala cevap alamdım.'' dedi ve kollarını göğüsünde birleştirdi. Bende ''Hiç birşey yapmadı tamam mı. Hem sanane ya sanane. Kimse sana gidip o çocuğu benim için dövermisin falan diyen olmadı.''dedim ve eve gitmek isterken Mert omuzumsan tuttu ve kendisine çekerek ''Ondan etkilendin mi?'' dedi üzgün bir sesle. ''Hayır ondan asla etkilenmem.'' dedim ve tuttuğu omuzundan kurtulmak istedim fakat öküz olduğu için tabikide bırakmadı. Birden yine kulağıma eğilip ''Peki bu olayı kapatalım. Fakat bugünki buluşmamızı unutmadın heralde yoksa hatırlatim ?'' dedi ve göz kırptı. OFF ALLAHIM NEFESİ ÇOK SICAKTI VE BU NEFES YÜZÜME YÜZÜME GELİYORDU. Bende kafamı olumlu salladım ve eve gitmek üzere iken Mert yine bileğimi tuttu ve ''Gel evine ben bırakırım seni.'' dedi ve karşımızdaki arabayı gösterdi. ALLAHALLAH BENİM EVE GİDECEĞİMİ NERDEN BİLİYORDU?? Bende ''Ben kendim giderim.'' dedim ve tuttu bileğimi kurtarmaya başardım ve evin yolunu tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taş Değil Meteor
HumorSelam canlarım bu benim ilk kitabım olucak ve alman olduğum için belki bir kaç ufak hata olabilir. Ama yinede umarım beğenerek okursunuz ve vote yapmayi unutmayin! ;)