Annemden sıcak çikolatamı aldığımda odama çekildim ve bilgisayarımı açtım. Bilgisayar açılına kadar ben o taş çocuğu düşünmeye başladım. Aslında böyle şeylerle hiç uğraşmazdım yani hiç düşünmezdim. Neyse bilgisayar açıldı ve mesaj geldiğini gördüm skype den. Üstüne tıkladım ve taş çocuk mesaj atmışşş !!!Ama adımı nerden biliyordu ki ???!! Neyse Aman allahım sana geliyorumm!! Hemen mesajın üstüne bastım ve şöyle yazıyordu "Seni yarın öğle den sonra saat 15:30 da sahilin orda bekliyor olacağım sakın geç kalma.Ha bide benim adım mert." yaziyorduu!!!. Mert ve Alara çok yakışıyor degil mi ??! Of ne düşünüyorum ben ya iyice taktım ona ya. Her neyse hemen bilgisayarımı kapattım ve yatağma attım kendimi ve ayıcımı alıp tavana bakarak onu düşünmeye başladım. "Gerçekten cok tas ya.", "Acaba benimle oynicakmi ?" " Benden birsey yapmamı mı beklicek?" diye kendi kendime düşünmeye basladim. Sonra ayıcığımla beraber gözlerimizi kapatık ve uyumaya başladık.Sabah uyandığımda saate baktım ve saat 4:55 di. Oha ya neden bu kadar erken kalktım. Neyse merdivenlerden aşağı indim ve nesquik yedim. Sonra telefonumu elime aldım ve tempel run 2 oynadım. Biraz onunla uğraştığımda banyo etmeye karar verdim ve banyoya yöneldim. Sıcak duşumuda aldım ve tekrar saate baktım. Saate baktığımda saat 6:49 du. Yani okulun başlamasına 1 saat ve 1 dakka vardı. Bu saate kadar uyumaya çalissamda birseye yaramadı. Birden telefonumdan "clock" diye ses geldi ve skype den gelmisti. Hemen üstüne tıkladım ve mesaj mert dendi. Mesaj da şöyle yazıyordu "Pşşt uyudun mu :) ?" Laa çokk tatlııı !!. Bende elim titreyerek "Hayır :)" dedim. Mert " Umarım mesajımı almışsındır"dedi "Evet geldi ama isim var o saate"dedim halbuki isim yoktu. "İtiraz istemem"dedi. Bende biraz düşünerek "Peki." yazdım. "Yarın görüşürüz yavru." yazdi. Yavru muu ??!! Yavru dedi banaa ?!! Neyse bende "Tamam görüşürüz."yazdım. Yaa çok tatlı degil mii ?! Sonra telefonumun ekranina baktığımda saat 7:10 du ve bende okula hazırlanmaya başladım. Kıyafetlerimi seçmek için dolabıma yöneldim ve hafif dar bir kot pantolonu giydim ve üstüme biraz pembemsi bir gömlek ve üstüne sıfır kol açık kırmızı bir kazak giydim. Saçımı düzleştirdim ve çantamı hazırladım. Annem aşağıda nesqiuk kase mi görünce kalktımı düşündü ve "Alara,kızım uyandın mi ?"dedi. Bende çantama 2 defter koyup "Evet anne"dedim ve cantamin fermuarını çekip aşağı indim. Annem"Ne hoş olmuşsun kızım"dedi eliyle saçımı yana alarak. Bende gülümseyerek "Teşekkürler anne" dedim. "Alara istersen gidelim kızım"dedi ve çantasından arabanın ahnatarını çıkardı.Bende "Olur."dedim gülümseyerek ve montumu giymeye başladım. Annem montunu giyerken bende siyah converslerimi giydim ve kapıyı açtım. Annem de arkamdan geldi ve kapıyı kapati. Arabanin kapısını açdı ve arabanin icine bindim. Yine bildiğiniz gibi camdan gökyüzünü seyretmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taş Değil Meteor
HumorSelam canlarım bu benim ilk kitabım olucak ve alman olduğum için belki bir kaç ufak hata olabilir. Ama yinede umarım beğenerek okursunuz ve vote yapmayi unutmayin! ;)