Yeni Okul,Yeni Arkadaşlar

1.5K 64 13
                                    

Sabah uyandığımda halsiz uyandım.Çünkü okula gitmek istemiyordum ama tabiki annemin bana "Alara.Hadi kalk kızım okula geç kalacaksın."demesiyle uykulu ayağa kalktım ve merdivenlerden aşağı inip mutfağa geçtim.Annem "Günaydın kuzum."dedi büyük bir gülümsemeyle.Bende "Günaydın anne."dedim halsiz bir sesle.Annem sofraya peynir koyarken "Noldu kızım?Bak bugün okulun ilk günü,biraz gülümse anneciğim."dedi elimi elinin üstüne koyarak. "Anne halsizim ben.Hiç okula gidesim yok."dedim yüzümü asarak.Annem beni dinlememezlikten geldi ve yukarı çıkıp dolabımdan siyah dizüstünden biraz daha yukarı çıkan bir etek ve üstüme beyaz bir gömlek ve hafif sarımsı kısa kol kazak alıp yatağın üstüne bıraktı.Bende kahvaltım bitince odama çıkarken annemin odamdan çıktığını gördüm ve sordum "Anne ? Ne işin var odamda ? " Annem gülümseyerek "Kızım okulda giycen kıyafetlerı koydum." dedi ve eliyle yatağımın üstündeki kiyafetleri gösterdi.Bende "Tamam.Giyorum."dedim ve ona gülümsedim. Odama girdim ve annemin yatağıma bıraktığı kiyafetleri giydim ve saçımı dağınık salaş bir örgü yaptım.Aşağı indim ve annem "Kızım.Çok güzel olmuşsun.Hadi arabaya bin ben seni birakim okula." dedi gülümseyerek. Bende hafif gülümsedim ve "Olur." dedim. Arabaya bindik ve okula varana kadar camdan dışarı bakiyordum. Annem "Geldik kızım." demesiyle hemen ilk anneme sonra cama baktım. "Vay be okul harbi güzelmiş." dedim içimden ve sırıttım. Annem "Hadi kızım geç kalacaksın."dedi ve alnımı öptü. Bende "Tamam anne görüşürüz." dedim ve yanağından öptüm. Arabadan çıktım ve okula baktım. Yeminle taş çoçuklar vardı. Neyse sonra bir kıza (baya güzeldi) "Müdürün odası nerede ?" dedim gülümseyerek. Oda "Düz git sonra sol." dedi ve hafif gülümsedi. Hemen "Müdürün odası burası mı acaba ?" dedim. Sonra yanımda taş çocuklardan biri "Evet burası."dedi hafif gülümseyerek. "Ayyyy çocugun gamzesii varr!!" dedim icimden. Sonra işte kapıya vurdum ve kalın bir sesle "Gir." dedi müdür ve kapıyı hızla açtım tamda çaycı cıkıyordu ve kapıyı hızla açmam la sicak caylar üstüne döküldü. Bende "Ay çok pardon çok özür dilerim bilerek yapmadım özür dilerim." dedim yüzümü asarak. Sonra arkamdan kahkaha sesi duyunca arkama baktım ve bir çocuğun bana güldünüğü gördüm. Sonra müdür "İçeriye gelmicek misin ?" dedi soğuk bir sesle ve hemen o çocuktan gözlerimi çektim tam müdürün yanına gidiyordum ki kafam duvara çarptı ve o taş çocuk gülmekten yere düşdü ve karnını tutup gülmeye devam etti. Bende "Ne gülüyorsun be !?" diyerek kafamı tutuyordum. Oda dahada gülmeye başladı ve sağ elini alarak yumruğyla yere vurmaya başladi ve hala gülüyordu. Bende gözlerimi devirdim ve müdürün odasına gittim ve hemen "Hangi sınıftayım ?" diye sordum aceleyle. Oda ilk bana tip tip baktı sonra bilgisayarını açarak " 11-D." dedi. Bende "Teşekkürler." diyerek müdürün odasından çıkıyordum ve yere baktımda hala gülüyordu ama tabi kahkaları biraz azaltmıştı. Bende "Senin sınıfın yok mu ?! " diye sordum ve kızardığımın farkındaydım. Sonra ayağa kalktı ve " 11-D de görüşürüz ." dedi ve göz kırpıp merdivenlerden kosmaya basladi. Bende icimden "Nah görüsürüz ." dedim ve bende merdivenlerden kosmaya basladim. Sınıfa girdiğimde öğretmen yoktu ve hemen cam kenarına oturdum. Sonra teni beyaz olan, mavi gözlü,yüzünde sivilcesi falan olmayan bir kız geldi yanıma ve konuşmaya başladı "Selam ben İpek. Tanısdığımıza memnun oldum." dedi gülümseyerek. Bende " Selam bende Alara. Bende tanısdığımıza memnun oldum."dedim ve bende gülümsedim. Sonra Sınıfı incelerken diğer sırada o taş çocuk oturuyordu ve bana elini salladı. Bende kafamı sallayarak yüzüme sahte bir gülümseme koymusdum. Tam İpek birşey söylüyordu ki sınıfa kimya hocası girdi ve bana tip tip baktiktan sonra "Otura bilirsiniz." dedi gözlügünü takarak. Hoca bana bakarak "İsmin ne kızımve nerden geliyorsun." dedi Bende " Hocam adım Alara.16 yaşındayım. Ankardan istanbula temelli dönüs yaptık babamin işi yüzünden." dedim ve gülümseyerek yerime oturdum.Hoca kafasını sallayarak eline tahta kalemi alìp birseyler yazmaya basladi ve tam hoca soru soruyordu biri kapıya vurdu ve "Pardon Hocam da demin biri kafasını kapıya çarpmışda buz götürmemi istediler"deyince gözümü pörtleyerek adama baktım ve ağızımi açmadım. Sonra o taş cocuk eliyle beni gösterip kahkaha attı ve "Hocam bu kız. Da demin o vurdu kafasını." dedi parmayla beni gösterip sonra kahkahalara boğuldu. Bende "Yoo. Gayet iyim." dedigimde taş çocuk yanima gelip kafama hafifce vurdu ve benim "Ah" dememle hoca yanıma gelip buzu verdi ve sınıftaki herkez gülmeye başladı hoca da dahil bir tek ipek gülmedi ve sesiz "Neden gülüyorlar ki ? Normal birsey." dedi. Bende hafif gülümseyerek "Aslinda biraz komik." dedim. Oda hafif gülümsedi.Sonra tam derse baslicaktık ki zil calmıstı. Bende cantamı toparlamaya basladim ve İpek "Nereye ? Daha dersler bitmediki." dedi gülümseyerek. Bende bir elimle basımı tutarak " Canım benim başım ağriyor da erken cıkıcam hocaya haber verirsin."dedim ve gülümseyerek yanından ayrıldım. Telefonumu alıp annemi aradım fakat telefonu açmiyordu bende okulun önünde oturdum ve gökyüzünü izlemeye basladim. Cok güzellerdi. Biri sanki bir futbol topuna benziyordu. Öğlene kadar gökyüzüne baktım ve çok güzelerdi ama yavaş yavaş hava karardığı icin bulutlar yavaş yavas kayp olmaya basladi. Birden telefonum caldı ve annemin olduğunu gördüm ve konusmaya basladim "Anne. İsin bitti mi ?" diye sordum sakince. Oda "Evet kızım geliyorum." dedi ve telefonu kapattı.Bende annem gelene kadar gökyüzüne bakmaya devam ediyordum. 5 dk sonra korna sesi duydum ve camdan annemin koluyla arabayı gösterdiğini gördüm ve arabaya doğru yürüdüm. Arabaya binince camdan okula baktim ve o tas cocugun bana göz kırptığını gördüm. Çokk tatliydii yaa esek suratlii. Bende hafif gülümsedim ve annem evin yolunu tuttu. Bende kafami cama yaslandım ve eve gelene kadar yola baktim. Annem ve ben sakindik yani arabada hic kimse konusmuyordu. Annem "Geldik kızım.Hadi in." demesiyle kafamı yavasca kaldırdım ve arabadan indim. Eve gelince hemen odama çıkıp cantami yere firlattip kendimi yatağıma bıraktım. Sonra banyoya girip sıcak bir duş aldım. Banyodan çıktığımda aşaği inip annemin bana sıcak çikolta yaptıgını gördüm ve "Cok sağol annelerin en güzeli." deyip annemi yanagindan öptüm. Benim en sevdiğim 3 şey vardır. 1.Gökyüzü 2.Sıcak Çikolata 3.Taş Çocuklar :)

Taş Değil MeteorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin