𝙲𝚘𝚛𝚍𝚎𝚕𝚒𝚊 𝙶𝚘𝚘𝚍𝚎 𝚡 𝙱𝚒𝚕𝚕𝚒𝚎 𝙳𝚎𝚊𝚗 𝙷𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍 𝚡 𝚆𝚒𝚕𝚑𝚎𝚕𝚖𝚒𝚗𝚊 𝚅𝚎𝚗𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚡 𝚁𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚍𝚊𝚢, 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜. 𝚈𝚞𝚙, 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜...𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚎𝚡𝚊𝚌𝚝. 𝙽𝚘𝚠 𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚊𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚒𝚜 𝚌𝚛𝚊𝚣𝚢 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞, 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚊𝚖𝚊𝚣𝚒𝚗𝚐, 𝚋𝚎𝚊𝚞𝚝𝚒𝚏𝚞𝚕, 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝙴𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚗𝚎𝚛𝚜 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚞𝚗𝚌𝚘𝚗𝚍𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚟𝚒𝚌𝚎 𝚟𝚎𝚛𝚜𝚊. 𝙴𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚗𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚘𝚠𝚗 𝚠𝚊𝚢 𝚘𝚏 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚘𝚟𝚎.
𝙲𝚘𝚛𝚍𝚎𝚕𝚒𝚊 𝚒𝚜 𝚜𝚘𝚏𝚝 𝟿𝟿% 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚝𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞, 𝚜𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚜 𝚌𝚞𝚍𝚍𝚕𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎. 𝚂𝚑𝚎'𝚜 𝚐𝚎𝚗𝚝𝚕𝚎, 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝, 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚞𝚛𝚝𝚞𝚛𝚒𝚗𝚐. 𝙰𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚜𝚑𝚎'𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚗𝚘𝚝 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚑𝚢𝚜𝚒𝚌𝚊𝚕 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚎𝚖𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚎𝚗𝚝𝚊𝚕 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚜 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕.
𝙱𝚒𝚕𝚕𝚒𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚒𝚕𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚛𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗. 𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚎𝚍𝚒𝚞𝚖 𝚊𝚍𝚘𝚛𝚎𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚐𝚒𝚏𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚏𝚏. 𝚂𝚑𝚎'𝚜 𝚊 𝚛𝚎𝚊𝚕 𝚝𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝'𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚝𝚑 𝚒𝚝. 𝚂𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚛𝚒𝚗𝚌𝚎𝚜𝚜. 𝚂𝚑𝚎'𝚜 𝚊 𝚙𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝 𝚖𝚒𝚡𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚜𝚞𝚐𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚙𝚒𝚌𝚎.
𝚆𝚒𝚕𝚑𝚎𝚕𝚖𝚒𝚗𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚘𝚗𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚑𝚊𝚜 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚒𝚗 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚐𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚙𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚝𝚒𝚖𝚎. 𝚂𝚑𝚎'𝚜 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚎𝚌𝚝𝚒𝚟𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚎𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛. 𝙾𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝙱𝚒𝚕𝚕𝚒𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙲𝚘𝚛𝚍𝚎𝚕𝚒𝚊 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚎𝚕𝚜𝚎 𝚒𝚜 𝚊𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚘𝚞𝚌𝚑 𝚘𝚛 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚎𝚗𝚌𝚎. 𝙰𝚕𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚊 𝚝𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚎𝚡𝚝𝚎𝚛𝚒𝚘𝚛 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜 𝚊𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚘𝚏𝚝 𝚜𝚒𝚍𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚍𝚘 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚏𝚎.
𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚕𝚕 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚗𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚜𝚙𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞. 𝚃𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗𝚍𝚒𝚟𝚒𝚍𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢.
YOU ARE READING
SP Character One Shots
FanfictionSarah Paulson Characters/ Reader One Shots. Requests are open.