Ona korkuyla bakarken o konuşmaya devam etti " evin sevgiden yoksun sadece korkularla dolu evin nekadar güzel olduğunun yada nekadar büyük olduğunun önemi yok ev girdiğinde zaten evin ölü olup olmadığını anlıyorsun" ona bakıp bu söylediğine güldüm
Kapıyı açip içeri girdik ve o hala benden bir yanıt bekliyor du paltomu çıkarıp koltuğa attım " aslında haklısın ama bir konuda yanılıyorsun" durak sayıp konuştu "neymiş yanildigim konu" ona bakıp Bir adım daha attım "aslında haklısın ama bir konuda yanılıyorsun" durak sayıp konuştu" neymiş yanildigim konu" ona bakıp omuz silktim "senin bulman gerekiyor" bana bakıp yüzünü astı "kaostan zevk alıyorsun değil mi"ona bakıp sirittim
Berlin sulick laboratuvarı saat 2:34
"Zoe yaptığın şeyin tehlikesinin farkında mısın" frank konuşurken Zoe belgeleri toplamakla meşguldü daha doğrusu arkadaşını duymamak için çaba harcıyor du sonunda frank dayanamayıp bağırdı"NE YARATIĞININ FARKINDA MİSİN " FRANKİN bağirmasiyla herkes onlara döndü Zoe hemen elini tutarak dışarı çıkarttı" sen delirdin mi niye bağırıyor sun" frank etrafı kontrol ederek konuştu"asıl deliren sensin 4 gün. Önce ölen sevgilinin cesedi evinde neapiyor"zoe artık ona anlatması gerektiğini fark etti"bir yol buldum " frank algılamakta zorlaniyormuş gibi hissediyordu" onu diriltmenin yolunu buldum " frank küfür ederek kafasına vurdu" şaka yapmayı kes Neo yoksa ikinci bir Mesih mi buldun yada bir vampir zavallı adamın cesedini cenazede çalmak nedir" Zoe ona ciddi bir bakış attı "ciddiyim frank bu sefer bir yolunu buldum"
İzmir Türkiye saat 8
Nita ile oğlan çoktan köyü bir sohbete dalmişlardi coğrafya felsefe hakkında konuşmayı ikiside çok seviyor dular
" Sence ikinci bir Mesih var mı?" Kızın sorusuyla oğlan biraz düşündü " aslında dinlere inanmıyorum ama olabilme ihtimali yüksek tanrının adaletli olduğunu sanıyorum" " yani sende bir kadının Mesih olduğunu düşünüyorsun' bu soruyla oğlan ellerini bir birine kenetledi" büyük ihtimalde "kız nihayet birinin onunla aynı fikirde olduğu zafer gülümsemesiyle biraz atıştırmalık getirmeye gitti kız gülümseyerek giderken oğlan kızın nekadar güzel olduğunu düşünüyordu karanlıkta açmış bir çiçeğin acıları gibi birbirine benziyorlar diUmarım beğenirsiniz isteklerinizi buraya yazabilirsiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RED OF HELL
Fiksi Remaja"kırmızıyı sever misin?" bana bakıp güldü dışarıdaki çığlıkları gösterdi " onlar kadar değil' kırmızı bir kıyamet ihanetler ve sarsıntılar bunların arasında onları kovalayan ölü cesetler dünya hiç olmadığı kadar kırmızı kan kırmızısı 25+ çocuk kar...