Nihayet gece olmuştu.Özgür olma vakti gelmişti.Kuşlar gibi kanadımı açıp penceremden dünya ya açılıcaktım.
Oh bee özgürlük sonunda.İlk kez bu kadar mutlu olmuştum.Kimse yoktu beni takip eden karışan vs.
Giyindim süslendim artık hazırdım.Son kez boy aynamın karşına geçip kendime teşekkür etmek istedim ettimde.Bu kadar sağlam durup bugüne kadar geldiğim için kendimle gurur duyuyordum.
Son kez baktıktan sonra botlarımı geçirdim ayağıma.Yatağıma da yastıklarımı koyup üstüne yorganımı örttüm.Artık tamamdım.Penceremin camını açtım.İlk kez kalbimin attığını hissettim.Sol ayağımı pencerenin pervazına attım sonra sağ ayağımı da aldım yanında şehrin ışıkları ayağımın altında gibi bişeydi.Hava gayet açıktı yıldızları görebiliyordum.Sonra pencereyi çektim kapattım.Artık çatıdaydım kimseye görünmeden diğer evlerin çatısından yan binanın yangın merdivenlerine doğru ilerledim.Aşağıya doğru yöneldim.Neyseki aydınlatma vardı.Elbisemin üstüne iyi ki deri montumu giymişim hava biraz soğuk gibi..
Sokağa inmiştim tek yapmam gereken gündüz o şarkıyı duyduğum mekana gitmekti sabırsızlanıyorum bunun için....Az biraz yürüdükten sonra taksi çevirmem gerekti.El kaldırdım yoldan geçen bir taksi neyse ki boştu.
Taksi durdu.Kapıyı açtım ve arka koltuğa yerleştim.
Merhaba iyi akşamlar dedim önceTaksici;iyi akşamlar hanımefendi nereye gidicez dedi.
Bende "Fi cafeye" lütfen diyip yönlendirdim.
Tabi diyip taksici yola koyuldu çok geçmeden mekanın kapısındaydım.Ödemeyi yaptıktan sonra teşekkür edip taksiden indim.Kapıdan daha içeriye girmeden cafede şarkı söyleyenin tanıdık bir ses gibi geldiğine yemin edebilirim ama sizi inandıramam,kulağıma güvenirim ama henüz içeriye girmeden bunu bilmezdim öyle değil mi??
İçeriye doğru adım attıkça dışarıya doğru gelen uğultu bir anda kendini güzel bir tınıya bıraktı.İçeriye girdim gözlerimi kapattım ve bu o sesti.Çocukluğumdu herşeyimdi.Nasıl anlatsam bilemedim hep aynı ses tonu aynı nakaratta buluşmak ne bilim geçmişe gittim bir an.
Gözlerimi açtığımda doğru tahmin de bulunduğum kişiydi Göktuğdan başkası olamazdı.Saatlerce bana şarkılar söyleyen çocuk karşımda herkese bişeyler fısıldıyordu.O an anladım vazgeçmemişti.Benim bıraktığım yerden devam ediyordu.
Kendime gelmem uzun sürmedi hemen kendimi toplamak zorundaydım.Bar kısmına geçip bişeyler aldım kendime alkol yok malesef bana yasak çünkü..
Üzgüm...
Arkam sahneye dönük şekilde ben kokteylimi içerken arkamdan birisi geldi.Bu koku onun kokusuydu arkamı dönüp baktığımda Göktuğ olduğunu farkettim.
Göktüğa sen demiş bulundum ben ney dedi ve anladı benim Mahru olduğumu ..Göktuğ;Sen Mahru bu sensin dimi gerçek mi ? Ben hala şoktayım kendime gelemiyorum.Bu sen olamazsın uzun zaman oldu aradan kaç yıl geçti?
Hatırlamıyorum lütfen sorma sende bak yine yeniden karşındayım.Ne güzel bir tesadüf bu.
Seni burda bulabiliceğim aklıma gelmezdi.Yıllar sonra yeniden bir aradayız ne güzel..Göktuğ;eee anlat neler yapıyorsun?
Ne anlatayım ki senden sonra nerden tutsam elimde kaldı desem yeridir.Bir takım şeyler oldu anlatırım sonra uzun bir hikaye bu gece değil en azından eğlenmek için geldim ve moralimi bozmak istemiyorum şuan.
Göktuğ;tamam sen nasıl istersen çiçeğim..
Bak unutmadım çiçeğim olduğunu...Hep aklımdaydın biliyor musun !!!
Koptuk seninle bir anda ortadan kayboldun ve şimdi karşımdasın buna inanmak güç.Evet haklısın.Ama haklı sebeplerim var.Açıklamamı
yapınca bana hak verirsin biliyorum.
Ama şimdi değil olur mu?Göktuğ;eee hadi bakalım paslanmış mısın bir görelim.Dimi ayrıca uzun zamandır sesine bile hasret kalmış bu çocuğu umarım kırmazsın.
Ne napıcam aklından bile geçirme uzun zaman oldu.Şarkı söylemiyorum.Rezil olma ihtimalim bir hayli yüksek..
Göktuğ;Senin sesin her zaman güzeldi hasta olduğun günlerde bile şarkı söylemekten asla vazgeçmedin.Eminim ki hala muhteşemdir.Eee ben sahneme dönüyorum izninle.Gözün kulağın bende olsun,diyerek sahneye çıktı.
Derken Göktuğa bakarken arkadaşlar sizi biriyle tanıştırmak istiyorum.Uzun zaman önce koptuğum çok yakın arkadaşım hatta çocukluğum diyebilirim.Bu gece yeniden tesadüfen karşı karşıya geldik.Bu benim içinde süpriz oldu.Hani biriniz dese inanmam neyse lafı daha fazla uzatmadan sahneye davet etmek istiyorum onu sen çiçeğim Mahru buraya gelir misin?lütfen.
Arkadaşlar bide bunu söylemeden geçemicem bu sesi sizden mahrum bırakamazdım.Bıraksam kendime kızardım.Biz mahruyla beraber şarkı söylerdik.Muhtesem bir sesi var dinleyince bana hak vericeksiniz lafı uzatmadan sahneyi Mahruya bırakıyorum.Sizlerle..Allahım ölüyorum sandım.Sesler kıyamet elim ayağım zangır zangır titriyordum.Derin bir nefes aldım ve sadece Merhaba arkadaşlar diyebildim.
Uzun zaman oldu şarkı söylemeyeli detone olursam kusura bakmayın lütfen olur mu??
Bu şarkıya çok dinledim ve dinliyorum da.O yüzden o şarkıyı söylemek istiyorum.
En güzel yaşımdı şarkısı bilen herkes eşlik etsin lütfen..
Derken orkestra girişe başlamıştı herşey rüya gibiydi.Yeniden şarkılar söylediğim günlere dönmüştüm.