Hiç anlamadığım bir şekilde ölücek diye o kadar korkuyordum ki.
Titremeye başlamıştım.Şoka gitmiştim.Ellerim hem kendi kanım hem de adını bile henüz bilmediğim onun kanıyla birleşmişti.
Her tarafım kanlıydı.Elbisem dahi.Başını ya yere çarpmış ya da bişeyle vurulmuş gibiydi.Başının altı da kanlar içerisindeydi.Beyaz gömleği kandan görünmüyordu.Böyle birine kim ne yapsın diye düşünürken!!Ambulans görevlisi yanıma gelip iyi misiniz hanımefendi dediğini duymadım bile sonra beni bırakıp ilk müdahaleyi yaptı.Hastaneye götürücez ailesine haber verin lütfen diye ambulansa götürdüler.
Hangi hastane diye bağırdım.Acil gitmemiz gerekiyor hanımefendi lütfen!!diye bir ses duydum sonra.
Sizde taksiyle bizi takip edin lütfen!diye bir öneri geldi.Tamam tamam arkanızdayım hemen geliyorum.
Ambulans kapılarını kapatırken kendimi yola attım taksi bulmak için lütfen taksi gelsin ya lütfen.
Yolda bir araba görünmüştü.Ama taksi değildi.
Gecenin karanlığında başıma gelenlere bakın.
Neyseki ikinci gelen araba taksi çıktı.Hemen durdurup içeriye atladım.Ambulansı takip edin lütfen gözden kaçırmayın diyebildim sadece.Taksici;Tamam sakin olun,lütfen...
Yetiştiricem sizi merak etmeyin.Ambulanstaki yakınınız mı??Evet arkadaşım diyip geçiştirdim.Hastaneye giden yol bitmemişti benim için.
Ambulans ben daha hastaneye giriş yapmadan girmiş kapıları açık bir şekilde duruyordu.
Çoktan acile almışlardı.
Taksinin ödemesini yaptıktan sonra koştur koştur acile girdim.
Buraya ambulansla gelen biri vardı nerde lütfen durumu ne,nasıl iyi mi lütfen bişey söyleyin ya..Sakin olun bilgi verilecektir size hanımefedi doktor beyi bekleyin burda lütfen.
Acil müdahele kapısı açıldı.İçerde yatıyordu gördüm.Herkes başındaydı müdahele yapıyorlardı. Gömleğini kesmişlerdi.İlk müdahale burda yapıldı.Benim bekleyişim de başladı.Uzun süre çıkmadılar.Sonra bir kişinin çıktığını gördüm yanına gittim.Lütfen bişey söyleyin durumu nasıl iyi mi?
İçerden çıkan doktor beymiş.
Hanımefendi lütfen içerdeki hasta neyiniz oluyor?
Benn diyebildim sadece!!!
Aklıma o an bişey gelmedi bende yalan uydurmak zorunda kaldım.O benim erkek arkadaşım lütfen bişeyler söyleyin bilmeye hakkım var.Dedim ciddi ciddi inamış olmalı ki.Doktor bey;Bakın hanımefendi normalde birinci derece yakınlarına bilgi verebiliyoruz sadece. Ama madem erkek arkadaşınız şöyle kısa bir bilgilendirme yapayım.
Çok sayıda kırığı var.Ayrıca kafa tasındada çatlak var kısmi darbe almış.İç kanaması da mevcut acilen ameliyata almam lazım.İzin verin lütfen olur mu??
Hastane polisimiz gerekli araştırmaları yapıyolar.Ailesine ulaşılmaya çalışılıyor.Size hasta hakkında,yakını olmadığınız için bilgi vermem doğru değildi ama verdim.Kusura bakmayın.
Şimdi ameliyata girmek durumundayım.Durumu şimdilik iyi.Bunu bilmeniz yeterli.Ameliyattan çıkınca daha iyi olucak merak etmeyin söz veriyorum.Ama burda beklemenizin bir anlamı yok evinize gidin lütfen.
Teşekkür ederim diyip ordan ayrıldım.Hastane danışmanına geldim.
Pardon!! merhaba ambulansla gelen hastanın yakınıyım.Size numaramı bıraksam beni arar mısınız?uyandığı zaman.
Birde hastanenin kartı varsa alabilir miyim?lütfen.
Hastama kıyafet almaya gidicem de.Danışma;Merhaba hanımefendi.Hastanın neyi oluyorsunuz acaba?
Erkek arkadaşım oluyor kendisi lütfen arayın beni. Hemen geri dönücem zaten.
Danışma;Tabi buraya numaranızı bırakın biz bilgi için ararız.Ama biraz beklemeniz lazım.
Hastane polisimiz birkaç soru sorucak.Aha dedim şimdi yandın Mahru.
Tabi bekliyorum burda deyip danışmanın orda bekleyemeye başladım.İki dakika sonra polisler çıktı geldi.Hastane polisi;Merhaba isminiz nedir?
Merhaba Mahru ben.
Hastane polisi;Tamam.Hastanın neyi oluyorsunuz? Nerde buldunuz onu.Neden bu halde?Soğuk kanlı olmak zorundaydım.
Hasta benim erkek arkadaşım oluyor.Onunla buluşmaya gidiyordum.Buluşup bir yerlere gidicektik.Gittiğimde onu kanlar içinde buldum.Bu kadar hemen ambulansı aradım zaten.Lütfen şimdi gitmem gerekiyor.
Hastane Polisi;Peki hanımefendi sizi de yormak istemiyoruz.Aklımıza bişey takılırsa size ulaşırız.
İmza atabilir misiniz?Birde telefon numaranızı yazarsanız.!!!Size ulaşmak için.Yine her hangi bir gelişme olursa ararız sizide.
İyi geceler.Teşekkür edip koştur koştur taksi aramaya çıktım.Dışarıya çıkınca derin bir nefes aldım.Ucuz atlatmıştım.
Ben saatin kaç olduğunu unutup hastaneye gelmiştim sabah olmak üzereydi.Neyseki hastaneye giriş yapan bir taksi gelmişti.Bir kadın indi taksiden acelesi vardı.Koşa koşa geçti önümden acilin kapısına geldiğinde oğlum nerde diye bağırmaya başladı.Biraz etkilendim ne yalan söyliyim.Ama artık eve gitmeliydim.
Biran önce eve atmalıydım kendimi.
Kadının indiği taksiye ben bindim.