8

0 0 0
                                    

Yıllar sonra böyle şeyle karşılaşmak çok tuhaftı.Bir şekilde bensiz de olsa gerçekleştirmişti.
İkimizin kurduğu hayali tek başına sırtlamış olması beni duygulandırdı birazcık ağlamış olabilirim.Ama bu gözyaşlarım mutluluktandı elbette.
Göktuğ'un gözünden kaçmamıştı.Bir kenara çekilip ağlamıştım.
Uzaktan beni gören Göktuğ yanıma yavaş yavaş geliyordu.Kendimi toplamam gerekliydi.

Biraz doğrulduktan sonra Göktuğ yanımda beliriverdi.

Göktuğ;Neyin var senin böyle.İyi misin?Bişeyler içmek ister misin? Garip görünüyorsun.
Gözlerin kızarmış ağladın mı?sen yoksa!!!

Yok gayet iyiyim merak etme.Biraz sulu gözüm biliyorsun ki..

Sarılmak için ondan izin almam gerekli miydi?
Sarılsam yanlış anlar mıydı beni?? Offf kafamda saçma sapan,deli deli düşünceler sarmıştı.

Derken sarılmak geldi içimden bir anda boynuna atlamış bulundum ne yaptığımın farkında bile değildim.

Hemen kendimi geri çektim ve özür diledim hemen.

Özür dilerim Göktuğ inan böyle bişey olmamalıydı.

Göktuğ;Sorun değil.Ayrıca özür diliyecek bişey yapmadın ki sen.
Ne zaman istersen sarılabilirsin bunu unutma olur mu!!!

Tekrar sarılabilir miyim o halde??

Göktuğ;Tabi sarılabilirsin ayrıca izin almana da gerek yok çiçeğim.Hem bana da iyi geliyor sarılmak bunu en çok sen bilirsin.

Gülümsedim uzun uzun sarıldım o gece.Artık gitmem gerekiyordu.Gece nerdeyse sabaha kavuşucaktı.Birazda uyuyup dinlensem hiç fena olmazdı hani.

Göktuğ benim artık gitmem lazım.Uzun bir zamanda yine bir araya gelelim olur mu?Eskilerden konuşuruz hem.

Göktuğ;Ne zaman istersen çiçeğim hem bir çok şeyimiz var  birbirimize anlatmamız gereken dimi ama..

Beni eve bırakmak için biraz ısrar etmişti Göktuğ ama ısrar etmesen olmaz mı?Bir taksiye biner giderim merak etme diyerek geçiştirmiştim..
Bir dahakine söz bırakabilirsin deyip çıkışa doğru yöneldim.

Göktuğda bana çıkışa kadar bari eşlik etmeme izin ver lütfen deyip gülümsedi.
Tabi olur dedim.

Artık çıkışa gelmiştik.Sarılıp birbirimizi öptükten sonra ayrıldım.Kendine dikkat lütfen olur mu? Bı daha ki buluşmamız için beklicem diyerek içeriye bağırarak girdi ve gözden kayboldu.

Hava çok güzeldi o gece yıldızlar o kadar net görünüyorlardı ki muhteşemdi.Yürümeye karar verdim biraz..
Sonra taksiye binicektim elbette.

Baya yürümüştüm.Saate bakmak için telefonumu bulmaya çalışıyordum.Çantamı karıştırıp bir şekilde bulmuştum sonunda.
Saat baya ilerlemiş  03:50 olmuştu.Nerdeyse 04:00 olmak üzereydi.Hızlı adımlarla ilerlemeye başladım.
Karanlık ışığı bile olmayan sokaklardan birine gelmiştim.Çok kararsız kalmıştım o sokağa adım atmak konusunda biraz ürkütücü bir sokaktı.
Telefonumun fenerini açıp öyle ilerlemeye karar vermiştim.
Adım adım ilerlemeye devam ederken yol ayrımına gelmiş bulundum.Napmam lazımdı pek hatırladığım sokaklar değildi buralar.Geri dönsem olmazdı.Bu kadar yol geldim sonuçta...
Şimdi geri dönmenin hiç sırası değildi.İnternetten taksi numaralarına baksam iyi olucak diye söylenip giderken ayağım takıldı ve yere düştüm.

- Kendi Başlığını Yaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin