Çok geçmeden rüya gördüm.Takım elbiseli gömleği kan içinde olan birini gördüm.Bana gel diyordu.Elimi tut beni yanlız bırakma burda diyordu durmadan.Üzerimde beyaz bir elbise vardı.Elini tutuyordum.Elindeki kanlar bana da bulaşıyordu.Ellerimi beyaz elbiseme siliyordum.Elbisemin her yeri kan oluyordu.Nerdesin gel diye bağırıyordu bana elimi tut beni yanlız başıma bırakma diyordu durmadan.
Uykumdan uyandım sesler hala kulağımda yankılanıyordu.
Ter içinde kalmıştım.Kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim.
Üzerimi değiştirip yeniden yatağıma döndüm.
Aklım hala hastanedeydi.Durumunu çok merak ediyordum.
Ameliyatı nasıl geçti acaba.
Hastaneyi arasam mı?acaba durumunu öğrenmek için.
Elim telefonuma gitti.Bir an kendimi kaybettim.Numarayı çevirdim.Bekledim telefon çaldı,çaldı çaldı ama bakan olmadı.
Sonra kendi kendimi suçladım durdum.Keşke aramasaydım diye kendimi yedim bitirdim.
Çok geçmeden telefonum çaldı.Telefona
bakmakla bakmama arası gidip geldim.Açtım telefonu.Efendim!!
Alo alo hanımefendi sesiniz gelmiyor.Hanımefendi yüksek sesle konuşun alo alo evet şimdi geliyor sesiniz.Meraba adım Demet size nasıl yardımcı olabilirim?
Az önce aradınız kusura bakmayın bakamadık.Size nasıl yardımcı olabilirim.?
Kusura bakmayın benim erkek arkadaşım hastanenizin yoğun bakımında yatıyor.Dün gece ameliyata girdi.Durumu nasıl onu öğrenicektim.
Demet;Tabi isim soy isim alabilir miyim acaba.
Kayıtlarımıza bakayım hemen.Eee şey iç kanaması mevcuttu,çok sayıda kırık ve kafatasında çatlak vardı.Henüz şoktayım bende atlatamadım haliyle sevgilimi öyle görünce.Bu sıralar herşeyi unutuyorum.
Bu saydığım bulgulara ait hastanız illaki vardır lütfen yardımcı olun rica etsem bakabilir misiniz?Demet;Tabi kusura bakmayın yoğun bakım hastalarımıza bakıyorum.Kayıtlarımızın kontrolünü sağlıyorum.Biraz bekleticem sizi sizin isminiz neydi acaba?
Ben Mahru.Tamam sorun değil bekliyorum demet hanım.
Kontrolümü sağladım.Yoğun bakımda bu bulgulara sahip bir hastamız var adı Aksel.
Evett evett akselll bu erkek arkadaşım.
Durumu ne şuan?Demet;Doktor bey müşade altında tutuyor şuan.İyi durum da yanlız bir süre uyutulucak.Ameliyatı da iyi geçmiş.
Tamam teşekkür ederim demet hanım.Kolay gelsin.
Demet;Saoğulun